امروز سه شنبه ۷ تیر ۱۴۰۱
انلاین بلاگجدیدترین اخبار ایران و جهان
برنامه بدنسازی

برنامه بدنسازی-سایت الفابلاگ

معرفی مجله انلاین -الفابلاگ-برنامه بدنسازی
کد خبر: 475
زمان انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱ بعد از ظهر -
49611 بازدید

برنامه بدنسازی برای شروع تمرینات ورزشی:

برنامه ورزشی میتواند باعث هدف مندی ورزش ما شود؛ حتما تجربه ی ورزش کردن بدون یک برنامه تمرینی بدنسازی یا هر ورزش دیگر را داشته اید!

اگر شما هم در آن هنگام در درد رنج و گیجی به سر میبردید همچنین نشاط و انگیزه ی کافی در ورزش خود حس نکردید بدانید که تنها نیستید.

برنامه بدنسازی

حقیقیت اینست که یک برنامه بدنسازی که مناسب بدن شما باشد، میتواند چنان نگرش ما را نسبت به ورزش کردن استوار کند که هرگز قبل از آن تصورش را نمیکردیم .

این موضوع ثابت شده است که داشتن برنامه برای بدنسازی، فیتنس و یا هر ورزشی دیگری؛ بدلیل از بین بردن دغدغه های ذهنمان، میتواند تمرکزی درونمان ایجاد کند و این گونه هست که تازه مسیر رشد فیزیکی و زیبایی بدن مان آغاز میشود .

در قسمت زیر ۸ عدد برنامه ورزشی برای شما قرار داده ایم که اگر آن ها را جدی بگیرید، برای شما نیز جدی اثر خواهند کرد!

در هر بخش ما سعی کردیم با تمام صداقت و همه ی منابع مان بهترین ها را برایتان جمع آوری کنیم ولی در بسیاری از مواقع ما اهدافی در ذهن خود داریم، که با انجام برنامه های عمومی قادر به دستیابی آن ها نیستیم .

در آن صورت بهتر است یک برنامه تمرینی بدنسازی مخصوص خودتان داشته باشید تا سریع ترین راه را تا مقصد خودتان داشته باشد برای انجام اینکار کافیست روی دریافت برنامه بدنسازی کلیک کنید.

برنامه بدنسازی مبتدی:

برنامه بدنسازی مبتدی یک برنامه ی عالی برای شروع میباشد .

شما میتوانید در ماه اول شروع ورزش بدنسازی خودتان از این برنامه استفده کنید و آماده شوید برای برنامه های خوب تر و حرفه ای

فرقی نمیکند هدف شما چربی سوزی باشد یا حجم، بزرگ سال هستید یا نوجوان شما میتوانید از این برنامه استفاده کنید .

این برنامه هم برای آقایان مناسب میباشد هم برای بانوان البته فقط برای مدت کوتاهی تا بدن شما به دستگاه های بدنسازی عادت کند و فرم اولیه در شما ایجاد شود.

روز اول :

نام عضله نام حرکت تعداد ست تعداد حرکت
سینه پرس سینه ۴ ۸
پشت(زیر بغل) زیر بغل سیم کش ۴ ۱۰
سرشانه پرس سرشانه دمبل ۴ ۱۰
پا جلو پا دستگاه ۴ ۱۰
جلو بازو جلو بازو هالتر ۳ ۱۰
پشت بازو پشت بازو طناب ۳ ۱۵
READ
پرسپولیس - هوادار | آمار دفاعی ترسناک تیم عنایتی برای سرخ ها!

روز دوم:

نام عضله نام حرکت تعداد ست تعداد حرکت
پا پرس پا دستگاه ۴ ۸
پشت بازو پشت بازو هالتر ایستاده ۳ ۲۰
جلو بازو جلو بازو هالتر خم ۴ ۱۰
سینه پرس سینه دستگاه ۴ ۱۰
پشت (زیربغل) تی بار دست جمع ۴ ۱۰
سرشانه نشر جانب دمبل ۳ ۲۰

روز سوم :

نام عضله نام حرکت تعداد ست تعداد حرکت
سرشانه کول هالتر ۳ ۱۵
پشت(زیر بغل) زیر بغل سیم دوبل ۴ ۱۲
سینه کراس اور ۴ ۱۰
پا لانژ ۳ ۱۰
پشت بازو پشت بازو خوابیده دمبل ۳ ۱۵
جلو بازو جلو بازو دمبل چکشی ۳ ۱۲

برنامه ی بالا یکی از بهترین برنامه ها برای شروع ورزشی بدنسازی میباشد که به اصطلاح میگویند فول بادی .

تمرینات فول بادی به تمریناتی میگویند که در یک جلسه ی تمرین مقدار زیادی از عضلات را درگیر میکنند، این نوع برنامه مناسب کسانی است که تازه ورزش بدنسازی را شروع کرده اند

این برنامه را شما میتوانید بین چند هفته تا یک ماه انجام دهید تا آماده شوید برای برنامه های حرفه ای تر و رسیدن به اهداف مشخص خود .

این اهداف میتوانند افزایش حجم طبیعی، چربی سوزی و یا فیتنس شدن باشد .

حال هدف شما هرچه که باشد، برای شروع ورزشی خودتان میتوانید از برنامه ی مبتدی ما استفاده کنید .

این برنامه از یک برنامه ی کاملا استاندارد در سطحی جهانی به منظور شروع ورزش بدنسازی و آماده سازی بدن میباشد و میتوانید با خیالی راحت از آن بهره گیرید .

به شما قول میدهیم اگر با صداقت این برنامه ی ساده رو به مدت چند هفته بکار ببرید حتما تغییرات شگرفی را در بدن خود مشاهده خواهید کرد .

از قدیم گفته اند ورزش بدنسازی ، ورزشی دیر بازده میباشد .

این حرف کاملا اشتباه است، برای فرم گیری زیبای عضلات خود شما حقیقتا مسیری نزدیک تر از ورزش بدنسازی ندارید، چون این ورزش طوری طراحی شده که زیبایی رو برای اندام شما به ارمغان بیاورد .

آیا این مطالب برایتان مفید بود؟

در ادامه غذاهایی که باید بیشتر بخورید یا باید مصرفشان را محدود کنید، لیست شدهاند. شما باید خودتان را بسنجید و حداکثر فشاری را که می توانید تحمل کنید، به خودتان وارد نمایید. برای خرید برنامه تمرینی بدنسازی کافی است اطلاعات خود را به صورت کامل در فرم انتهای این برگه وارد نمایید. برنامه غذایی برای هر شخص با توجه به وضعیت فردی متفاوت میباشد، برای سفارش برنامه غذایی از مربی آنلاین فیتنس پرو اقدام نمایید. همچنین در صورتی که میزان کالری خود را برای چربیسوزی کم کردهاید، مصرف مکملهای تقویتی مثل مولتیویتامینها و مکملهای مواد معدنی میتواند مفید باشد. بیشتر بخوانید: عوارض مکملهای بدنسازی چیست؟ بسیاری از مکملهای عضلانی – نه همه – هستند که توسط برخی بدنسازان که از داروهای تقویتکنندهی عملکرد استفاده میکنند، تبلیغ میشوند؛ مانند استروئیدهای آنابولیک. علاوه بر این، برخی از این رژیمهای غذایی بههیچعنوان ممکن نیستند. پاسخ ساده است. یعنی ۳ برنامه تمرینی با سطح مبتدی، متوسط و حرفه ای که کاملا با یکدیگر هماهنگ بوده و شما را به بهترین شکل ممکن به هدفتان می رساند. اگر چنین است ، ممکن است آماده شروع یک برنامه رژیم غذایی و تمرینی برای کاهش وزن باشید.

READ
پابلو سارابیا: هنوز با پاری سن ژرمن در خصوص آینده‌ام مذاکره نکرده‌ام

با دربافت برنامه بدنسازی علاوه بر برنامه تمرینی فایل آموزش حرکات و پشتیبانی آنلاین مربیان را نیز دریافت خواهید کرد. شاید انتخاب عنوان بهترین برنامه بدنسازی هفتگی حجمی کمی اغراق آمیز به نظر برسد اما این برنامه تمرینی حاصل تجربیات چندین ساله یکی از مشهور ترین مربیان بدنسازی در جهان می باشد. همان طور که سخت تمرین کردن در باشگاه برای رشد عضلات ضروری است ، استراحت عضلات و در نظر گرفتن زمان کافی برای ریکاوری نیز حائز اهمیت می باشد. اگر می خواهید در یک ماه در هر سطحی که هستید سیکس پک دریافت کنید این برنامه را توصیه می کنم که سطح بندی شده است و می توانید برنامه مورد نظر خود را از آن بیرون بکشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سالمخوری، مطلب «رسیدن به یک رژیم غذایی سالم با ۱۴ راهکار ساده» را نیز بخوانید. مصرف پروتئین، کربوهیدراتهای متوسط (به ویژگی کربوهیدراتهای دیر جذب یا پیچیده) و چربی بسیار کم، راه دستیابی به این نوع از شیوه زندگی سالم میباشد.

اگر رژیم اصولی و سالم نباشد یا بیاندازه سخت باشد، افراد بعد از مدتی مجبور میشوند این تغذیه را کنار بگذارند و تمام برنامه فیتنس ضایع خواهد شد. در بسیاری از موارد میتوانید بجای انجام یکباره تمام تمرینها، برنامه را به دو یا سه قسمت تقسیم کنید. اما بعد از دو ماه میبینند عضلاتشان خیلی کمتر از قبل میگیرد. قبل از شروع برنامه بدنسازی حجمی حرفه ای ، شما نیاز دارید تا رژیم غذایی مناسبی برای خود تنظیم کنید تا هر آنچه عضلات شما برای رشد سریع نیاز دارد را فراهم کرده باشید. این نرم افزار خارجی هم برای وزنه برداری و بدنسازی در باشگاه مناسبه و برای انجام اون به وسیله نیاز دارید به غیر از اینها رنگ گرافیک نرم افزار قرمز رنگه (برخلاف نرم افزار قبلی که آبی بود) و البته توجه داشته باشید این برنامه اولایل رایگان است و کم کم پولی می شود با قیمت هر ماه یک دلار (معادل ده هزار تومن در ماه). برای همین تازهکارها از این حرکت فراری هستند. برای انجام این حرکت دمبلهای سنگین انتخاب نکنید. انجام چنین ترکیبی مقداری سخت است و باید وزنه ها را طوری انتخاب کنید که از سبک به سنگین افزایش یابند. در مکلملهای مخصوص قبل از تمرین مقداری قهوه یا چای یافت میشود.

READ
مصاحبه با هواداران تیم والیبال پیکان تهران / فیلم

قبل از شروع تمرینات، مفاصلی که قرار است در برنامه تمرینی درگیر شوند را کاملا گرم کنید. تمامی افراد ثبت نام کننده در برنامه تمرین بدنسازی همانند قبل میتوانند به شکل کاملا رایگان از بخش مقالات و آموزش بدنسازی تن ورز استفاده نمایند. این کد تخفیف یک بار مصرف بوده و صرفا برای استفاده از برنامه تمرین بدنسازی تنورز قابل استفاده خواهد بود. همین نکات تضمین میکند که از تمام مواد مغذی مهم برای ساخت عضلات و سلامت کلی بدن، بهرهمند شوید. برنامه غذایی بدنسازی فیتنس شما باید سرشار از مواد مغذی و ۲۰ تا ۳۰ گرم پروتئین در هر وعده و میان وعده باشد. هر وعدهی غذایی و میان وعده باید حاوی ۲۰ تا ۳۰ گرم پروتئین باشد تا به صورت بهینه از عضلات حمایت کند. توجه داشته باشید که مربی میتواند بر تمرین شما نظارت کند. از این تعریف مشخص میشود که برنامه بدن سازی فیتنس علاوه بر ایجاد تناسباندام باید به ارتقای سلامتی افراد هم کمک کند. ایجاد کسری کالری برای کاهش وزن و چربیسوزی.

هدف شما هرچه که باشد ما به شما کمک خواهیم کرد .برای ادامه مطلب به  سایت الفابلاگ مراجعه کنید.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری
  1. امیرعباس
     
    ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۷:۴۱

دیدگاهتان را بنویسید