رپورتاژ اگهی

مسیر تحقق رویاهایتان با ما کوتاه شد

مسیر تحقق رویاهایتان با ما کوتاه شد

از روش ها و میانبرهای رسیدن به ثروت، فعالیت در عرصه های پربازده در یک بازه زمانی مشخص می باشد که امروزه نیز افراد زیادی از طریق معامله وسایل ساختمانی مانندورق های آلومینیومی و کابل برق  برای امور به این موفقیت دست یافته اند.

ورق آلومینیوم شیاردار

یکی از پر کاربرد ترین فلزات در صنایع مختلف ورق آلومینیوم شیاردار و آهن قراضه می باشد که در بازار با تنوع بالایی وجود دارند این ورقها صفحات مسطحی هستند که اصلی ترین کاربرد آنها در اجرای نما و سقف می باشد و شامل انواع مختلفی از ورقهای رنگی و شیاردار هستند در این مقاله خصوصیات انواع ورقهای آلومینیومی و کاربردهای آنها را مورد بررسی قرار می دهیم. علاوه بر اینها نصب و نگهداری راحتی دارد و با قابلیت انعطاف پذیری بالا در بسیاری از صنایع کاربرد دارد. خصوصیت اصلی ورق آلومینیومی سبک و نازک بودن آن است به همین خاطر مناسب ترین گزینه برای استفاده در ظروف یکبار مصرف، قوطیهای نوشیدنی و سایر محصولات می باشد.

کابل برق فشار قوی زمینی

کابل برق فشار قوی زمینی در راستای منتقل کردن مقادیر بالایی از ولتاژ کاربرد دارد، ممکن است شما هر روز در هنگام خروج از خانه آنها را روی تیرهای برق مشاهده کنید، باید خاطر نشان کرد که کابل برق فشار قوی به صورت زمینی نیز مورد استفاده قرار می گیرد که این روش در فرودگاه ها بسیار کاربرد بالایی دارد. البته باید بیان کرد که از کابل برق فشار قوی برای اتصال فیبرهای نوری نیز استفاده می شود. از آنجا که کابل برق فشار قوی و فیبرهای نوری را باهم می توان در زیر زمین قرار داد به راحتی می توانید آنها را با اتصال به هم مورد استفاده قرار دهید.

کابل برق فشار قوی زمینی

قیمت کابل 2*2.5 افشان

با توجه به قیمت کابل 2*2.5 افشان از متریال با کیفیت و با دوامی تهیه شده است، شاهد نمونه های درجه یکی از این محصولات می باشید که به دلیل استفاده از نوعی پی وی سی و سیمهای مسی در آن می باشد. در واقع کابل افشان از بافتی منعطف و قابل حمل آسانی برخوردار بوده که توانسته است در تمام قسمتهای ساختمان و همچنین چاه های عمیقی ورود نموده و عملیات برق کشی را به نحو احسنت تسهیل نماید. شایان ذکر است سیمهای مسی که در این کابل وجود دارند، هادی برق بوده و با رسانایی بالای خود برق رسانی را تسهیل نموده و همچنین با برخوردار بودن از رویه ای از جنس پی وی سی مرغوب تحمل در برابر دماهای بسیار بالا و پایین را داشته اند.

 

قیمت کابل 2*2.5 افشان

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا