برنامه بدنسازیورزشی

برنامه بدنسازی کامل حجمی سوپرست

برنامه بدنسازی کامل حجمی سوپرست

پیشرفت شما برای به دست آوردن نتایج بهتر از برنامه بدنسازی کامل حجمی سوپرست و تمرینی شما پیگیری خواهد شد. خودآزاری نادیده گرفته خواهد شد. از طرف دیگر، شما باید کالری خود را برای حفظ وزن 15 درصد در طول انتقال از فاز حجیم به مرحله برش کاهش دهید. یعنی به جای 3450 کالری، 2550 کالری در روز مصرف کنید. در عوض، باید به دنبال یک برنامه تناسب اندام باشید که متناسب با سطح تناسب اندام فعلی شما (مبتدی، متوسط، حرفه ای)، اهداف تناسب اندام و نوع بدن فعلی شما باشد. هدف از نوشتن این برنامه توضیح کامل طراحی یک برنامه تناسب اندام است. برای طراحی یک برنامه تناسب اندام، اولین قدم تعیین تعداد روزهایی است که تمرین خواهیم کرد، معمولا تعداد روزهای تمرین 3 تا 4 روز در هفته متعادل است. یک تا یک ساعت خوبه بسیاری از ورزشکاران فکر می کنند که تمرین بیشتر باعث افزایش رشد بدن و عضلات می شود که این اشتباه است زیرا بدن به ریکاوری و استراحت ماهیچه ای نیاز دارد و معمولاً بسیاری از ورزشکاران حرفه ای چهار روز در هفته تمرین می کنند و دوم اینکه باید حرکات چند مفصلی را در نظر بگیرید. در تمرین شما که معمولاً 3 حرکت چند مفصلی در یک روز تمرینی می باشد.مثلاً حرکات چند مفصلی برای پایین تنه و پاها می تواند تمرینات مختلفی مانند اسکات، ددلیفت سنگین و … باشد.

برنامه بدنسازی کامل حجمی سوپرست

برنامه بدنسازی حجمی حرفه ای سوپرست

همه دوستان توجه داشته باشند که حداقل زمان آموزش 1 ساعت و حداکثر 1:30 می باشد. چربی سومین درشت مغذی است که افراد باید در رژیم غذایی خود به آن توجه کنند. البته به خاطر داشته باشید که دوره 6 ماهه فقط یک راهنمای کلی است. به این معنا که شاید سال‌ها بدنسازی می‌کنید، اما پیشرفت نمی‌کنید، یا دانش کمتری در مورد تمرینات مختلف دارید و تلاش کمتری برای پیشرفت و متوسط ​​بودن انجام می‌دهید. بهتر است ورزش را سبکتر شروع کنید با یک برنامه بدنسازی حجمی حرفه ای سوپرست. 5 است با این تفاوت که تعداد ست ها دوباره افزایش می یابد و تعداد تکرارها می تواند تا 10 تکرار در هر ست باشد. اگر رژیم غذایی شما مواد مغذی مورد نیازتان را تامین نکند، بدن شما اساسا خودش را تغذیه می کند و هرگز توده عضلانی به دست نمی آورید. عضلات ساق پا به آرامی رشد می کنند، بنابراین ناامید نشوید. اگر ساعد متحدالمرکز دمبل، شانه پشت دمبل، سر شانه ماشین کابل، پاهای دمبل ایستاده و حرکت مچ هالتر پشتی را نمی دانید، لینک را بررسی کنید. این حرکات را می توان با وزن بدن یا وزنه انجام داد و این حرکات را نباید خودسرانه و بدون در نظر گرفتن عوامل انتخاب کرد.

برنامه تمرینی بدنسازی حجمی

نکته مهم دیگر تعداد سریال است. خوب، این یک سوال بسیار مهم است و شما می توانید 9 تا 16 ست از عضلات بزرگ بدن مانند عضلات شانه، همسترینگ، چهارسر ران، عضلات سینه و پشت و عضلات کوچک بدن شامل ساعد، پشت دست، شکم، ساق پا و ساعد که می تواند 6 تا 9 ست داشته باشد اما نکته مهم اینجاست که ست های 3 تایی شروع می شود و به مرور زمان در صورت نیاز باید تعداد آن را افزایش دهیم و تعداد تکرارها کاملا به این بستگی دارد. هدف شما و این مقاله فقط یک راهنما است و نه یک برنامه تمرینی بدنسازی حجمی ، عالی است و حتما باید آن را امتحان کنید.

برنامه تمرینی بدنسازی حجمی

برنامه بدنسازی حجمی 2022

کافی است برنامه بدنسازی حجمی 2022 ، اندام خود را با سایت الفابلاگ دنبال کنید تا نحوه انجام صحیح حرکات را مشاهده کنید. برنامه ریزی کنید، نتایج را روی نمودار دنبال کنید، روند خود را اصلاح کنید و به نتیجه دلخواه برسید. شما قطعا به دنبال نتایج دلخواه هستید. اگر می خواهید نتایج خوبی از آن بگیرید، از یک رژیم غذایی پرکالری استفاده کنید که برای حفظ توده عضلانی شما ضروری است. میله را از روی زمین بلند کنید، آن را بلند کنید و بایستید. در تمرینات از هالتر، دمبل و سایر تجهیزات تمرینی قدرتی استفاده می شود. که تمرین فشرده است تغذیه بدنی در این برنامه حرفه ای باید کامل باشد و قسمت های اصلی پروتئین به بدن برسد. این برنامه برای مبتدیان نیز مناسب است و با انتخاب حرکات ساده تر و همچنین کاهش تعداد ست ها و تکرارها، هر فردی با هر سطح آمادگی جسمانی می تواند از این الگو پیروی کند. اکثر برنامه های تناسب اندام برای دسته های خاصی از افراد یا تیپ های مختلف بدن طراحی شده اند. بسیاری از حرکات اولیه بدنسازی را می توان با وسایل فوق و یا با تغییرات جزئی انجام داد. برنامه بدنسازی به شما کمک می کند که چگونه هر قسمت از بدن را ورزش کنید، به عنوان مثال، برنامه ای برای حجیم کردن روی شانه ها یا زیر بغل، برنامه ای برای ساختن عضلات شکمی شش تکه یا برنامه حجیم سازی برای ساخت عضلات ساق پا که پهن است. دامنه.

با این برنامه بدنسازی چربی سوزی، نه تنها ظاهر بهتری خواهید داشت، بلکه متناسب با ظاهر خود نیز تناسب اندام و قوی خواهید داشت. تمرینات این برنامه به گونه ای طراحی شده است که هم خانم ها و هم آقایان بتوانند به راحتی آن ها را انجام دهند و در واقع یکی از بهترین برنامه های بدنسازی است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا