رپورتاژ اگهی

قیمت هواکش صنعتی دست دوم

قیمت هواکش صنعتی دست دوم

هواکش های صنعتی یکی از تجهیزاتی هستند که در محیط های مختلف مانند هتل ها کتابخانه ها و کارخانجات مورد استفاده قرار می گیرد قیمت هواکش صنعتی 60*60 40*40 30. 30در سایت ما قابل مشاهده و خرید می باشد. شما می توانید با مراجعه به سایت ما خرید به صرفه و مناسب را داشته باشید هواکش های صنعتی در مواردی به کار برده می شود که در فضا بوهای نامطبوع یا بوهایی مانند بوی غذا فضا را اشغال کرده باشد و با استفاده از این وسیله می توان عمل تهویه را در فضا انجام داد.

قیمت هواکش صنعتی دست دوم

هوا کش ها همیشه از مهم ترین و در عین حال گران ترین های یک محیط صنعتی به شمار می روند و به همین دلیل به صورت دست دوم نیز به فروش می رسند برای مثال هواکش ها در شهر هایی مانند کرج، اصفهان و تبریز بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. از این دستگاه ها برای پخش و حا به جایی هوا در محیط هایی مانند کار خانه ها و دیگر محیط های صنعتی استفاده می شود.این نوع هواکش ها که به صورت تخصصی برای جا به جایی هوا و تهویه هوا طراحی شده اند قطعا قدرت بیشتری نسبت به هواکش های خانگی نیز دارند. جهت مشاهده ی مدل های بیشتر به سایت آراد برندینگ مراجعه کنید.

قیمت هواکش صنعتی 60*60

امروزه قیمت هواکش ها بسیار مناسب اعلام شده به گونه ای که همه افراد با هر توان مالی می توانند آن را تهیه کنند. قیمت هواکش صنعتی 30.30 در سایت ما عنوان شده است و می توانید به سایت ما مراجعه کرده و آن را خریداری نمایید. در در واقع چهار هدف اصلی برای هواکش صنعتی عنوان می شود اولین هدف تأمین هوای تازه محیط و تامین سطح مناسب رطوبت مورد نیاز می باشد. هواکش های صنعتی اغلب در مکان هایی استفاده می شود که ذرات سمی گرد و غبار های مضر در آن بسیار تولید می شود. میزان تولید صدای هواکش در محیط بسیار زیاد نیست و بعد از گذشت مدت بسیار کوتاهی گوش افراد به این صدا عادت کرده و دیگر حس نمی شود انواع هواکش های متفاوتی در سایز های مختلف مانند قیمت هواکش صنعتی 50*50 موجود هستند که شما می توانید از سایت ما آن را خریداری کنید. میزان صدای هواکش های صنعتی با واحدی به نام سون سنجیده و ارزیابی می شود.

قیمت هواکش صنعتی 60*60

هواکش های صنعتی در نوع های بیصدا نیز یکی از تجهیزاتی است که می‌توان در این مکان ها استفاده نمود؛ قیمت هواکش صنعتی 60*60 نسبت به دیگر مدل ها به صرفه و اقتصادی بوده و در واقع عملکرد هواکش ها به گونه ای می باشد که هوای تمیز بیرون را به داخل منتقل کرده و هوای نامطلوب را از داخل به بیرون هدایت می کند هواکش ها در نوع بی صدا و صدا دار هستند که در کارخانه ها استفاده می شوند و نوع بی صدای آنها بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه استفاده از تهویه هواکش های صنعتی در مکان های مختلف عمومی مانند کارخانه ها و یا محیط های ورزشی یک امر بسیار مهم و کاربردی می باشد. قیمت هواکش صنعتی 40*40نیز امروزه با توجه به نوسانات ارزی بسیار مناسب اعلام شده و شما با مراجعه به سایت ما می توانید از لیست قیمت ها مطلع شوید.

هواکش صنعتی دست دوم کرج

فن ها علاوه بر جا به جایی هوا برای گرمایش نیز مورد استفاده قرار می گیرند برای مثال می توان به شهر هایی مانند تبریز اشاره کرد که از هواکش های صنعتی علاوه بر تهویه هوا برای گرمایش هم استفاده می کنند. همان طور که اشاره کردیم شهرک های صنعتی و کارخانه ها اصولا به دلیل ایجاد آلودگی در خارحج از شهر ها بنا می شوند و به همین دلیل هم در مناطق سرد سیر مانند استان آذربایجان و یا دیگر نقاط سرد کشورمان محیط کارخانه ها بسیار سرد می شود که این خود مشکل بزرگی برای راندمان کاری یک کارخانه می باشد و به همین دلیل از این هواکش های صنعتی برای جا به جایی و گرمایش استفاده می کنند.

هواکش صنعتی دست دوم کرج

همان گونه که در بالا تر نیز اشاره کردیم این هواکش های صنعتی قالبیت تهویه هوای آلوده را دارند و به همین دلیل در شهر هایی مانند کرج به شکل هواکش صنعتی دست دوم و به علت قیمت بعضا بالایی که دارند و همچنین نداشتن هوای پاک و هم چنین به این دلیل که وجود هوای پاک در محیط های کاری از اهمیت بالایی بر خوردار است به طور گسترده استفاده می شوند. این هواکش ها از یک الکترموتور، قاب و یک پروانه تشکیل می شوند که نسبت به هواکش های خانگی اندازه بزرگ تر و موتوری پر قدرت تری دارند. فن ها اصولا در محیط هایی که دارای آلودگی می باشند بیشتر مورد استفاد قرار می گیرند به همین دلیل در استان هایی مانند اصفهان هواکش های صنعتی کاربرد بالایی دارند چرا که در استان های مرکزی مانند اصفهان علاوه بر آلودگی ها بر اثر وجود دی اکسید کربن که از خودرو ها خارج می شود به دلیل کویری بودن نیز ریز گرد های زیادی در هوای شهر و استان وجود دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا