پزشکیرپورتاژ اگهی

قیمت ایمپلنت در ایران (سال 1401)

قیمت ایمپلنت در ایران (سال 1401)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین : ایمپلنت دندان در ایران بسیار محبوب و پرطرفدار شده است و قیمت ایمپلنت در ایران به نسبت کشورهای دیگر بسیار مناسب و بصرفه است. در این مطلب هزینه کاشت دندان و قیمت ایمپلنت در سال 1401 را برای شما شرح میدهیم.
اکثر افراد سوالاتی مبنی بر اینکه ایمپلنت دندان چیست؟ قیمت ایمپلنت در ایران چقدر است؟ می پرسند، ما در ادامه قیمت بهترین ایمپلنت دندان ها را برای شما فراهم کرده ایم و به سوالات شما پاسخ می دهیم.

ایمپلنت دندان چیست؟

اگر دندان خود را از دست داده اید، ایمپلنت دندان بهترین و جدیدترین روش کاشت دندان طبیعی در جهان است که به کمک شما می آید.
ایمپلنت دندان روشی جدید برای جایگزینی دندان از دست رفته است که امروزه محبوبیت بسیار زیادی در بین بیماران و پزشکان متخصص ایمپلنت دندان پیدا کرده است. ایمپلنت دندان پایه ای فلزی از جنس تیتانیوم دارد که جایگزین ریشه دندان می شود.
ایمپلنت دندان قیمت و انواع مختلفی دارد که همگی جهت کاشت دندان می باشند اما هرکدام مزایای خاص خود را دارند و روش کاشت دندان در هرکدام متفاوت است.
برای آشنایی و انتخاب بهترین متخصص ایمپلنت دندان در تهران پیشنهاد می کنیم به لینک زیر مراجعه کنید. زیرا برای کاشت دندان انتخاب متخصص ایمپلنت باتجربه بسیار مهم و ضروری است.

ایمپلنت دندان چیست؟

قیمت ایمپلنت دندان سال 1401

ایمپلنت دندان قیمت های مختلفی دارد که بر اساس نوع ایمپلنت دندان، تعداد هرواحد ایمپلنت و جنس ایمپلنت دندان متفاوت است و در زمان انتخاب ایمپلنت دندان مناسب بهتر است به این نکات توجه داشته باشید.
در ادامه جدول ایمپلنت دندان ارزان را مشاهده می کنید که با قیمت و ضمانت ویژه عرضه می شوند.
مارک ایمپلنت دندان                             قیمت ایمپلنت دندان                                            ضمانت
ایمپلنت کره ایsnuc                               3.390.000 تومان                                              ندارد
ایمپلنت کره ای Sewon medix      6.500.000 تومان                                            2 سال
ایمپلنت کره ای  بایوتک 5.000.000 تومان                                            5 سال
ایمپلنت کره ای Biotem                          5.890.000 تومان                                             5 سال
ایمپلنت کره ای                               Dio  6.000.000 تومان                                           10 سال
ایمپلنت فرانسوی                         Mib    4.890.000 تومان                                           10 سال
ایمپلنت ایرانی 3A 3.000.000 تومان ندارد

همانطور که در جدول بالا مشاهده کردید قیمت ایمپلنت دندان های کره ای بسیار مناسب است همچنین این ایمپلنت دندان کره ای دارای کیفیت و ضمانت مناسبی دارند.

قیمت بهترین ایمپلنت دندان های ایران

در ادامه جدول قیمت پرطرفدارترین و بهترین ایمپلنت دندان های موجود در ایران را شرح می دهیم. در بین بهترین ایمپلنت دندان های موجود در کشور ایمپلنت های سوئیسی اشترومن بسیار به چشم میخورد و این نشان از کیفیت بسیار بالای این ایمپلنت دندان اشترومن است.
مارک ایمپلنت دندان                             قیمت ایمپلنت دندان                                            ضمانت
ایمپلنت مگاژن                                       8.500.000 تومان                                            10 سال
ایمپلنت اشترومن Neodent   8.000.000 تومان                                           20 سال
ایمپلنت اشترومن iti (active)10.900.000 تومان                                           10 سال
ایمپلنت اشترومن iti (titanium)11.000.000 تومان                                          20 سال
ایمپلنت اشترومن iti titanium (active) 14.000.000 تومان                                          مادام العمر

همانطور که در جدول بالا مشاهده کردید ایملپنت دندان اشترومن جزو بهترین ایمپلنت دندان های موجود در ایران و همچنین پرطرفدار در جهان هستند و درصد موفقیت بسیار بالایی در کاشت ایمپلنت دارند.
ایمپلنت دندان یکی از درمان های بسیار حساس در دندانپزشکی است، این روش هم از جهت درمانی اهمیت دارد هم به دلیل دخیل بودن در زیبایی افراد بسیار مهم و تخصصی است.
کاشت دندان دقیقا مانند درمان لمینت دندان برای زیبایی شما و طراحی لبخند شما اهمیت دارد که بهتر است در انتخاب نوع ایمپلنت دندان و دکتر ایمپلنت دندان خود بسیار دقت کنید.

 

انواع ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان انواع مختلفی دارد و همانطور که در ابتدای این مقاله گفتیم همه ایمپلنت دندان ها کارایی یکسانی دارند اما در نوع کاشت دندان و زمان مورد نیاز برای کاشت ایمپلنت دندان متفاوت هستند.

انواع ایمپلنت شامل موارد زیر می شوند:

⦁ ایمپلنت دندان فوری
⦁ ایمپلنت دیجیتالی
⦁ ایمپلنت دندان معمولی

هرکدام از انواع ایمپلنت دارای مزایا و معایبی هستند که در ادامه توضیح می دهیم.
ایمپلنت دندان معمولی در واقع همین ایمپلنت سنتی با روش معمول است که امروزه بیشترین میزان استفاده را دارد. اما این روش حدودا 3 الی 5 ماه زمان میبرد و شما با 3 بار جراحی روبرو هستید.
این روش کاشت دندان دارای قیمت مقرون بصرفه و مناسبی است اما اگر زمان و میزان جراحی برای شما اهمیت دارد بهتر است از روش های دیگر استفاده کنید.

ایمپلنت دندان فوری

ایمپلنت دندان فوری جدیدترین روش کاشت دندان است که مدت زمان و میزان جراحی شما را به یک روز کاهش می دهد !! بله درست خواندید به همین دلیل ایمپلنت فوری به ایمپلنت دندان یکروزه نیز معروف شده است.
ایمپلنت فوری در واقع ایمپلنت یکروزه است که معمولا برای کاشت دندان جلو استفاده می شود زیرا زیبایی دندان های جلو تاثیر زیادی در ظاهر و لبخند شما دارند.
به همین دلیل معمولا افرادی که نیاز به کاشت دندان جلو دارند از این روش استفاده میکنند ایمپلنت دندان فوری در یک جلسه درمانی انجام می شود و بلافاصله پس از جراحی ایمپلنت، روکش موقتی بر روی پایه ایمپلنت قرار داده می شود تا ظاهر زیبای شما حفظ بشود.

مراحل ایمپلنت دندان چگونه است؟

فیلم مراحل ایمپلنت دندان

مراحل ایمپلنت اینگونه است که در ابتدا پس از ویزیت رایگان در دندانپزشکی آیریک توسط متخصص ایمپلنت دندان دکتر صادق آقاجری مرحله اول و جراحی دندان شروع می شود.
پس از جراحی و قرار دادن فیکسچر یا همان پایه ایمپلنت بجای ریشه دندان، روی آن بسته می شود و نیازمند 2 الی 3 ماه استراحت و گذراندن دوره نقاهت خود هستید.
پس از آن و بعد از معاینه وضعیت ایمپلنت، متخصص ایمپلنت قالبگیری از دندان و قرار دادن روکش دندان را انجام میدهد و بعد از مدت زمانی روکش دندان شما حاضر می شود و بر روی پایه ایمپلنت قرار میگیرد.
از آن پس می توانید به راحتی و مانند دندان طبیعی از آن استفاده کنید.

منبع : دندانپزشکی آیریک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا