رپورتاژ اگهی

درخشش موفقیت من، همه را خیره کرد

درخشش موفقیت من، همه را خیره کرد

در این روزگارهم که همه از بی پولی می نالند می شود بجای نالیدن، با تلاش بیشتر به موفقیت رسید و این موفقیت برای من لذتی دوچندان داشت چون توانستم با ورود به کسب و کار انواع بخاری توانستم به همه ثابت کنم که حتی در شرایط سخت هم می توان به ثروت دست پیدا کرد و موفق شد. برخی از انواع بخاری را در ادامه برایتان معرفی می کنم.

بخاری برقی

امروزه برای ایجاد هوای مطبوع و گرم در ساختمانها از بخاری برقی و گازی برای گرمایش و سرمایش این محلها استفاده می ‌شود بهتر است با توجه به منطقه و آب ‌و هوای آن و همچنین میزان وسعت خانه یا ساختمان اقدام به خرید وسیله ‌ای مناسب بکنید.

رسیدن گرما به بدن در فصل زمستان از بروز بیماریها جلوگیری می ‌کند و هم می ‌تواند خوابی راحت و شیاری را برای افراد به ارمغان بیاورد سرما می ‌تواند روی کلیه و مثانه تاثیر بسیار نامطلوبی بگذارد و به آنها آسیب بزند.

تعمیر بخاریهای برقی بسیار ساده و راحت است و شما می ‌توانید در صورت آسیب دیدن این وسایل آنها را به افراد متخصص بسپارید تا وسیله برقی شما دوباره تعمیر شود بعد از تعمیرات بخاری برقی خواهید دید که کارایی آن مانند سابق می ‌باشد و این یکی از ویژگیهای بخاری برقی می ‌باشد.

بخاری برقی

بخاری گازی

بطور کلی می توان بیان داشت بخاری گازی وسیله ای است که از یک بدنه فلزی ایجاد شده تا با استفاده از لوله گاز یا مشتعل بتواند گرمای مورد نیاز را برای افراد تولید نماید البته با در نظر گرفتن شرایط ایمنی که یکی از الزامات این دستگاه برای تولید گرما می باشد. نکات لازم و حائز اهمیت برای نصب بخاری گازی گرمایشی به شرح زیر می باشد.

نکات لازم و حائز اهمیت برای نصب بخاری گازی گرمایشی به شرح زیر می باشد:

در ابتدا کار خرید یک کلاهک با نشان اچ مورد نیاز است که باید از کلاهک تکی مجاز استفاده شود که این کلاهک حتما باید در فضای باز قرار داده شود فضای پشت بام منازل بهترین مکان برای قرار دادن کلاهک بخاریهای گازی می باشد.

برای مراعات تهویه مطلوب باید وسیله گازسوز را از وسایلی که امکان احتراق و آتش سوزی در آنها زیاد است فاصله ایمن را حفظ نماییم.

بخاری گازی باید در کف نصب شود و در فاصله 45 سانتی متر از دیوار و 75 سانتی متر از سقف فاصله داشته باشد.

بخاری گازی

بخاری هیزمی

البته بخاری هیزمی دست ساز به گونه‌ ای ساخته می‌ شود که امکان حمل و نقل آن برای شما مناسب و آسان باشد، البته نکته مهم دیگر این است که انواع بخاری هیزمی با ابعاد و اندازه های مختلفی در بازار عرضه می گردد که می توانید بر اساس فضایی که در اختیار دارید و نحوه جابجایی، آنچه را که برای شما مناسب است با سایزهای متنوع خریداری نمایید.

قیمت بخاری هیزمی دست ساز به گونه‌ ای است که خرید آن برای همه افراد جامعه مناسب بوده و می توانید با پرداخت بهای مناسب این کالا را خریداری نمایند و از آنجا که تقاضا برای خرید بخاری هیزمی زیاد است.

بخاری هیزمی

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا