رپورتاژ اگهی

با شکلات زندگی را برای خودم شیرین کردم

با شکلات زندگی را برای خودم شیرین کردم

از بچگی بخاطر خوردن زیاد شکلات همه ی دندان هایم خراب شدن، سرعلاقه زیاد به حوزه شکلات، تصمیم گرفتم در حوزه تولید شکلات مشغول باشم. حال در این زمینه ثروت بالایی را بدست آوردم و شکلات های کودکی ام موجب پیشرفتم شدند.

شکلات تخته ای

امروزه شکلات تخته ای از پرطرفدارترین خوراکی های شیرین است که در سراسر جهان از آن در مصارف گوناگون استفاده می شود. در شکل ها، رنگ ها و طعم های متنوع تهیه و تولید می شود. شکلات در انواع بستنی، کیک، شیرینی و بسیاری خوراکی های دیگر استفاده می شود و محبوبیت ویژه ای دارد. شکل های مختلف شکلات گاه کابرد آن را نیز بیشتر می کند. یکی از پرکاربردترین انواع شکلات، شکلات تخته ای است. شکلات تخته ای که با نام شکلات موزاییکی نیز شناخته می شود، یکی از انواع شکلات است که اغلب برای تزیین انواع کیک و شیرینی از آن استفاده می شود. در این مقاله با شکلات تخته ای و کاربرد آن آشنا شوید. شکل شکلات تخته ای ساده است و به تنهایی جنبه ی تزیینی ندارد اما پرکاربردترین شکلات میان انواع شکلات است. شکلات تخته ای رنگی سبب شده تا استفاده از این نوع شکلات و محبوبیت آن بیشتر شود.

شکلات تخته ای

شکلات تلخ

شکلات تلخ تعدادی از مزایای شگفت انگیز مانند کاهش فشار خون، مبارزه با استرس اکسیداتیو، بهبود سلامت قلب، جلوگیری از سرطان، تنظیم سطح کلسترول، بهبود توانایی شناخت و بسیاری موارد دیگر را به همراه دارد؛ غنی از آنتی اکسیدان است که باعث مراقبت از مو و پوست می شود. شکلات تلخ یک آنتی اکسیدان قوی است. این آنتی اکسیدان ها، رادیکال های آزاد و دیگر مولکول های خطرناک را که ممکن است خطرات بالقوه برای سلامتی را ایجاد کنند و باعث بیماری هایی مثل سرطان، پیری زودرس و بیماری های قلبی می شوند را نابود می کنند. با داشتن 65% کاکائو غنی شده از پلی فنول در شکلات تلخ و دیگر آنتی اکسیدان ها مانند کاتچین ها و پلی فنل ها، می توانند به کاهش فشار خون و خطر بیماری های قلبی کمک کنند.مصرف این شکلات انعطاف پذیری شریان ها را حفظ می کند که از خطر حملات قلبی و سکته مغزی جلوگیری می کند. حتی مصرف کم این شکلات سلامت قلب و عروق را افزایش می دهد.

شکلات تلخ

شکلات پسته ای

انواع و اقسام مشکلات پست های امروزه در بازار وجود دارد به گونه‌ای که هر یک از این شکلات پسته ای می تواند تمامی ویژگی ها و مزایای پسته را در ترکیب با شکلات در اختیار مصرف کننده قرار بدهد. از آنجایی که شکلات و پسته نیز هر کدام دارای مقادیر بسیار خوبی از کلسیم و پتاسیم می باشد لذا از این دو محصول در ترکیب با یکدیگر به عنوان یک بمب انرژی یاد می شود و می تواند تامین کننده مقادیر بسیار خوبی از انرژی مورد نیاز یک روز کاری پر تلاطم را در بدن انسان به وجود بیاورد. وجود انواع شکلات های تخته ای در شکل های مختلف و اندازه های گوناگون و هیچگاه موجبات آن را به وجود نمی آورد که بدن انسان در مقابل رادیکال‌های آزاد بیمه نشود و سیستم ایمنی و گوارش بدن سست گردد.

شکلات پسته ای

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا