رپورتاژ اگهی

باور به توانایی هایم من را به درآمد میلیاردی رساند

باور به توانایی هایم من را به درآمد میلیاردی رساند

هرگاه که روزگار سختی را پشت سر گذاشتید و به تشویق و انگیزه بیشتری نیاز داشتید، می توانید با مشورت از سردرگمی نجات یابید. من با مشورت توانستم کسب و کار خود را در حوزه آمونیاک شروع کنم و میلیاردر شوم.

آمونیاک در بورس

آمونیاک در بورس در بورس ترکیبی معدنی و بی رنگ بوده و ماده ای با فرمول شیمیایی NH3 می باشد که در صنایع مختلفی کاربرد دارد و با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد این محصول و قیمت آن را در اختیار شما قرار دهیم.

حجم عمده آمونیاک در بورس در کشور ما برای تولید کود های اوره و دی آنیوم مصرف می شود و مازاد آن جهت فروش به بازار های جهانی عرضه می گردند.

کودهای شیمیایی ساخته شده از آمونیاک شامل اوره فسفات آمونیوم نیترات آمونیوم و سایر نیترات ها هستند.

سایر مواد شیمیایی مهم تولید شده از آمونیاک عبارتند از اسید نیتریک، هیدرازینسیانیدها و اسیدهای آمینه گاز آمونیاک در سالن های پرورش مرغ یافت می شوند و غلظت زیاد آن باعث دادن تلفات بسیار در مرغداری ها می شود.

نداشتن تعادل در سطح آمونیاک دربدن ممکن است نشانه‌ بسیاری از بیماری‌ها مانند بیماری‌های کبدی و کلیوی باشد.

آمونیاک مایع پتروشیمی

قیمت آمونیاک مایع پتروشیمی در صنایع مختلف متفاوت می باشد و این مایع شیمیایی یک ماده غیرآلی است که در صنعت به شکل گسترده ای کاربرد دارد که در ادامه به بررسی کارکردهای آن و نحوه خرید این محصول می پردازیم.

آمونیاک مایع پتروشیمی کاربرد های زیادی دارد برای مثال از آن در صنعت کشاورزی به عنوان کود نیز استفاده می شود و باعث بهتر شدن روند تولید مواد غذایی می شود.

استفاده در صنعت یکی از کاربرد های آمونیاگ مایع پتروشیمی بود یکی دیگر از کاربرد های آن این است که از آن در مواد پاک کننده و شوینده نیز استفاده می شود.

از این ماده در تولید موادی همچون پلاستیک رنگ ها سموم مواد منفجره و غیره استفاده می شود.

بسیاری از مواد شیمیایی دیگر نیز با استفاده از آمونیاک مایع پتروشیمی تهیه می شوند مانند اسید نیتریک و پارافین.

آمونیاک مایع صنعتی

آمونیاک مایع صنعتی از فرآورده های شیمیایی پرکاربرد در صنایع خاص به شمار می رود که برای تولید مواد شیمایی بسیار زیادی مورد استفاده قرار گرفته و آن را با قیمت ارزان و مناسبی نیز می توانید نزد ما تهیه نمایید.

آمونیاک مایع صنعتی در حجم های بالا عرضه و معامله می شود و آمونیاک مایعی به رنگ آبی است و دارای بوی تند می باشد.

یون های تشکیل دهنده این مایع متصل است و از هم جدا نشده اند , آمونیاک یک تنظیم کننده اسیدیته است و کاربرد های متفاوتی دارد.

در صنایع مختلف از آن استفاده های گوناگون می کنند گاهی به صورت مایع و در بعضی موارد به صورت پودر مورد استفاده قرار می گیرد.

این محلول به منظور تمیز کنندگی در محصولات مختلف کاربرد دارد حتی مصارفی خوراکی نیز از جمله کارایی آن است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا