رپورتاژ اگهی

ثروتی که پارچه برایم به ارمغان آورد

ثروتی که پارچه برایم به ارمغان آورد

شاید برایتان جالب باشد که بدانید پارچه هم می تواند ثروت ساز باشد. کار در حوزه چارچه توانست زندگی من را دگرگون کند و خانواده مرا از فقر نجات دهد طوری که برای هیچکس باورکردنی نبود که من بتوانم با تجارت پارچه به چنین ثروتی دست پیدا کنم. در ادامه برخی از انواع پارچه را برایتان معرفی می کنم.

پارچه مانتویی

مانتو یکی از اساسی ترین لباس های پوششی بانوان می باشد. از این رو قیمت خرید عمده این محصول می تواند در طول سال تولید کنندگان این محصول و کارخانه جات نساجی که تولید پارچه مانتویی را بر عهده دارند را به تلاش هرچه بیشتر وا دارد. مشخصا استقبال از خرید مانتو توسط تولید کنندگان مانتو، موجب ایجاد بازار رقابتی بزرگی بین کارخانه ها و طراحان پارچه و تولید کنندگان پارچه ایجاد می کند که می تواند فرصت بزرگی برای فروشندگان این محصول ایجاد گردد.

پارچه های مانتویی دارای تنوع مدل طرح و رنگ بسیار گوناگونی می باشند. مانتو با توجه به جنس پارچه و نوع دوخت و کاربرد آن دارای قیمتی متفاوت و به نسبت مانتو هایی با مدل های دیگر می باشد. انتخاب پارچه مانتویی گران قیمت بستگی به نوع پارچه و دوخت بکار رفته در آن دارد. همینطور پارچه شناسی و شناخت هرچه بهتر پارچه سبب می شود تا انتخاب بسیار مناسبی برای خرید مانتو داشته باشید.

پارچه مانتویی

پارچه مبلی

همانطور که گفته شد انواع مختلفی از پارچه مبلی وجود دارد که به بررسی برخی از آنها می پردازیم پارچه مبلی مازراتی که یکی از مورد پسند ترین و با دوام ترین پارچه ها در صنعت مبل سازی و بین مردم است.

این پارچه قطر زیادی دارد و به همین دلیل بسیار مستحکم و با دوام است و با توجه به تنوع در رنگ بندیهای آن توانسته افرادی با سلایق مختلفی را به سمت خود بکشاند.

این پارچه ها برجستگیهای بسیار ریز تقشی در سطح خود دارند و برای تشخیص این پارچه می توانید دست خود را روی آن بکشید تا متوجه برآمدگیهای آن شده و از جنس آن اطمینان حاصل نمایید. این نقشهای برجسته و ریز روی آن نشان دهنده زیبایی و لطافت آن می باشد این پارچه گرمای زیادی از خود ساطع می کند و افرادی که سرد مزاج هستند یا در زمستان می توان از گرمای آن استفاده کرد.

پارچه مبلی

پارچه نانو

از دیگر قابلیتهای فوق العاده پارچه نانو می توان گفت که این پارچه خیلی سخت چروک می شود و اگر بشود فقط با یک تکان می توان آن را صاف نمود و برای صاف کردن این پارچه نیاز به اتو کشی نخواهید داشت برای تولید این پارچه از فناوری نوینی استفاده شده است که با تغیراتی که در ساختار مولکولی پارچه داده اند این قابلیتهای مهم به آن اضافه شده است.

از دیگر ویژگیهای پارچه نانو این است که شما در سرما و گرما می توانید آن را بپوشید این قابلیت فوق العاده به این منظور است که شما در سرمای زمستان با پوشیدن این لباس گرمای بدن خود را حفظ می کنید و دچار سرما نخواهید شد و حتی در گرما نیز می توانید با پوشیدن این لباس احساس خنکی کنید و این خاصیت در عایق رطوبتی نانو هم وجود دارد.

پارچه نانو

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا