رپورتاژ اگهی

قیمت ویلچر برقی میرا

قیمت ویلچر برقی میرا

یکی از دغدغه های افراد سالمند و ناتوان همیشه خرید یک ولیچر برقی با کیفیت است مراکز خرید عمده ما انواع ویلچر را بسته به نیاز مشتری با بهترین کیفیت تولید و به قیمت روز به فروش می رساند؛ ویلچر نوعی صندلی چرخدار است که می تواند موجب سهولت در کار افراد ناتوان و سالمند می شود؛ طراحی ویلچر ها به گونه ای است که به راحتی می توان در محیط های داخلی و خارجی از آن استفاده کرد. برای طراحی و ساخت انواع ویلچر ها  از یک سطح تخت به عنوان نشیمن گاه استفاده می کنیم و همچنین از چهار چرخ که قرار است کل وزن ویلچر بر روی آن بیافتاد استفاده می کنیم توجه داشته باشید. در سایت آراد برندینگ می توانید انواع مدل های این محصول را مشاهده کنید.

یکی از وسیله های کاربردی برای افراد سالمند و قطع نخاعی ویلچر برقی میباشد. مدل های مختلفی از این وسیله در بازار موجود میباشد که مدل میرا اپتیموس 1 و 2 از نمونه های این نوع ویلچر میباشد، که در بازار کنونی درخواست های زیادی از این محصول  نیز وجود دارد. ویلچر برقی توسط فردی به نام جورج کلین در سال 1956  اختراعو به صورت عمده تولید شد. اجزای تشکیل دهنده یک ویلچر برقی عبارت است از: نشیمن گاه: به محلی میگویند که فرد بر روی آن نشسته و متناسب با فرد بیمار به دلیل جلوگیری از زخم بسترفوم های ژله ایی را در این قسمت کار میگذارند

قیمت ویلچر برقی

ویلچر های برقی: ویلچر های برقی از دسته ویلچر هایی هستند که بخاطر راحتی و حمل و نقل آسانی که دارند بیشتر افراد مایل به خرید آن هستند و بهترین انتخاب برای بیماران فلج مغزی که نمی توانند هیچ حرکتی داشته باشند است این نوع ویلچر ها بدون نیاز به قدرت بدنی بالا و حتی نیاز شخص دیگری می توان آن را هدایت کرد اما بسیاری از افراد به خاطر قیمت بالایی که این نوع ویلچر ها دارند از خرید آن اجتناب می کنند اما اگر مزایای که به نسبت دیگر ویلچر ها دارد را بسنجند متوجه خواهند شد که صرف هزینه بالا برای خرید آن ارزش دارد. ویلچر های ورزشی: ویلچر های ورزشی به سبب مقاومت و استحکام بالایی که دارند در ورزش از آن ها استفاده می شوند و همچنین در ورزش های گوناگون از ویلچر های متفاوت استفاده می شود؛ بهتر است بدانید که در طراحی ویلچر های ورزشی نوع استفاده ای کاربر از آن خواهد برد در اولویت است.

همانطور که در قسمت قبل گفته شد ویلچر ها دارای انواع متفاوتی هستند که هر فرد بسته به نیازی که دارد یک نوع آن را تهیه می کنند. ویلچر های برقی از نوع ویلچر هایی هستند که قیمت ویلچر برقی بالا تر است. معرفی انواع ویلچر: 1. ویلچر دستی کمکی: ویلچر های دستی دارای یک اهرم در قسمت پشتی هستند که شخص دیگری می تواند به راحتی آن را کنترل کند این نوع ویلچر ها نسبت به انواع دیگر دارای چرخ های کوچکتری در قسمت پشت هستند این نوع ویلچر ها دارای ترمز هایی در قسمت پایه هستند که به راحتی می توان برای کنترل ویلچر از آن ها استفاده کرد ویلچر های دستی خود ران: این مدل ویلچر برای افرادی که دست های آن دارای قدرت بالایی است می تواند بهترین گزینه باشد در این نوع مدل کاربر می تواند با چرخاندن چرخ های قسمت جلو ویلچر را هدایت کند.

ویلچر برقی میرا اپتیموس 2

بسیاری از افراد بزرگسال به  دنبال ویلچرهای برقی هستند که کیفیت بسیار بالایی داشته باشد و بتواند برای چندین سال کار کند مدل میرا اپتیموس 2 از نمونه محصولاتی است که در بازار خرید و فروش بسیار بالایی دارد، به طوریکه بیشتر افراد معلول از این نوع ویلچر رضایت کامل داشته چون ساخت این ویلچرها بسته شرایط اقلیمی آب و هوا میباشد. از مزایای این ویلچرها این میباشد که پهنا، ارتفاع، شیب صندلی و چرخ ها را با فشار دادن دکمه میتوانید تنظیم کنید. در این نوع وسیله دسته هایی نرم و راحت به کار برده شده است به طوری که دست ها و بازوهای شما در هنگام استفاده از این ویلچر ها هیچ آسبی نمیبینند و به فرد اجازه میدهد که در هنگام غذا خوردن پشت هر میزی بتواند قرار بگیرد.

جالب است بدانید که جای پاهای ویلچر برقی میرا به گونه ایی میباشد که فرد به هیچ وجه پاهایش بیرون نمیزند و ایمنی کامل را به فرد مریض هدیه میدهد. در بیشترویلچرها  کفی زیر پایی ها از پلاستیک و یا آلومینیوم درست شده است، اما ما در این نوع محصولات کفی را به گونه ایی تنظیم کرده ایم که بزرگتر از پاها میباشد و قرار گیری پا در آن خیلی راحت باشد. در این نوع ویلچر ها درصد بیماری طرف را در نظر میگیرند و به دو صورت تاشو و یا مبله در سایز های متفاوت در اختیار فرد قرار میگیرد. بهتر است افرادی که قادر به تکان دادن دست های خود هستند از این وسیله استفاده کنند چرا که در صورت تماس انگشتان با دکمه فقط قادر به حرکت میباشد. از مزیت های این نوع ویلچر ها این میباشد که فرد بدون نیاز به کمک دیگران میتواند به راحتی بیرون برود و مثل یک فرد عادی جامعه به کارهای روزمره خود بپردازد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا