رپورتاژ اگهی

اگر تلاش نکنید قطعا شکست‌ می‌خورید

اگر تلاش نکنید قطعا شکست‌ می‌خورید

در کسب و کار شال و روسری فروشی، میزان درآمد و فروش شما به شدت به موقعیت جغرافیایی مغازه وابسته است، درواقع اگر شما تمام توان خود را برای مغازه شال و روسری فروشی بذارید، اما مغازه شما در مکان خوب و مناسبی نباشد، شما به فروشِ دلخواه تان نمی رسید.

روسری

پوشش زنان یک بخش اصلی در زیبا شناسی بصری و دیداری به شمار می آید که روسری کوتاه نقش مهمی را در این زمینه ایفا می کند که به صورت و جدید و زیبا در عرصه بازارهای خارجی به فروش می رسد. پوششی که در صنعت مد و فشن نمی توان از آن چشمگیری کرد روسری مجلسی می باشد که طرح شیک این محصول تاثیرات متفاوت و بسزایی را بر ظاهر و زیبایی فرد می گذارد. روسریهایی که طرحهای کرم رنگ و پس زمینه های سفیدی دارند مناسب برای افراد سفیدپوست می باشد تا صورت این افراد حالت بی روحی و بی حالی را به خود نگیرد. کسانی که صورت گردی دارند باید از روسریهایی که طرحهای عمودی و افقی دارند استفده کنند چون باعث کشیدگی صورت این افراد می شود و همچنین طرحهایی که خطهای موربی دارند باعث ظرافت و توپر شدن صورت افرادی که مستطیل شکل هستند می شود.

روسری

روسری ابریشم

اما تاریخچه ی استفاده از روسری کوتاه مجلسی به حدود 350 سال قبل و به ملکه مصر باستان برمیگردد که روسری کوچکی را همراه با تزئینات دیگر به سر خود می بست، شاید برای شما جالب باشد که بدانید استفاده از روسری در میان مردان هم مرسوم بوده و این نوع استفاده به حدود 200 سال قبل از میلاد و به سربازان چینی برمی گردد که برای مشخص شدن درجه و جایگاهشان روسریهایی را با طرح و رنگهای مختلف که نشان دهنده ی رتبه ی آنان بود می بستند. اما بستن روسری ابریشم از حدود قرن هفده میلادی و توسط سربازان کرواسی مورد استفاده قرار گرفت این سربازان نیز برای مشخص کردن درجه و جایگاهشان روسریهای از جنس ابریشم را به گردن خود می بستند و پس از آن استفاده از روسری ابریشم به عنوان دستمال گردن توسط نوازنده ی معروف بتهوون باعث وارد شدن این روسریها به دنیای مد و فشن شده و جایگاه ویژه ای پیدا کرد.

روسری ابریشم

روسری پشمی زمستانی

با رسیدن فصل سرما انواع مختلف از روسری پشمی زمستانی همانند کلاه بافتنی فروش بالایی دارد به این خاطر که  ضخامت پارچه آنها بسیار بیشتر از روسریهای معمولی است و هنگام پوشش در فصل زمستان از سر و گردن به هنگام سرما محافظت می کند ضمن اینکه به دلیل دارا بودن جنس پشمی از روی سر لیز نمی خورد و به راحتی بر روی سر قرار می گیرد. افرادی که به دنبال خرید روسری پشمی زمستانی هستند باید به هنگام خرید این محصول به طرح روسری، جنس آن، اندازه روسری و همچنین قیمت این محصول توجه کنند. معمولاً طرحهای این روسریها در سه دسته مدرن، سنتی و ساده هستند که طرح سنتی آنها مانند طرح کشمیر طرفداران بیشتری دارد البته که  طرحهای مدرن این روسریها که از مدلهای چهارخانه و کمربندی هستند هم طرفداران خاص به خود را دارند و میزان فروش آنها بالا است.

روسری پشمی زمستانی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا