رپورتاژ اگهی

با کنار گذاشتن ترس از زندگی، درهای ثروت به رویم باز شد

با کنار گذاشتن ترس از زندگی، درهای ثروت به رویم باز شد

همیشه ترس این را داشتم که کار اشتباهی بکنم و همین سرمایه اندک را هم از دست بدهم به همین خاطر هیچ پیشرفتی هم نداشتم ولی وقتی تصمیم گرفتم ریسک کنم و ترس را کنار بگذارم توانستم در زمینه فروش سگ موفق شوم و به دنیای ثروتمندان راه پیدا کردم.

سگ جیبی

نژاد سگ جیبی نامعلوم است زیرا نمی توان نژاد خاصی را به آنها نسبت داد به همین دلیل به این نوع سگها که جنبه مینیاتوری و دکوری دارند جیبی می گویند. این سگها از انواع فراوانی برخوردار هستند که شما با توجه به سلیقه و نظرتان می توانید یکی از آنها را انتخاب کرده و خریداری نمایید.

برای برخی از افراد ممکن است سوالی مطرح شود که سگ جیبی پاکوتاه از چه غذایی استفاده می کند و شرایط نگهداری آن به چه صورت است.

همانطور که در مطالب بالا به آن اشاره داشته ایم این مدل از سگها را باید از مراکز معتبر و قابل اعتمادی خریداری نمایید زیرا اگر از مراکز معتبر و قابل اعتماد خریداری نفرمایید ممکن است نژاد غیر اصل و نامناسبی را به شما بدهند که بعدا برایتان مشکل ساز شود و دردسرهای پی در پی برایتان به وجود آورد.

سگ جیبی

سگ سرابی

متاسفانه یه اتفاق بدی که برای سگ سرابی افتاده، این هست که به خاطر قدرت بدنی زیاد و غول پیکر بودنشون افراد زیادی سعی کردن تا با نژادهای مختلف ترکیبشون کنن تا شاید نژاد غول پیکرتری رو به دست بیارن؛ تا جایی که امروز سگ سرابی اصیل کمتر پیدا می‌شه و به مرور قدرت بدنیشون هم به خاطر ترکیب شدن با نژادهای دیگه و پیدا کردن مشکلاتی مثل کج شدن استخوان‌هاشون کمتر شده.

سگ سرابی طوری پرورش داده می‌شده تا بتونه آب و هوای نامعتدل، کمبود غذا و شرایط سخت رو تحمل کنه.

با زندگی در هر دمایی می‌تونه کنار بیاد ولی هوای سرد رو بیشتر دوست داره چون همونطور که گفتیم از یه منطقه‌ی سرد به اسم سراب میاد.

سگ سرابی

سگ گلدن

عمق پوست سگ گلدن دارای لایه‌ای از چربی است، به همین دلیل در مقابل سرما بسیار مقاوم هستند و لایه بیرونی پوست دارای موهای بلند و خوابیده روی بدن است. رنگ موها تلألویی طلایی دارد و به همین دلیل گلدن رتریور نامیده شده است.

امروزه گلدن رتریور‌ها همراهان خوبی برای افراد مسن و معلول و ناشنوا هستند و به دلیل هوش و ذکاوت و توانایی یاد گیری بالا، همراهان بسیار خوبی برای همه افراد هستند. گلدن رتریور‌ها در خانه سالمندان نیز در حال خدمت و کمک به افراد مسن هستند.

در سال ۱۸۰۰ گلدن رتریور در کشور اسکاتلند محبوبیت زیادی داشت.

سگ گلدن

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا