رپورتاژ اگهی

خرید ترازو دیجیتال کوچک

خرید ترازو دیجیتال کوچک

برای اندازه گیری وزن اجسام از ابزاری به نام ترازو قدیمی دیجیتال استفاده می کنند که ترازوها در انواع مختلف بزرگ و کوچک و دستی موجود می باشند و کاربرد فراوانی دارند. در گذشته از ترازوهای مکانیکی، دو کفه ای و عقربه ای برای اندازه گیری وزن اجسام استفاده می کردند اما امروزه با تولید ترازوهای پیشرفته دیجیتالی دیگر استفاده از ترازوهای قدیمی انجام نشد و ترازوهای دیجیتال جایگزین ترازوهای قدیمی شدند.
ترازوهای کفه ای که در گذشته مورد استفاده قرار می گرفت دارای دو سینی یکسان بود که در یک طرف سینی اجسام را قرار می دادند و در طرف دیگر سنگهایی از جنس آهن قرار می دادند و با استفاده از آنها اندازه گیری وزن اجسام صورت می گرفت که اندازه گیری به این روش دقیق نبود.

خرید ترازو دیجیتال کوچک
اگر به دنبال با کیفیت ترین ترازوهای دیجیتالی هستید می توانید از طریق فروشگاه های اینترنتی معتبر برای خرید انواع ترازوهای دیجیتالی اقدام کنید.
فروشگاه و سایت آراد برندینگ یکی از فروشگاه های آنلاین معتبر می باشد که انواع ترازوهای دیجیتالی خانگی، صنعتی، آزمایشگاهی، فروشگاهی و غیره را عرضه می کند که شما می توانید از طریق مراجعه به سایت فروشگاه ما به راحتی و به صورت غیر حضوری انواع مختلف ترازوهای با کیفیت دیجیتالی را مشاهده کنید و خرید خود را انجام دهید.

ترازو دیجیتال

با یک نگاه ساده به بازار متوجه می شویم ترازوی دیجیتال انواع مختلفی دارد، ترازو در حیطه های مختلف زندگی بشری مورد استفاده قرار می گیرد با توجه به نوع ترازوی مورد نیاز شکل و کارکرد آن بسیار متفاوت است، برخی از ترازوها صنعتی هستند و برای تعیین وزنهای بسیار سنگین طراحی شده اند و از بعضی از ترازوها برای اندازه گیریهای کمتر طراحی شده اند که البته انواع کوچک معمولا حساسیت بیشتری دارند.

ترازو دیجیتال

یکی دیگر از عرصه هایی که ترازو کاربرد زیادی در آن دارد عرصه پزشکی است، با توجه به اینکه علم پزشکی با جان افراد در ارتباط است در خرید ترازو دیجیتال باید دقت زیادی کرد کالیبره بودن و دقت این ترازوها بسیار مهم است. ترازوهای پزشکی نیز انواع مختلفی دارد زیرا از این ترازوها برای تعیین رژیم غذایی بیماران و نیز تعیین دوز داروها استفاده می شود به عنوان مثال شاید شما دیده‌اید که بعضی از شربتها به وسیله وزن تعیین مقدار می شوند، به علت اینکه بعضی از بیماران توانایی بلند شدن از تخت را ندارند انواعی از ترازوها در پزشکی وجود دارند که می‌توانند به‌راحتی وزن بیمار را بر روی ویلچر برقی یا تخت اندازه گیری می کنند.

ترازو دیجیتال کوچک

ترازوهای که در آزمایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند باید بسیار دقیق باشند به خصوص ترازوهایی که برای اندازه گیری مواد در شیمی، فیزیک و تحقیقات پزشکی استفاده می شوند. زیرا اگر جرم مواد کم و زیاد شود ممکن است واکنشهای شیمیایی مشکلاتی را به وجود بیاورد و باعث آسیبهای جبران ناپذیری شود پس دقیق بودن ترازوهای دیجیتالی آزمایشگاه بسیار اهمیت دارد.

ترازو دیجیتال مورد استفاده برای مواد آزمایشگاهی معمولا دارای یک شیشه در اطراف سطح اندازه گیری برای جلوگیری از هر گونه تغییر در جرم اندازه گیری شده می باشد که اغلب برای زمانی است که اجسام گرم یا داغ اندازه‌ گیری می ‌شوند، زیرا اختلاف دما می‌ تواند باعث جریان هوا شود که اندازه‌ گیری وزن را تغییر می دهد.

ترازو دیجیتال کوچک

کار کردن ترازو دیجیتال کوچک با استفاده از یک سلول بار اندازه گیری کرنش انجام می شود و نیروی یک وزن را به یک سیگنال الکتریکی تبدیل می ‌کنند در حالی که ترازوهای آنالوگ از فنرها برای نشان دادن وزن یک شی استفاده می ‌کنند. ترازوهای دیجیتال دارای اندازه گیری کرنش سنج، دستگاه مورد استفاده برای اندازه گیری کرنش یک شی، سنسور سلول بار و یک دستگاه الکترونیکی مورد استفاده برای تبدیل یک نیرو به سیگنال الکتریکی می باشند و همچنین سلول بار ترازو نیز به عنوان یک مبدل نیرو عمل می کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا