رپورتاژ اگهی

راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم

راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم

با راه اندازی یک شغل خانگی با سرمایه و هزینه کم در حوزه کیک تولد توانستم درآمد قابل توجهی را در منزل به صورت آنلاین کسب کنم. ایده مشاغل خانگی پیشنهادی برای افراد جویای کار با سرمایه کم است.

کیک تولد

اگر شما جزو افرادی هستید که علاقمند به انتخاب کیک تولد ساده و بی آلایش هستید و سعی می کنید از تجملات فاصله بگیرید، خیلی راحت می توانید با استفاده از شیر، خوشبو کننده ها، شکر سفید، روغن، خامه و بکینگ پودر به راحتی یک کیک ساده شکلاتی و لایه درست کنید.

می دانیم ممکن است خیلی ایده آل نباشد اما اگر بخواهیم کمی اوضاع را بهتر نماییم می توانیم از تارت های میوه و شیره توت فرنگی یا شکلاتی نیز استفاده نماییم. معجون هایی خوش عطر و خوش بو که بعد از پخت واقعا همه را دیوانه می کنند حال این هنر شماست که چه کیکی بپزید و آنها را آماده نمایید.

یکی از کیک هایی بسیار زیبا و البته خوشمزه ای که ما در خصوص کیک های ساده خانگی می توانیم به شما پیشنهاد دهیم کیک توت فرنگی اسفنجی به همراه همراه مارمالاد تمشک می باشد.

این مورد خاص برای خانم هایی که به کیک های رنگارنگ علاقه مند هستند همان گزینه ای است که ممکن است بعد از ساعت ها گشت و گذار آن را در شیرینی فروشی های محبوب و اصطلاحا vip شهرتان نیز پیدا نکنید.

کیک تولد

کیک تولد خانگی

عضو جدایی ناپذیر و ثابت اکثر مهمانی ها، دورهمی ها و جشن ها که با توجه به تعداد مهمان ها که جلوه و رنگ خاصی به میز پذیرایی شما می دهد. کیک تولد خانگی شکلاتی ساده می باشد که می توانید آن را در منزل تهیه نمایید.

شما می توانید با استفاده از مواد اولیه ای که در منزل در اختیار دارید کیک مورد نظر خود را طبخ نمایید. از هزینه های اضافی هنگام برگزاری جشن تولد با کمی صبر و حوصله بهترین کیک ها را برای تولد فرزند دلبندتان و یا دیگر اطرافیان تان درست کنید.

این روزها افراد بیشتر از هر چیز به تزیین، تم کیک بیشتر از طعم آن اهمیت می دهند و رنگی که برای کیک تولد انتخاب می شود. متناسب با سلیقه هر فرد می باشد و اگر می خواهید یک جشن تولد شادی را سپری کنید بهتر است از کیک تولد سفید و رنگهای روشن استفاده کنید.

کیک تولد خانگی

کیک کاکائویی تولد

امروزه در بین خوراکی های خوشمزه خانگی کیک کاکائویی تولد یخچالی طرفداران و دوست دارن خاص خود را دارد. همانطور که می دانید کیک ها دارای اندازه ها و انواع گوناگونی هستند که از نمونه های آن می توان به پرتغالی، شکلاتی، نارگیلی، گردویی و غیره اشاره داشت که انتخاب و خریداری هر کدام از این مدلها کاملا بسته به سلیقه و ذائقه افراد دارد. استفاده از کیک های خامه ای در تولدها، مهمانی ها و مراسمات خاص بیشتر مرسوم است و از طرفداران بسیار زیادی نیز برخوردار می باشد.

کودکان و افرادی که عاشق شکلات و یا کاکائو هستند از طرفداران درجه اول آن محسوب می شوند. استفاده از این خوراکی خوشمزه به عنوان میان وعده با چایی و یا قهوه بسیار دلچسب می باشد شما می توانید تکه ای از آن را برش زده و تزیین نمایید و در کنار عصرانه میل نمایید. جالب است بدانید که این کیک طرفداران در رده سنی خاصی را در بر ندارد و حتی افراد مسن نیز از دوست داران این شیرینی خوشمزه هستند.

کیک کاکائویی تولد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا