رپورتاژ اگهی

در دوسال بار زندگی خود را با تنوع پوشال ببندید

در دوسال بار زندگی خود را با تنوع پوشال ببندید

در این بازار پوشال با حجم بارکم شروع کنید تنوع انقدر بالا است که با کم حجم بودن و تنوع دادن به محصولات به درآمد میلیونی در مال برسید و آینده کاری خود را توسعه دهید تا برای سال های بعد حجم بیشتری معامله کنید.

پوشال کولر مهسان

که ابتدا با خرد نمودن چوب به رشته های  کوچک در کارخانه، آنها را با وسایل مخصوص مانند توری یا کیسه جمع آوری کرده و از طریق دستگاه شروع به بافت فیلتر می کنند.

چوب هایی از جنس صنوبر به دلیل جذب و نفوذ پذیری بالای آب در خود یکی از بهترین گزینه ها برای ساخت فیلتر در کولر گازی به حساب آمده که با کشیدن هوا گرم و خشک به داخل خود شروع به تولید رطوبت با نصب لوله ای دو طرفه بر بالای پوشال کولر مهستان ها از طریق پمپ آب نموده و با پخش قطره ای به درون این نوع قطعه و چرخش پروانه بزرگ، شروع به پرتاب باد بسیار خنک با میزان رطوبت بالا می نماید.

در این مطلب قصد توضیح مزایا و معایب پوشال کولر نایین را داشته که با نصب و تعویض به موقع آن چه عواملی را ممکنه به وجود بیاورد: مزایای پوشا لها به نوع مواد و جنس آن بستگی داشته و چون از چوب صنوبر و بید در تولید این نوع محصول استفاده می کنند.

پوشال کولر مهسان

پوشال کولر نانو

این مدل از کالا به دلیل جدید بودن از کیفیت بسیار بالایی نیز برخوردار است زیرا وقتی محصولی جدید با کیفیت باشد از استقبال خوبی توسط مردم برخوردار خواهد بود و پس از مدت زمان کوتاهی نیز فروش بسیار خوبی را در برخواهد داشت. بهتر است بدانید که سایز و اندازه پوشال کولر نانو با همدیگر متفاوت است، برخی از شرکتها این نوع محصول را با عرض 5/1 الی 5/2 میلی متر آنها را تولید کرده و برخی دیگر 1 الی 3 میلی متر آنها را وارد بازار می کنند البته برخی معتقدند که ضخامت این نوع کالا بیشتر از 2 میلی متر نباید باشد زیرا اینگونه فکر می کنند که باعث صدمه رسیدن به کولر خواهد شد که تقریبا طرز فکر این دسته از افراد درست می باشد.

پوشال کولر نانو

پوشال کولر 24000

بهترین نوع پوشال کولر 24000کوچک پوشالی است که از جنس چوب بلوط برای آن استفاده شده باشد مثل پوشال کولر تبریز یکی از ویژگیهای درختان بلوط جذب رطوبت بالای آب و بازدهی بیشتر آن در مواقع لزوم می باشد همچنین نحوه قرارگیری پوشال بر روی درب بسیار مهم می باشد که اگر پوشال بر روی در کاملاً جفت نشود باعث پارگی و ورود و خروج هوا خواهد شد که علاوه بر مصرف بالای انرژی باعث راندمان پایین و سرمادهی نامطلوب می گردد. پوشالهای کوچک برای کولرهایی مناسب می باشد که اندازه ای در حدود ۳۵۰۰ و ۴۰۰۰ داشته باشد همیشه اوایل بهار جهت سرویس کردن کولر باید مقدار آب مورد نیاز در سطح را اندازه گیری کرد تا مقدار آب نه به حدی زیاد باشد که سرریز شود و نه آنقدر کم باشد که پمپها از کار بیفتد بعد از آن رعایت سفت کردن تسمه کولر و یا تعویض آن در اولویت می باشد.

پوشال کولر 24000

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا