رپورتاژ اگهی

کابل افشان جوشکاری شیراز

کابل افشان جوشکاری شیراز

یکی از موارد بسیار مهمی که زیر ساختهای ضروری ساختمان با ان ایجاد می شود کابلهای ساختمانی مانند افشان هستند، کابلهایی افشان تولید شده در ساوه یکی  از بهترین کابلهای موجود در بازار می باشد.
از کابلهای افشان سبک معمولا به عنوان کابل ورودی در وسایل برقی مانند لباس شویی و ماشین آلات و بسیاری از وسایل الکتریکی مورد استفاده قرار می گیرد و از کابلهای پر قدرت در فضاهای باز و خارجی مانند، کابلهای انتقال برق، درون آب، زیرخاک ، داخل خانه ها و کانالهای کابل کشی و نیروگاه های برق استفاده می شود زیرا این کابلها می توانند فشار بسیار زیادی را تحمل کنند.
کابل افشان جوشکاری شیراز
شما میتوانید بهترین کابلهای افشار را با قیمت بسیار مناسب و کیفیت مثال زدنی از سایت آراد برندینگ خریداری کنید.
امروزه از روکشهای ال اس زد اچ استفاده می شود تا اگر سیم گرما دید به هیچ عنوان گازهای سمی تولید نشود البته گاهی برای محافظت از این کابلهای حیاتی از محافظهای آلمینیومی و فولادی در زیر عایق استفاده می شود تا از مشکلاتی که در اینده ممکن است پیش بیاید جلوگیری شود، به این نوع کابلها معمولا کابلهای افشان شیلد دار می گویند.
از محبوب ترین مدلهای سیم افشان می توان به کابل افشان لاستیکی نام برد که از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است و روکش بسیار مقاوم و همچنین معمولا عمر بسیار بالایی هم دارد که این گذینه را جزء بهترین استخابهای ممکن می کند.

کابل افشان پارسیان

کابلهای افشان در صورت انتقال جریان برق با قدرت کم از روکش عایق با جنس PVC/D و در صورت اتقال برق با قدرت بالا روکش عایق از جنس PVC/A درست شده اند، کابلهای افشان تک رشته ای نیز در بازار وجود دارند که برای انتقال برق با قدرت بسیار کم و به صورت خانگی مورد استفاده قرار می گیرند.
انواع کابل افشان بر اساس کارایی آنها:
کابل افشان پارسیان
⦁    کابل افشان سبک: این گروه از کابل افشان جوشکاری در سیم کشیهای داخل ساختمان به کار رفته و با داشتن سطح مقطع استاندارد دارای قابلیت انعطاف پذیری بالا می باشد، جنس هادی الکتریکی در این کابلها از نوع مس می باشد، این کابلها بیشتر در ورودی و رابط وسایل برقی، لوازم منزل و تجهیزات الکتریکی مورد استفاده قرار می گیرد.
⦁     کابل افشان قدرت: در این نوع کابلها از هادی مس آنیل شده استفاده می شود، رشته های مس به هم تابیده شده و از لایه ی محافظ از جنس PVC/A به عنوان جنس غیر رسانا استفاده شده و به همین دلیل قابلیت انتقال جریان برق با قدرت بالا را دارد، این کابلها در فضاهای بیرونی مانند پستهای تقسیم برق، کانالهای کابل کشی، نیروگاه ها و منازل مورد استفاده قرار می گیرد.
⦁     کابل افشان شیلد دار: در مکانهایی که احتمال بروز اختلال در سیستم هدایت برق به علت وجود نویز و پارازیت زیاد است از یک شیلد یا غلاف نازک از جنس آلومینیوم یا مس استفاده شده و هدایت الکتریکی ایمن را ایجاد می کنند، این اختلال بیشتر در مراکز نظامی، صنعتی و اداری به وجود آمده و بنابراین مناسب ترین نوع کابل در این مراکز کابل شیلد دار می باشد.
⦁     کابل افشان لاستیکی: چنانچه برای هدایت برق احتیاج به مقاومت بالای کابل در برابر رطوبت و صدمات محیطی دارید و در عین حال انعطاف پذیری کابل برای شما اهمیت دارد به شما کابل افشان لاستیکی را پیشنهاد می کنیم، لایه ی محافظ این کابلها از جنس بسیار مقام به ویژه در برابر رطوبت بوده و این کابلها برای مکانهای پر رطوبت بسیار مناسب تر می باشند.

کابل افشان شیراز

کابلهای افشان به دلیل انعطاف پذیری و اتصالات متحرک خوبی که دارند همواره یکی از بهترین انتخابهای ممکن برای تاسیسات صنعتی و ساختمان سازی به حساب می اید.
کابل افشان شیراز
یکی از بهترین انواع مختلف کابل که جز با کیفیت ترین انواع مختلف کابل افشان مفتول که از کیفیت بسیار بالایی برای کارهای الکترونیکی برخوردار است کابل افشان شیراز است.
هرچند به دلیل زخامت و عایقهایی که دارد در تولید موتور نمی شود از این مدل استفاده کرد و برای تولید سیم کسی موتور باید از مدلهای سبک تر و بدون عایق استفاده کردزیرا عایقها به شدت حجم داخل موتور را افزایش می دهد و در درون موتور جا نمی شود.
در ساخت سیم و کابلهای انعطاف پذیر افشان همواره از استانداردها و قوانین بسیار خاصی پیروی می شود که شامل استانداردهای ایرانی و بینالمللی می شود برای مثال استاندارد ISIRI 3084 استانداردی مربوط به کشورمان ایران و استادارد IEC 60228  استاندارد جهانی است، محصولات تولیدی ما دارای تمام استانداردهای مورد نیاز جهانی می باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا