رپورتاژ اگهی

قطار سرعت به سمت ثروت در حال حرکت است

قطار سرعت به سمت ثروت در حال حرکت است

افراد پولدار، جهت نزدیک ‌تر شدن به اهدافشان، لیستی از کارهای روزانه خود را ایجاد و برای پیگیری هر روز به آن مراجعه می‌کنند. باید برای رسیدن به هدف خاصی که برای خودتان ترسیم کرده‌ اید، کارهای مشخصی را انجام دهید و هر فرد پولدار نیز برای خود، لیستی از همین کارهای خاص را مشخص می ‌کند. آنها با دانستن کارهایی که باید برای رسیدن به هدفشان انجام دهند، بدون آوردن هیچ بهانه ‌ای خود را متعهد به انجام روزانه آن وظایف می‌ کنند. قرار گرفتن در یک مسیر اصولی می تواند موفقیت های زیادی را برای شمابه ارمغان بیاورد.

سبد حصیری گرد

مجموعه حصیر تک به عنوان یکی از بهترین تولیدکنندگان این محصول امکان فروش این جنس درجه یک و با کیفیت را در انواع و اقسام آن و در طرحهای مختلف و رنگارنگی که دارد به راحتی به وجود آورده است.

یکی از محصولات پرکاربرد و پرفروش این روزهای صنعت هنر و صنایع دستی سبد حصیری پلاستیکی می باشد که در قالبهای گرد یا مربعی و بسیار متنوعی در شکلهای بسیار رنگی زیبا در بازار موجود بوده و تقاضای بسیار بالایی نزد مردم و به خصوص افراد محلی و روستایی دارد.

همانطور که می دانید این هنر معمولا در خانه ها برای پر کردن اوقات فراغت و نوعی کسب درآمد برای خانواده ها محسوب می شد که امروزه در قالب گسترده ای به دلیل محبوبیت بالا و استفاده های گوناگونی که دارد به شکل یک صنعت درآمده و طرفداران زیادی نیز دارد.

اگر بخواهیم به طور کامل این صنعت را تشریح کنیم باید به گونه ای آن را در قالب بافتن نخها یا ریشه های گیاهی را به یکدیگر و درآوردن آن در قالب یک ظرف بیان کنیم که به این کار حصیر بافی می گویند.

فویل چسبی

اغلب کابینتهای آشپزخانه معمولاً از جنس چوب است که در برابر رطوبت و آب بعد از مدتی چوب آن خراب می شود راهکار اساسی استفاده از فویل چسبی بر روی کابینت و اطراف اجاق گاز می باشد که کارایی بسیار خوبی دارد.

به مرور زمان در هر خانه ‌ای کابینتهای ام دی اف یا چوبی یا آهنی خراب می شوند و شما مجبور می شوید آنها را تعویض کنید.

این مسئله مستلزم پرداخت هزینه زیادی است که از لحاظ اقتصادی ممکن است ممکن نباشد، برای اینکه این موارد پیش نیاید هنگامی که کابینت شما نو است می توانید از فویل چسبی آلومینیوم استفاده کنید.

این ورق دارای برچسب می باشد و رنگ نقره ای آن بسیار زیباست آن را روی کابینتهای خود بچسبانید تا از خراب شدن آنها جلوگیری کنید.

از مزایای این فویل آلومینیومی این است که می توان به هنگام کثیف شدن با یک دستمال ساده سطح آن را سریع تمیز کرد و همچنین استفاده از آن بسیار راحت است به این صورت که این برچسبها را خیلی سریع می توان نصب کرد.

 

فیروزه

از گذشته تا به امروز مردم ایران علاقه بسیار بالایی به خواص سنگ فیروزه داشته اند و همواره از آن در ساخت زیور آلات همچون انگشتر فیروزه بهره می برند.

به دلیل نداشتن مضرات هر شخصی با هر خلق و خو و سلیقه ای می تواند از سنگ فیروزه استفاده کند.

طلا و نقره از قدیم به عنوان یک معدن ارزشمند در بین تمام انسان ها به شمار می رفت علت آن نیز کمبود معادن طلا و همچنین سختی استخراج و زیبایی این فلزات بود.

معادن گوناگون و بسیار زیادی سر تا سر کره زمین وجود دارد و هر یک خواص و استفاده مخصوص خود را دارند شاید انسانهای نخستین در اوایل فقط از گیاهان و حیوانات استفاده می کرد.

اما رفته رفته و با آزمون و خطاهایی که طی هزاران سال انجام داده است خواص و استفاده تمام معادن و سنگها را می شناسد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا