پزشکیرپورتاژ اگهی

ایمپلنت فوری چیست ؟ ( قیمت ایمپلنت فوری دندان در تهران )

ایمپلنت دندان فوری چیست ؟

ایمپلنت فوری یا ایمپلنت دندان یک روزه یکی از محبوب ترین روش ها برای کاشت ایمپلنت دندان یکروزه است. از ایمپلنت فوری برای جایگزین کردن دندان از دست رفته استفاده می شود.
قیمت ایمپلنت فوری به نسبت ایمپلنت دندان معمولی گران تر است.
ایمپلنت دندان فوری یا (Immediate implants) مانند یک ریشه دندان درون استخوان فک قرار داده می شود و یک پایه کاملا مستحکم و بسیار مقاوم است که جایگزین دندان از دست رفته شده است.
روند درمانی ایمپلنت معمولی و ایمپلنت فوری یکسان نیست اما دوره طول درمان و بهبودی آن ها به یک دیگر شباهت بیشتری دارند.

اغلب این سوال ذهن بیماران را درگیر می کند که:
ایمپلنت فوری چیست ؟ تفاوت ایمپلنت فوری با ایمپلنت معمولی در چیست؟ عوارض ایمپلنت فوری چیه و …
در روش ایمپلنت فوری باید فرد متقاضی دارای شرایط خاص و ویژه ای باشد تا بتوان از این روش برای او استفاده نمود و البته نکته دیگری که تفاوت بین دو روش است هزینه ایمپلنت فوری است.
به طور معمول هزینه ایمپلنت فوری کمی بیشتر از ایمپلنت معمولی است و آن هم به دلیل طراحی و ساخت تاج موقت و برخی درمان های تکمیلی است که برای کاشت ایمپلنت فوری باید مورد استفاده قرار گیرد.
با ما همراه باشید تا هر آنچه باید در رابطه با ایمپلنت فوری بدانید را برای شما به صورت کامل شرح دهیم. در ادامه توجه شما را به جدول هزینه ایمپلنت فوری و بهترین قیمت ایمپلنت فوری در تهران جلب میکنیم.

قیمت ایمپلنت فوری دندان در تهران

قیمت ایمپلنت فوری در تهران و در کلینیک دندانپزشکی آیریک با شرایط بسیار مقرون بصرفه و مناسب می باشد که در ادامه می توانید جدول قیمت ایمپلنت فوری دندان – ایمپلنت یک روزه را مشاهده کنید.
جهت استفاده از ویزیت رایگان توسط متخصص ایمپلنت دندان و بهترین دکتر ایمپلنت فوری دکتر صادق آقاجری می توانید از طریق شماره 09397777042 با کارشناسان ما تماس بگیرید.

قیمت ایمپلنت فوری دندان در تهران

 

 

لازم بذکر است که هزینه هایی همچون پیوند استخوان و سینوس لیفت در اینجا ذکر نشده است و نسبت به وضعیت دهان و دندان هر فرد متفاوت است که بهتر است حتما برای تعیین نهایی قیمت ایمپلنت فوری و ویزیت رایگان با شماره های ذکر شده در این مطلب تماس حاصل نمائید.

ایمپلنت فوری ارزان

همانطور که میدانید ایمپلنت دندان یک درمان بسیار باکیفیت و بادوام است که در این بین به گاها هزینه های بالای این درمان باعث سردرگمی و آزرده خاطر شدن برخی افراد می شود و از این رو بدنبال ایمپلنت فوری ارزان هستند که با توجه به هزینه ایمپلنت فوری می توانیم به شما ایمپلنت دندان Sewon medix را معرفی کنیم.
ایمپلنت دندان sewon medix یکی از بهترین ایمپلنت دندان های فوری موجود در ایران می باشد که ساخت کشور کره می باشد و در دسته ایمپلنت فوری ارزان قرار میگیرد.

 

برای مشاهده ادامه مطلب و قیمت ایمپلنت فوری در سال 1401 می توانید به لینک زیر مراجعه نمائید.
قیمت ایمپلنت فوری دندان در تهران

ایمپلنت فوری یا ایمپلنت یک روزه چگونه انجام می شود؟

فرآیند کاشت ایمپلنت دندان یک روزه کاملا شبیه به ایمپلنت سنتی است و باید ایمپلنت فوری در محدوده مدت زمان تعیین شده به استخوان فک بیمار جوش بخورد.
اما بزرگترین تفاوتی که بین ایمپلنت دندان فوری و ایمپلنت سنتی وجود دارد این است که در همان روزی که کاشت ایمپلنت انجام می شود یک تاج موقت بر روی پایه شما گذاشته می شود تا زمانی که تاج دندان اصلی بر روی ایمپلنت سوار شود.
پیش از آن که کاشت ایمپلنت فوری انجام شود باید چندین تصویربرداری تشخیصی انجام شود.
در روش ایمپلنت فوری باید ابتدا یک اسکنر داخلی وارد دهان شما شود سپس یک عکس چند بعدی از دهان و دندان شما تهیه کند. عکسی که با این اسکن گرفته می شود.
تمامی اطلاعاتی که در رابطه با بافت نرم و دندان های شما لازم است تهیه می کند و در اختیار پزشک متخصص شما قرار می دهد. پس از آن بیمار باید به رادیولوژی مراجعه کند و یک عکس CBCT  از بافت سخت دهان و تراکم استخوان تهیه کند.

ایمپلنت فوری یا ایمپلنت یک روزه چگونه انجام می شود؟

 

مزایای ایمپلنت فوری چیست؟

⦁ ایمپلنت فوری یک جایگزین کاملا ثابت و مستحکم برای دندان یا دندان های از دست رفته است.
⦁ ایمپلنت دندان فوری یک روش مطمئن بدون انجام بخیه بر روی لثه و بافت نرم دهان است.
⦁ ایمپلنت فوری به حفظ بافت لثه و استخوان کمک میکند و مانع تحلیل استخوان می شود.
⦁ در استفاده از این روش درد کمتر و دوره بهبودی کوتاه تری را تجربه خواهید کرد.
⦁ قیمت ایمپلنت فوری نسبت به مزایای وفواید آن بسیار مقرون به صرفه است.

مراقبت های لازم پس از ایمپلنت دندان

مهم ترین نکته پس از کاشت ایمپلنت فوری مراقبت از آن است. باید از ایمپلنت دندان یکروزه خود مانند دندان طبیعی مراقبت کنید. بهداشت دهان و دندان را باید مانند دندان طبیعی رعایت کنید و با استفاده از لوازم بهداشتی مانند مسواک و نخ دندان از جمع شدن پلاک بر روی دندان و مانده غذایی بین دندان ها جلوگیری می کنند.
علاوه بر رعایت بهداشت دهان و دندان باید استراحت کافی داشته باشید تا زخم های ایجاد شده هر چه سریعتر بهبود یابد. برای بهبود زخم ها باید از خمیر دندان ضد حساسیت و مسواک نرم استفاده نمائید.

منبع: دندانپزشکی آیریک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا