رپورتاژ اگهی

ثروتم هر روز بیشتر و بیشتر شد

ثروتم هر روز بیشتر و بیشتر شد

راز حقیقی موفقیت اینه که بدانید زندگی به یک سفر طولانی هواپیما شباهت دارد و شما باید تصمیم بگیرید که کجا می‌ خواهید بروید، سپس سوار شوید و به سوی مقصد پرواز کنید. پس شجاعت پرواز داشته باش یا به عبارتی اهداف خود را دنبال کن. من با شجاعت گام در مسیر تجارت گذاشته و کسب و کاری پولساز را در زمینه انجیر شروع کرده و به ثروت رسیدم.

انجیر خشک شیراز

انجیر خشک شیراز محصولی بسیار مفید و مغذی بوده که طعم شیرین آن برای افراد بسیار خوشایند بوده، از این رو طرفداران زیادی دارد.

از این محصول از خانواده ی خشکبار بوده که به صورت خشک شده برای پذیرایی یا شیرینی برای میل چای ارائه می شود.

با توجه به این که انجیر میوه ای فصلی بوده و فقط در تابستان رشد می کند، افراد اقدام به خشک نمودن و گرفتن آب درون آن، انجیرخشک را تولید می کنند.

جالب توجه است که این میوه بسیار مفید بوده و طبع گرم و تری دارد و سرشار از ویتامین های A و C است.

مصرف این خشکبار توسط متخصصان زیادی توصیه می شود، چرا که چربی آن تقریبا صفر بوده و کالری ندارد.

در این مقاله با پرداخت به انجیر خشک شیراز سعی داریم بیشتر با این محصول آشنا شویم.

انجیر در ترکیه

امروز راجع به قیمت انجیر در ترکیه که به عنوان یک میوه پر خاصیت شناخته می شود و به دلیل تهیه فراورده های مختلف از آن نیز محبوب می باشد، صحبت خواهیم کرد.

در داخل کشور به دلیل فراهم بودن شرایط مناسب باری تولید انواع مختلف انجیر می توانیم شاهد عرضه عمده آن در بازار باشیم.

این میوه بهشتی به دلیل خواص و ترکیبات ارزشمندی که دارد همواره به عنوان یک محصول صادراتی نیز مطرح بوده است و در ترکیه نیز عرضه می شود.

معمولا درصدی از انجیر هایی که به صورت سالانه تولید می شوند به بخش صادرات آن اختصاص پیدا می کند و در این مسیر نکات مهمی وجود دارد.

کشور ترکیه به دلیل دارا بودن مرز های زمینی زیادی که با ایران دارد به عنوان یکی از اصلی ترین گزینه های صادرات انجیر مطرح می باشد.

انجیر سیاه در بازار

انجیر سیاه در بازار از میوه های مفید و سالم به حساب می آید که مصرف آن در تمام گروه‌ های سنی پیشنهاد می شود.

انجیر های سیاه یکی از میوه های خوشمزه و مفید می باشد که دارای ارزش غذایی بالایی است و در فصول خاصی می توان آن را در بازار پیدا کرد.

این میوه سرشار از انواع مواد معدنی و ویتامین های مورد نیاز بدن می باشد که جایگاه ویژه‌ای در طب سنتی دارد و می‌تواند باعث حفظ سلامت بدن و کارکرد بهتر مغز شود.

علاوه بر این انجیر سیاه می تواند نقش موثری در افزایش قد کودکان و حافظ تقویت حافظه کوتاه مدت آنها داشته باشد و برای افراد مسن باعث تقویت مفاصل و استخوان های آن ها می شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا