رپورتاژ اگهی

در کمترین زمان ممکن بیشترین موفقیت را کسب کردم

در کمترین زمان ممکن بیشترین موفقیت را کسب کردم

وقتی تجارت خود را بر روی محصول کنسرو شروع کردم بسیار نا امید بودم که نمی توانم موفقیتی را که انتظارش را داشته ام کسب کنم ولی در کمترین زمان توانستم موفق به ارسال محصول کنسرو به سراسر ایران شوم.

کنسرو

انواع کنسرو خوراکی با بهترین قیمت از بهترین برند های موجود در بازار در اين مواقع بهترين انتخاب هستند و به شما كمك مي‌كنند كه با هزينه‌اي مناسب، در كوتاه‌ترين زمان ممكن يك پذيرايي خوشمزه و آبرومندانه انجام دهيد.

كنسروها دسته‌اي از غذاهاي آماده هستند كه نسبت به فست فودها بسيار سالم‌ترند؛ از اين رو انتخاب مناسبي براي كساني كه زمان كافي براي غذا پختن ندارند، مي‌باشند.

برندهاي مختلفي از كنسروها در بازار وجود دارند. همچنین هر برندی انواع مختلفی از کنسروها را تولید می‌کنند. در گذشته تنها کنسروهای موجود در بازار تن ماهی و خوراک لوبیا چیتی بودند اما امروزه تنوع کنسروها بسیار بالا رفته و دست خریداران را در انتخاب باز گذاشته است.

کنسرو

کنسرو برگ مو

سیاری از مواد غذایی تنها در بعضی از فصلها به صورت تازه وجود دارد و اگر به این مواد نیاز داشته باشیم می توان از نمونه های کنسروی آن استفاده کنیم و کنسرو برگ مو خانگی سبز قرمز و کنسرو برگ مو از آن دسته است

برگ مو در فصل بهار و اوایل فصل تابستان به بازار می آید و با خرید آن می توان دلمه پر طرفدار برگ مو را تهیه نمود، اما برگ مو تنها برای مدتی کوتاه در بازار به صورت تازه یافت می شود، لذا برای باقی سال می توان از برگ مو کنسرو شده صنعتی یا خانگی استفاده کرد.

برای درست کردن کنسرو برگ مو در خانه می توان از روشهای بسیار مختلف و متفاوتی استفاده کرد تا برگ مو را به صورت کنسرویی تهیه و در تمام طول سال از آن استفاده نمود.

بسیاری از بانوان خانه دار به انجام کارهایی اینچنینی مشغول هستند و از برگ مو، کنسرو خانگی عالی و درجه یک تولید و برای فروش این محصول را به بازار ارائه می دهند و یا بسیاری دیگر از بانوان تنها برای مصرف شخصی خود کنسرو را تهیه و در منزل مصرف می کنند.

کنسرو برگ مو

کنسرو تن ماهی تحفه

انواعی از کنسرو تن ماهی تحفه تن ماهی تولید می شود که درجه کیفیت و مرغوبیت متفاوتی دارد از جمله کنسرو تن ماهی بیژن همین گونه است ولی همه آن ها جزء دسته گوشت ها هستند.

هر کشوری برای کنسرو کردن ماهی استاندارد خاصی برایش تعریف شده در کشور ما نیز همین طور است این ماده غذایی دارای میزان کم چربی است ولی اسید چرب امگا3 نیز یکی از ویژگی های این محصول می باشد و از دیگر خواص آن وجود ویتامین ها، چربی های محلول در آب است و همچنین انواع مواد معدنی مانند سدیم، آهن، فسفر و غیره می باشد

ر پایه تحقیقاتی که انجام شده مصرف کنسرو تن ماهی پولک، هفته ای 2 الی 3 بار کافی می باشد و نیاز بدن را به پروتئین تامین می کند.

مصرف این محصول در کاهش بیماری های قلبی و درد مفاصل موثر است و به رشد کودکان و نوجوانان کمک شایانی می کند و نیز بنا بر سفارش متخصصان مصرف تن ماهی به علت نمک آن برای افرادی که مبتلابه فشار خون هستند مناسب نیست.

کنسرو تن ماهی تحفه

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا