رپورتاژ اگهی

قیمت دیوارپوش پلاستیکی طرح چوب

قیمت دیوارپوش پلاستیکی طرح چوب

خداوند سنگ های بسیار زیبایی را در طبیعت برای انسان آفریده است که اکنون با پیشرفت علم انسان توانسته است یک تلفیق بسیار زیبا و حیرت انگیز را برای منازل خود خلق کند که از آن جمله می توان به کاغذ دیواری و دیوارپوش پلاستیکی طرح سنگ چوب آجر اشاره کرد که هر کدام زیبایی ها و جلوه های خاص خود را دارند که این پیشرفت به خاطر کمک بزرگی که به بشر کرده است بسیار حائز اهمیت می باشد.
اگر می خواهید که دکوراسیون منزل و یا محیط اداری و تجاری شما همانند مجموعه آراد برندینگ بسیار شیک و لاکچری باشد باید حتماً از سنگهای بسیار زیبا در داخل دکوراسیون آن استفاده کنید اما از آنجایی که این روزها دسترسی به سنگ طبیعی بسیار دشوار می‌ باشد لذا انواع دیوارپوش طرح سنگ توانسته است در بازار به خوبی پاسخگوی چنین نیازی باشد که بر زیباتر کردن هر چه بیشتر معماری داخلی افزوده است.

قیمت دیوارپوش پلاستیکی طرح چوب

یکی از دلایل بسیار محبوب شدن آن در بین مردم به این خاطر است که شما آنها را کاملاً بدون درز مشاهده می کنید که این خود سبب زیبایی بسیار خاصی می شود.
شاید به همین خاطر است که به آنها سنگ بدون درز نیز گفته می شود.
با توجه به رنگ بندیهای بسیار متنوعی که دارند لذا از آنها می توانید متناسب با نیاز خود برای تمامی مکانها از آنها استفاده کنید.
علاوه بر منازل مسکونی بیشترین مکانهایی که از این مدل استفاده می کنند کلینیکهای پزشکی، درمانی و بیمارستانهای خصوصی بسیار شیک می باشد.
برای بخش لابی هتلها، مجتمع تجاری و مسکونی، برای داخل منازل و به طور کل برای تمامی بخشها انواع طرح دار و سنگی آن بسیار کاربردی می باشد.

دیوارپوش پلاستیکی طرح چوب

چنانچه بیشتر نیز گفتیم یکی از مقرون به صرفه ترین روشها برای زیباتر کردن هرچه بیشتر معماری داخلی استفاده از دیوارپوش پلاستیکی می باشد که در دو طرح چوب و سنگ باریت به بازار عرضه می شود که طرح چوب آن دارای تنوع رنگ بسیار بالا می باشد پس می توانید از آن برای هر مکانی که مد نظرتان باشد به راحتی استفاده کنید.
آنها بعد از نصب بر روی دیوار به طور کاملاً یکدست به نظر می رسند که این به خاطر داشتن الگو های شیاردار 10 سانتی متری می باشد.
برای هرچه زیباتر شدن این دیوارپوشها لبهای پانل و قرنیزها را با خطوطی طلایی رنگ و یا نقره ای تزئین می کنند.

دیوارپوش پلاستیکی طرح چوب

علاوه بر تزئیین دیواره های داخلی شما می ‌توانید از دیوارپوش پلاستیکی طرح چوب به عنوان دیوارپوش حمام، سرویس بهداشتی و نیز آشپزخانه استفاده کنید که بر زیبایی معماری داخلی خانه شما بسیار تاثیر می گذارد.
این روزها مهندسین تاکید بر سبک بودن سازه‌ هایی می‌کنند که بر روی ساختمان قرار می‌گیرد و به همین دلیل استفاده از متریالی با ضخامت مناسب که کارایی بسیار بالا در کنار کیفیت بسیار زیادی که داشته باشد را توصیه می کنند که از آن جمله می ‌توان به دیوار پوش پلاستیکی اشاره کرد که می تواند به شما یک دیوار یک تیکه بدون درز را با زیبایی بسیار عالی و ضخامت حداقل 4 میلی متری بدهد.

قیمت دیوارپوش پلاستیکی

دیوار پوشها دارای انواع مختلفی هستند که در رنگ و مدل متنوعی در بازار موجود می باشد و با توجه به متریالی که در آن به کار رفته است دارای قیمت متنوعی مباشد.
قیمت دیوارپوش پلاستیکی با توجه به مواد اولیه، برند بودن، رنگ و طرح مختلف است و افراد با توجه به سلیقه شخصی خود می توانند ان را خریداری نماید استفاده از دیوار پوش می تواند فضای خانه را در فصول سرد سال گرم تر نماید زیرا به عنوان یک عایق رطوبتی و صدا عمل می کند.

قیمت دیوارپوش پلاستیکی

از دیوار پوش طرح سنگ می توان برای ما بین کابینت ام دی اف استفاده نمود و به دلیل قیمت دیوارپوش پلاستیکی به صرفه می باشد می توان در مدت زمان کمی آن را تعویض نمود و از مدل دیگر استفاده کرد این محصول می تواند در آشپزخانه استفاده شود و خیال شما را از کثیف شدن محیط آشپزخانه و پاشیدن روغن به اطراف آسوده نماید.
برای استفاده از دیوارپوش در آشپزخانه بهتر است از رنگهای روشن و طرحهای ساده استفاده شود زیرا تمیز کردن آن راحت تر می باشد همچنین در صورت لک و یا کثیف شدن می توانید با استفاده از آب ولرم و یک شوینده ملایم آن را تمیز کرده و با استفاده از یک پارچه نخی آن را خشک نمایید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا