رپورتاژ اگهی

کسی فکرش را هم نمیکرد با آجرنسوز به ثروت میلیونری برسم

کسی فکرش را هم نمیکرد با آجرنسوز به ثروت میلیونری برسم

حتی خودم هم باورم نمیشد که روزی برسد که من یک فرد میلیونر باشم. اما با کمک خداوند و تلاش های خودم توانستم. من یک فرد موفق در زمینه انواع آجر هستم. حال میخواهم چند نمونه را باهم بررسی کنیم.

آجر نسوز نما

امروزه جهت اطلاع از قیمت آجر نسوز نما آذرخش به راحتی می توان از طریق فضای مجازی عمل کرد، این قیمتها با توجه به نرخ ارز و دلار دست خوش تغییر می شوند و برای آن که این قیمتها در اختیار مصرف کننده قرار بگیرد افراد زیادی وجود دارند که اقدام به اشتراک گذاری این هزینه ها به صورت روزانه می کنند. همان طور که می دانید آجر آذرخش نسوز نما یکی از بهترین تولیدات کشور ما می باشد که در شهرهای مختلف کشور دارای نمایندگی می باشد و امروزه انواع این نمایندگیها در شهرهای مشهد، اصفهان و غیره افتتاح شده اند آنها با توجه به زیبایی بی نظیری که دارند، از تنوع رنگی بالایی نیز برخوردار می باشند و نظر همه را به خود جلب می نمایند. برای بندکشی این محصولات حدود ۱ سانتی متر فضا کافی می باشد، در کل پخت این آجرها باعث می شود که آنها آنتی باکتریال شده و ضد جلبک باشند، در محیطهای مختلف که رطوبت بسیار بالا می باشد می توان از این محصولات استفاده کرد، بندکشی این محصولات با ملات و سیمان آبیک سبب استحکام بسیار زیاد آنها می شود همچنین  این تغییرات دمایی نیز بر روی این محصولات تاثیری ندارند.

آجر نسوز نما

آجر نسوز منیزیتی

آجر نسوز منیزیتی یکی از مصالح ساختمانی است که در ساختمان سازی کاربرد زیادی دارد. در این متن قصد ما این است که شما آشنایی با آجر نسوز منیزیتی به دست آورید و با کاربردها و مزایای آن هم بهتر آشنا شوید تا بتوانید بهتر و درست تر از این محصول استفاده کنید و از این طریق هم سود خوبی به دست آورید. این آجرها در طرح ها و اندازه های مختلف تولید و روانه بازار می شوند و شما می توانید با توجه به نیاز خود این محصول را خریداری کنید. اگر قصد دارید که در خانه خود یک شومینه گرم و زیبا داشته باشید به شما توصیه می کنیم که حتما از آجر نسوز استفاده کنید. علاوه بر این این محصولات از نظر اندازه هم متفاوت هستند و در ابعاد مختلف تولید و روانه بازار می شوند. این تفاوت ها این امکان را فراهم می کند که افراد با توجه به نیاز خود و اینکه چه محصولی لازم دارند خرید کنند.

آجر نسوز منیزیتی

آجر نسوز مشکی

آجرنسوز مشکی نسوز نیز دارای ابعاد متفاوت دیگری هستند که در بین آنها آجر تایل با طول ۶۰ و عرض ۱۰ سانتی متر یکی از بزرگترین ها در بین آجرهای مشکی نسوز می باشد همچنین ارتفاع تمام آنها ۲.۵ سانتیمتر بوده و در این مورد مشترک هستند، همانطور که گفته شد قیمت این آجرهای نسوز به ابعاد آنها بستگی بسیار زیادی دارد همچنین نوع ترکیبات معدنی مورد استفاده در این آجرها بر قیمت آنها تاثیر گذار است و نصب این آجرها بر روی ساختمان اغلب با استفاده از ملات صورت می گیرد اما اخیراً استفاده از چسب مخصوص نیز برای این کار رایج شده است. این آجرها با داشتن رنگ مشکی اعتبار و اقتدار ویژه ای به ساختمان می بخشند و تحولی در صنعت معماری ایجاد می کنند با این وجود اکثر آنها در ساختمان های اداری و سازمان ها مورد استفاده قرار می گیرند و در خانه‌های مسکونی استفاده از آنها کمتر رایج است، وقتی که از این آجر در یک خانه مسکونی استفاده شود باعث ایجاد نمایی برجسته در آن می گردد.

آجر نسوز مشکی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا