رپورتاژ اگهی

در زمینه پوشال رشد کنید وبه میلیون ها تومان درماه برسید

در زمینه پوشال رشد کنید وبه میلیون ها تومان درماه برسید

در ابتدا با حجم کم شروع کنید کم کم رشد خودتان را میبینید که بسیار بالاتر از انتظار بوده و شما میتوانید در شش ماه به رشد کامل در این زمینه برسید و مشتری های خود را گلچین کرده و به حجم بالاتر برسید.

پوشال کولر

از آنجایی که پوشال کولر با انواع سایزها در بازار عرضه می شوند باید از آن اندازه ها آگاه بود و به نسبت کولر خود آنها را خریداری کنیم. همان طور که در مطالب بالا توضیح دادیم اندازه پوشالها به نسبت اندازه کولر تعیین می شود و به همین دلیل تقسیم بندیهای انواع پوشال کولرها بر اساس اندازه خود کولرها است.

در این مطالب برای بالا بردن سطح آگاهی شما خواننده عزیز اطلاعاتی در مورد نصب، تعویض پوشال و سرویس دهی کولر، کیفیت بهترین نوع پوشال، اندازه پوشالها‌ نسبت به کولر و غیره استفاده کردیم. برای خریدی آسان تر، به صرفه تر، مخصوصا در فصول‌ گرم سال اگر قصد خرید کولر آبی، کولر گازی و پوشال مناسب دارید ما به شما پیشنهاد می کنیم به صورت آنلاین و از طریق همین سایت سفارش خود را ثبت و در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

پوشال کولر

پوشال کولر 3500

یکی از مهم ترین مواردی که در زمان تابستان باید به ان توجه کنیم پوشال کولرها هستند. این پوشالها در فصل تابستان و با توجه به رسوب دادن نیاز به جایگزین و تعویضهای پی در  پی دارند تا بتوانند همواره به کم شدن دما کمک کنند، پد کولرهای ابی درای دو نوع پوال و سولزی هستند. پد پوشالی کولرها از جنس الیاف چوبی هستند که اب را درون خود ذخیره می کنند و باعث می شوند باد کولر خنک باشد و باد سرد بدهد.

بسیاری از افراد فقط با شستن پدهای کولر خود احساس می کنند که پدها تمیز شده و قابلیت استفاده دوباره دارند در حالی که پوشال کولر3500حتی پس از شستن هم به صورت کامل تمیز نمی شوند و قابلیت نگه داشتن اب در خود را از دست می دهند که این قابلیت شستشوی عادی بر نمی گردد به همین دلیل این کالا یک محصول مصرفی است و حداکثر سال یک بار باید پدهای کولر خود را باید تعویض کنید تا کولر تان بتواند هوای خنک را به داخل خانه های تان بفرستد. مجموعه ما با سابقه ای طولانی در تولید و پخش مستقیم انواع پدهای پوشالی و سلولزی با قیمتهای بسیار مناسب شما را به خرید محصولات با کیفیت خود دعوت می کند.

پوشال کولر 3500

 پوشال سلولزی کولر

اگر شما بخواهید که با آزمایش به ماهیت این موضوع پی ببرید خواهید توانست که یک صفحه از پوشال را بر روی زمین قرار داده و آن را خیس بنمایید خواهید دید که به صورت خیس شده و آبی از آن بر روی زمین نمی ریزد به این منظور که جذب بالایی دارد و وقتی جریان آب را قطع می نمایید فورا خشک می شود که این نشان دهنده کیفیت محصول می باشد. ناگفته نماند که مدلهای دیگری از پوشالهای سلولزی می باشد که به آن پوشال سلولزی کولر مدل کندو می گویند دلیل این نامگذاری را می توان به این صورت دانست که سوراخهایی در پوشال موجود می باشد که 8 ضلعی می باشد و مانند سوراخهای کندوی عسل سبلان می باشد. دلیل قرار دادن این شکلی پوشال سلولزی این می باشد که پوشالها با توجه به مرطوب شدن جریان هوا را به خود جذب می نمایند و این جریان هوای گرم با عبور از سوراخهای پوشال به طور یکجا با هوای مرطوب و خنک مواجه می شوند که این جریان بلافاصله تغییر دما پیدا کرده و تبدیل به هوای خنک می شود که به صورت دورانی وارد پروانه قرار می گیرند.

 پوشال سلولزی کولر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا