رپورتاژ اگهی

در مسیرهای مختلف موفقیت حرکت کردم و پولدارشدم

در مسیرهای مختلف موفقیت حرکت کردم و پولدارشدم

باید زمینه های مختلف موفقیت را بررسی کرد و بهترین و متناسب ترین آنها را انتخاب نمود، یکی از زمینه های بسیار مناسب، تجارت و کسب و کار در زمینه ترشی بادمجان شکم پر می باشد که در ابتدا باید با انواع آن آشنا شویم.

ترشی بادمجان شکم پر

امروزه یکی از راحت ترین راه ها تهیه ترشی در منزل می باشد چرا که روش آماده نمودن آن بسیار راحت است شما هر نوع ترشی بادمجان شکم پر را که می خواهید آماده کنید ابتدا مواد آن را تهیه کنید سپس آن را بشویید و آنها را به هر مقداری که دوست دارید خرد کنید و بعد هم در روی پارچه های سفید تمیز پهن کنید تا آب آن گرفته شود و کاملاً رطوبت آن خشک شود چرا که داشتن رطوبت باعث کپک زدن ترشی شما می شود.

در تهیه ترشی از سرکه استفاده می کنند شما می توانید ترشی خود را درون ظرفهای یک کیلویی یا بیشتر ریخته و سپس سرکه را به آن اضافه کنید.

یکی از ترشیهای فوری که بسیار خوشمزه و لذیذ است ترشی بادمجان می باشد ترشی بادمجان به این صورت است که ابتدا بادمجانها را پوست کنده حلقه حلقه کنید در قابلمه با مقداری سرکه سیب بگذارید روی حرارت تا پخته شود و نرم گردد زمانی که سرد شد آن را له کنید گوجه فرنگیها را نیز بعد از شستن درون آن خرد کنید.

ترشی بادمجان شکم پر

ترشی انبه تند

در اکثر فروشگاه ها انواع ترشیها وجود دارد که بسته بندی ترشی انبه تند نسبت به مابقی متفاوت است و به راحتی می توان آن را تشخیص داد.

در ادامه طرز تهیه باید گفت که رب گوجه و روغن زیتون را می ریزیم تا بوی آنها گرفته شود و در نهایت انبه را با آبلیمو در دیگ ریخته و به هم می زنیم تا با هم مخلوط شوند و با سرکه روی حرارت می گذاریم تا به جوش بیاید، بعد از به جوش آمدن کفهای آن را جدا کرده و اجازه می دهیم تا خنک شود، بعد از خنک شدن ترشی را در ظرف مخصوص ترشی ریخته و آن را در درون یخچال می گذاریم و اجازه می دهیم بماند.

ترشی انبه تند ما بعد 4 روز صبر کردن آماده مصرف کردن است و می توانید نوش جان کنید و برای پذیرایی از مهمانان استفاده کنید.

ترشی انبه تند

ترشی مخلوط

بیشتر ترشی مخلوط صنعتی و برخی از آن ها خانگی و سنتی می باشند. انواع کارخانه ای ترشی ها مواد نگه دارنده دارند و طئلانی مدت می توان از آن ها استفاده نمود.

اما انواع خانگی این مواد نگه دارنده را ندارند و در اصطلاح سالم تر هستند. اگر در مورد رعایت بهداشت انواع خانگی اطمینان دارید از آن ها خریداری کنید در غیر این صورت بهتر است انواع کارخانه ای و پلمپ خریداری کنید. این محصولات استریلیزه هستند و استاندارد می باشند.

امروزه کارخانه ها تنوع بالایی از ترشی ها را تولید و در بازار عرضه می کنند. انواع ترشی های لیته، هفت بیجار، بادمجان شکم پر، پیاز و گوجه فرنگی توسط کارخانجات صنعتی تولید می شود و سعی می کنند از بهترین مواد اولیه در تهیه این ترشیجات استفاده کنند.

ترشی مخلوط

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا