رپورتاژ اگهی

تلاش برای رسیدن به ثروت و شهرت

تلاش برای رسیدن به ثروت و شهرت

اگر می خواهید به ثروت و شهرت برسید باید تلاش کنید، خواستن و تلاش کردن تا رسیدن به هدف یک اصل مهم در ثروتمند شدن است که باید آن را رعایت کنید.

پتو ارتشی

اگر بخواهیم از خواص پتو ارتشی اطلاعاتی به دست بیاوریم ابتدا باید بدانیم این نوع پتو در دسته پتو نمدی سربازی قرار دارد و از خواص پتوهای سربازی این است که الیاف آن پلی استر و آکریلیت تولید شده که کیفیت آکریلیت بهتر از انواع دیگر می‌باشد.  این نوع پتو طراحی زیادی ندارد و چون وزن سبکی دارد کاربرد آن بیشتر می‌باشد.

پتو ارتشی

 

کلمن آب بچگانه

چون کودکان از دقت کمتری در نگهداری از وسایل خود برخوردار هستند و یا در مکان‌هایی که از کلمن آب بچگانه استفاده می‌ کنند ممکن است کلمن را دچار آسیب کند. پیشنهاد می ‌شود برای طراحی کلمنهای بچه گانه اکثراً از کلمن پلاستیکی استفاده کنیم تا بتوانید در مدت‌ زمان بیشتری آن را در اختیار داشته باشید.

کلمن آب بچگانه

ایزوگام پاسارگاد

بسیاری از افراد برای حفظ محل محل زندگی خود از رطوبت اقدام به نصب ایزوگام پاسارگاد دلیجان می کنند و و از این طریق خود را از بوب نامطبوع و حشرات مصون می دارند. در گذشته افراد قیر معدنی را با خاک رس ترکیب می کردند و برای عایق رطوبتی و ملات بندی از آن بهره می بردند.

ایزوگام پاسارگاد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا