رپورتاژ اگهی

توجه به کیفیت و تولید غذا در دستور کار است

[ad_1] به گزارش آنلاین بلاگ



آقای مجتبی خیام نکویی رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در مراسم روز جهانی غذا گفت: موضوع غذا در گذشته یکی از مهم ترین مسائل حاکمیتی مطرح بوده و امسال با اتفاقاتی که در سطح جهانی شاهد بودیم، اهمیت موضوع مضاعف شد که در کشور ما هم ظهور و بروز پیدا کرد.
به گفته او، هنوز در کشورهای توسعه نیافته بخث کمیت غذا مطرح است، اما توجه به کیفیت و استاندارد تولید غذا در کشورهای توسعه یافته به عنوان یکی از مسائل کلیدی مطرح است.
خیام نکویی می گوید: برای افزایش کیفیت غذا باید زیرساخت های لازم برای تولید محصول فراهم شود، در غیراین صورت از منظر عرضه به بازارهای جهانی دچار مشکل می شویم.
رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی گفت: یکی از مسائل مهم در دولت سیزدهم بحث ارائه محصولات با کیفیت برای مردم است، بنابراین تحول بزرگ در ارائه محصولات سالم کشاورزی داخل ایجاد می کنیم.
معاون وزیر جهاد می‌گوید: سازمان تات با همکاری دامپزشکی بحث برند سازمان تات مطرح است، بدنبال آن هستیم که در ارایه محصولات با کیفیت تضمین می کنیم  که با این وجود استانداردهای میوه و محصولات سبد مصرفی مردم با ایجاد زیرساخت های لازم تضمین می شود.
خیام نکویی گفت: در کشورهایی که تمرکز در حوزه سلامت است، کمترین هزینه برای درمان دارند که این تغییر نگاه در حوزه کشاورزی است و محور روی سلامت می گذاریم.

[ad_2]
Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا