رپورتاژ اگهی

چراغ خانه آرزوهایم را با آباژور روشن کردم

چراغ خانه آرزوهایم را با آباژور روشن کردم

نیاز به مسکن یکی از ابتدایی ترین نیازهایی می باشد که هر انسانی دارد اما خرید آن این روزها به یک رویا تبدیل شده است. من اما برای خرید خانه رویایی خود برنامه ریزی کردم و با شروع تجارت نوین آن هم با سرمایه ی مشتری توانستم ثروت زیادی را بدست بیاورم و خانه رویایی ام را خریداری کنم.

آباژور

همان‌طور که از اسمش پیداست، این آباژورها به این شکل طراحی شده‌اند که روی میز یا سایر سطوح مرتفع قرار بگیرند. اغلب این آباژورها، پایه‌ای کوتاه دارند و سیم برقی که به آن‌ها وصل می‌باشد هم خیلی بلند نیست. به همین دلیل اگر می‌خواهید آباژور را روی میزی قرار دهید که از پریز برق فاصله دارد، حتماً این نکته را در نظر داشته باشید. این آباژورها علاوه بر زیبایی، می‌توانند تأثیر خوبی در نورپردازی محیط نیز داشته باشند و برای فضای نشیمن و پذیرایی یک انتخاب بسیار عالی هستند.

از آن جایی که اجزای تشکیل‌دهنده انواع آباژور با یکدیگر متفاوت است، وزن آن‌ها نیز می‌تواند با هم دیگر فرق کند. لازم است از میزی استفاده کنید که تحمل وزن آباژور رومیزی را به‌خوبی داشته باشد.

آباژورهای رومیزی همانطور که از نامشان پیداست بر روی میز قرار داده می شوند. از این آباژورها در کنار تختخواب، میز مطالعه، میز ناهارخوری و حتی میز عسلی کنار مبل استفاده می شود.

آباژور

 

آباژور کلاسیک

شما بدون شک اهمیت نور را درک می کنید.  خرید یک آباژور کلاسیک جدید می تواند فضای مناسبی را ایجاد کند و ظاهری منحصر به فرد به خانه شما ببخشد. وقتی که تصمیم می گیرید یک آباژور جدید برای منزل خود خریداری کنید به نکات بسیاری باید توجه کنید. همانند بقیه وسایل منزل آباژور نیز نیاز به بررسی و تحقیقات لازم قبل از خرید را دارد. وجود یک آباژور بر روی میز یا کنار سالن می تواند به جذابیت دکوراسیون اضافه کند. این وسیله فراتر از یک دکوراسیون ساده است، زیرا بسیار مفید است و زندگی روزمره ما را آسان می کند.

آباژور برای منزل فواید زیادی دارد. می توان آن را با لوسترها هماهنگ کرد تا جلوه ای زیبا به دست آورد.

آباژور کلاسیک

 

آباژور رومیزی

یکی از مزیت های اصلی آباژور رومیزی جدید داشتن نور ملایمی است که فقط به قسمت خاصی هدایت می شود و باعث می شود مزاحمت کمتری برای بقیه داشته باشد. به این ترتیب، اگر کسی نیاز داشته باشد که شب از خواب بیدار شود و آباژور را روشن کند تا چیزی بردارد، کسی را بیدار نمی کند.

این ویژگی برای زمانی که دو نفر باهم زندگی می کنند اما برنامه های متفاوتی دارند عالی است. زیرا آباژور نور کافی را برای یک نفر فراهم می کند تا بتواند راحت از جای خود بلند شود و بدون نیاز به روشن کردن کل اتاق به رختخواب برگردد و باعث اختلال در خواب شخص دیگر نمی شود.

آباژور رومیزی

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا