رپورتاژ اگهی

بدون مهارت هم می شود میلیونر شد

بدون مهارت هم می شود میلیونر شد

می توان به جرات گفت که هر فردی با هر مهارتی و در هر رده سنی می تواند درحوزه کاری پاستا در این مطلب به آن می پردازیم موفق شود پس لازم است آن را با دقت مطالعه داشته باشید تا نکات مهمی را در این باره دریافت نمایید.

پاستا

در مرحله برای تهیه پاستا بعد کنسرو گوجه فرنگی، جعفری و نمک و فلفل را اضافه میکنیم  و تفت می دهیم. حالا آب ماکارونی  را به موادمون اضافه می کنیم و در نهایت زعفران و می گذارین مواد باهم مخلوط شود.

بعد از گذشت دو دقیقه پاستا را اضافه می کنیم و می گذاریم تا ماکارونی با آب سبزیجات به خوبی پخته شود وقتی اب کم شود و حالت جوش گرفت درب انرا می گذاریم و شعله رو کم می کنیم. اکنون زیر شعله گاز را خاموش کنیدو باریختن پنیر موزارلا، پاستا اسپانیایی شما آماده  مصرف می باشد.

پاستا

پاستا حلزونی

ر شهر مشهد کارخانه های  متعددی وجود دارد که کار آنها تولید پاستا مختلفی شامل مواردی نظیر پاستا حلزونی، ورمیشل، نودل، لازانیا سبزیجات و راویولی می باشد که از نظر مواد تولید با یک دیگر هیچ فرقی ندارند ولی از نظر فیزیک دارای تفاوتهای می شوند.

در شهر رشت پخت پاستا ماکارونی از محبوبیت زیادی برخوردار است که ما میتونیم در این بخش به آموزش پخت آن بپردازیم. طرز تهیه پاستا پنه همانند پاستا معمولی که در خانه درست می کنیم می باشد به این صورت که قابلامه را تا نیمه پر از آب کرده و نمک و مقداری روغن می ریزیم تا جوش بیاید پاستاها را درون قابلمه می ریزیم و حدود ده دقیقه صبر می کنیم برای اینکه پاستاها بهم نچسبد بهتر است هر چند دقیقه هم بزنید هنگامی که پاستاها نرم شد آبکشی می کنیم.

پاستا حلزونی

پاستا گوشت

در مرحله بعد مرغ برای تهیه پاستا گوشت اسلایس شده را درون ماهی تابه ای تفت می دهیم بعد از آن سیرها را تفت می دهیم بعد از گذشت زمان و طلایی شدن مرغها مقدارای نمک و فلفل می زنیم حالا ماهی تابه ای دیگر برداشته و کف آنرا کره می اندازیم تا ذوب شدن کره ها قارچها را خرد کرده و وارد تابه می کنیم حرارات را زیاد کنید و قارچ را هم بزنید تا به هم نچسبد بعد آنها را با مرغها ترکیب کرده شیر وخامه را اضافه می کنیم وهم می زنیم در این قسمت پنیر را اضافه کرده و تفت می دهیم تا یکدست شود بعد از ان پاستا را به موادمون اضافه می کنیم و هم می زنیم پاستا پنه ما آماده است.

یکی از ویژگیهای خوب شهر زنجان ترکیب پاستا با یه سری از مواد غذایی سالم که نه تنها برای بدن مضر نمی باشند بلکه خیلی هم مفید هستند که می توانیم به پاستا سبوس دار با ماهی سالمون، زیتی پخته شده با سبزیجات، سالاد پاستا بافتا، فوسیلی با سس اسفناج اشاره کنیم.

پاستا گوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا