رپورتاژ اگهی

با این استراتژي فرصت های زندگیم را تبدیل به پول کردم

با این استراتژي فرصت های زندگیم را تبدیل به پول کردم

76 درصد از مردم به محض اینکه حقوق ماهیانه خود را دریافت می کنند، تنها چیزی که به ذهنشان می رسد روش های مختلف برای خرج کردن آن است اما به عنوان یک فرد موفق باید از هزینه های شخصی خود بکاهید تا با استفاده از پس انداز آن، به روش های مختلف سرمایه گذاری فکر کنید و در مسیر ثروت آفرینی گام بردارید. من نیز بخش عمده ای از درآمدم را سرمایه گذاری کردم این امر سبب شد تا از اکثر فرصت های زندگیم استفاده خوبی داشته باشم و روزانه به ثروتم اضاف کنم. یکی از این فرصت های پول ساز کار در زمینه انواع متنوعی از سرامیک بود.

سرامیک کف شطرنجی

برخی از سازندگان و طراحان دکوراسیون داخلی برای زیبا تر شدن محیط از کاشی و سرامیک کف شطرنجی یا طرح چوب استفاده می کنند که دارای نمونه ها و طرح های متنوعی از سازه های چوبی می باشد و برای نمای کف بسیار مناسب می باشد.

برخی از طرح های این مدل سرامیک سه بعدی صدفی می باشد که نمایی بسیار جذاب به محیط می دهد و محیط را طوری به نظر می رساند که انگار از کفپوش چوبی استفاده شده است.

این کاشی ها اندازه ها و ابعاد مختلفی دارند که به صورت عمده، بسته بندی و فله ای برای مشتریان ارائه می شوند و هر کدام از آنها از لحاظ جنس بدنه و روکش دارای انواع مختلفی می باشند.

سرامیک کف شطرنجی

سرامیک ضد لک

کاشی و سرامیک ضد لک پرسلان یک نوع جدیدی از این محصولات است که از ترکیب خاک رس چینی به همراه مواد معدنی مختلفی درون کوره های مخصوص با دما و فشار بسیار بالایی تولید می شوند که نسبت به سرامیک و کاشی های معمولی از دوام و استحکام بیشتری برخوردار هستند.

این سرامیک ها دارای انواع گوناگونی می باشند و بر اساس مواد تشکیل دهنده و سطح سرامیک دسته بندی می شوند. از لحاظ جنس بدنه به سه دسته نرم، سخت و استخوانی تقسیم می شوند که تفاوت هایی با همدیگر دارند، جنس سخت آن در دمای بالا تولید می شود، اما ساخت جنس نرم آن در دمای پایین تری اتفاق می افتد و از آنجایی که جنس آن نرم تر بوده و قابلیت انعطاف کمی دارد می توان آن را برش زد.

سرامیک ضد لک

سرامیک سه بعدی

با افزایش تقاضا برای محصولات ساختمانی و انواع کاشی و سرامیک سه بعدی تولید کنندگان بسیاری مانند شرکت فاوانیا انواع این محصولات را با کیفیت بالا و با قیمت های مناسبی آن را به بازار عرضه می کنن و با ایجاد رقابت در بین تولید کنندگان به دنبال آن هستند تا مشتریان بیشتری به دست بیاورند.

یکی از بهترین نمونه های کاشی و سرامیک که برای نمای بیرون و داخل و همچنین هوای سرد استفاده می شود، سرامیک نانو می باشد که طراحی و ساخت آن به گونه ای است که در برابر عوامل مختلفی همچون باکتری، گرد و خاک، سرما، بارش باران و برف و یخبندان مقاومت خوبی دارد و به راحتی نمی شکند.

سرامیک سه بعدی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا