رپورتاژ اگهی

با گردو به راحتی به درآمد بالا رسیدم

با گردو به راحتی به درآمد بالا رسیدم

سعی می کردم با تلاش و کار و پس انداز زندگی راحتی برای خانواده ام فراهم کنم. کتاب های متفاوتی مطالعه کردم تا در نهایت دوستم راه موفقیت را به من نشان داد و مرا با تجارت آشنا کرد. من هم میخواهم شما را با محصولی آشنا کنم که زندگی مرا تغییر داد.

گردو خشک درجه یک

گردو خشک درجه یک از خشکبار پرخاصیت در ایران می باشد و شما می توانید از این مغز در آجیل های خود استفاده نمایید. این گردو را وقتی میوه آن تازه هست خشک می کنند و وقتی خشک می شود به دلیل تازه بودن آن از خواص بیشتری برخوردار می باشد .مغز این گردو علاوه بر اسم آن که خشک است به صورت تازه و ترد می باشد و به همین دلیل است که از کوچک و بزرگ را به خود جذب کرده است. از شاخصه های دیگر این گردو این است که دارای طعمی بی نظیر می باشد و بهترین گردو در میان انواع دیگر گردو می باشد. همچنین گردویی مرغوب می باشد که دارای مشخصه ای به عنوان چرب بودن باشد. گردویی که به تازگی خشک شده باشد از رنگ روشنی برخوردار می باشد و همچنین بوی و طعم تازه ای دارد.

گردو مغز شده

مغز انسان شبیه به مغز گردو است، درمان بسیاری از بیماری ها با مصرف گردو مغز شده به علت داشتن منبع مفیدی از چربی فیبر و پروتئین در برنامه غذایی گنجانده شده است. گردو به صورت خام و هم بو داده استفاده می شود و سرشار از منگنزو مس و منیزیم و فسفر و ویتامین های B6  ،C ،E  و آهن است و طرفداران زیادی در بین سایر خشکبار جهان دارد گردو نه تنها خواص دارویی دارد بلکه در همه جا از این آجیل خوشمزه استفاده می شود. گردو از نظر مواد مغذی به‌ ویژه اسیدهای چرب ضروری و اسیدهای چرب غیر اشباع غنی بوده و به دلیل دارا بودن ویتامین c بوده و سیستم ایمنی بدن را در برابر بیماری مقاوم میکند .

گردو در ترکیه

گردو در ترکیه به صورت مغز گردو و با پوست عرضه می شود. مغز گردو برای مصارف آشپزی و شیرینی پزی و به منظور استفاده در آجیل ها خرید و فروش می شوند. گردو از انواع خشکبار است که مصارف زیادی دارد. خواص و چربی بالای این مغز باعث شده تا طرفداران زیادی داشته باشد. گردو برای آشپزی و مصارف قنادی آسیاب و یا خرد می شوند. گردو در ترکیه به صورت بسته بندی های کوچک و بزرگ عرضه می شود، مشخصه گردوی ممتاز چرب بودن، سفید بودن مغز و نازک بودن پوست آن است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا