رپورتاژ اگهی

قیمت نایلون دسته دار فانتزی شفاف

قیمت نایلون دسته دار فانتزی شفاف

بهتر است تا بدانید که نایلونهای تبلیغاتی دارای دو نوع دسته دار و بدون دسته هستند و بهتر است تا برای راحتی حمل وسایل خود از نایلون دسته دار استفاده کنید تا در هنگام حمل و نقل دچار سختی خاصی نشوید و ظاهر و شکل نایلون شفاف است.
همچنین جنس آن نیز نرم است و در عین حال نایلکس دارای شکل و ظاهری مات است و جنس آن نیز به نوعی می توان گفت خشک است.
شما می توانید با مشاورین فروش با تجربه مجموعه آراد برندینگ ارتباط برقرار کنید و تمامی سوالات خود را در رابطه با خرید این محصول بپرسید و همچنین با مراجعه به سایت آراد برندینگ می توانبد اطلاعات مورد نیازتان را دریافت نمایید و با خیال راحت خرید خود را انجام دهید.

قیمت نایلون دسته دار فانتزی شفاف

نوع دیگری از نایلون که دارای استقامت و مقاومت بالایی در برابر حمل وزن سنگین دارد نایلون دسته رکابی است.
همان طور که می دانید بسیاری از مشاغل هستند که برای کسب و کار خود نیازی به تبلیغ خاصی ندارند و از این نایلونها می توانند به راحتی استفاده کنند.
این نایلونها به صورتهای شفاف، کدر و براق در مراکز خرید موجود هستند که معمولا از جنس شفاف آن استفاده های بیشتری می شود.
یکی از نکاتی که در کارخانه های تولید نایلون دسته دار به آن توجه می کنند این است که تولید عمده را در دستور کار خط تولید کارخانه ها قرار داده شود.

نایلون دسته دار فانتزی

نوع دیگر از نایلونهایی که بیشتر در فروشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد نایلون دسته دار از نوع فانتزی است و دلیل این استفاده در فروشگاه ها این است که این مدل نایلون طرح دار گوناگون و شیکی هستند که مخاطب را به سمت خود جذب می کند و باعث توجه آن می شود.
یکی از نایلونهایی که دارای خاصیت چاپ پذیری است و نایلون دسته تقویت است و این مدل نایلونها در ابعاد و اندازه های مختلفی هستند و همچنین بدون هیچ محدودیتی در خصوص ضخامت تولیدی ندارد.
نوعی از نایلونها که در زندگی روزمره خود بسیار استفاده می کنیم نایلون سفید دسته دار است و این نوع نایلونها نسبت به دیگر نایلونها وزن کمتری را می توانند تحمل کنند و به همین دلیل است که از این مدل نایلون بیشتر برای قرار دادن مواد و وسایل سبک استفاده می کنند.

نایلون دسته دار فانتزی

برای مثال انواع نایلون دسته دار فانتزی یکی از نایلونهای مناسبی برای حمل میوه هایی است که از میوه فروشی تهیه می کنید.
همان طور که در اواسط مطلب نیز به آن اشاره کردیم یک سری از نایلونها صرفا برای جذب مشتری است که به این نوع نایلونها، مدل نایلون فانتزی می گویند.
نوع دیگر از نایلونها خاصیت چاپی دارند و می شود از چاپ کردن روی این مدل نایلون می شود به منظور تبلیغاتی بودن استفاده کرد و فروشگاه ها و برندهای مختلف و همچنین مغازه های لباس فروشی سعی می کنند که با چاپ برند خود روی نایلون، فروشگاه ها و مراکز خود را تبلیغ کنند و باعث جذب مشتری شوند.

نایلون دسته دار شفاف

کیسه‌های دسته دار شفاف از لحاظ کیفی همانند نایلون فریزر به انواع گوناگونی تقسیم بندی می شوند که همانند پلاستیک های درجه یک و درجه دو. کیسه‌های درجه یک از مواد اولیه تازه و نو و با کیفیت و کیسه‌های درجه دو از وسایل دورریختنی و ضایعاتی تولید می شوند بنابراین هزینه و کیفیت کمتری به نایلون درجه یک دارند. راه های مشخص کردن کیفیت نایلون درجه یک عبارتنداز:
روشن و شفافیت زیادی دارند و تیره و کدرومات نیستند و ضخیم هستند و زیاد نازک وضعیف نیستند که حالت کششی و انعطاف پذیری خوبی دارند.
بسیار محکم وخوب دوخته شده است و به راحتی پاره نمی شوند و عطر وبوی زننده وبد و نامطبوع از آن پخش نمی شود و وجود دسته دراین کیسه‌ها موجب می شودحمل و نقل راحت باشد و اذیت وسنگینی برای حامل ایجاد نکند.

نایلون دسته دار شفاف

مصرف وکارکردن با این نایلون‌ دسته دار شفاف بسیار آسان می باشد و گذاشتن وبرداشتن وسایل درداخل این کیسه‌ها راحت می باشد که این نوع پلاستیک‌ها دراندازه و سایز‌های متفاوتی هستند که مناسب با تقاضای متقاضی سایز مناسب را انتخاب می کنند.
هم چنین به خاطر اهمیت کاربرد زیاد و کیفیت عالی که دارند از هزینه ی خیلی خوبی برخوردار می باشند.
نایلون دسته دار را می توان به راحتی گره زد و شرایط بهداشتی وایزوله را در درون کیسه برای موادی که داخل آن قرارمی گیرد، ایجاد کرد تا از میکروب وآلودگی اطراف جلوگیری کرد.
نایلون های مورد نظردر مقابل رطوبت و آلودگی ها و نیزگرد و غبار وخاک کاملا نفوذ ناپذیر هستند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا