رپورتاژ اگهی

قدمی طلایی برای رسیدن به استقلال مالی

قدمی طلایی برای رسیدن به استقلال مالی

اگر می خواهید که به استقلال مالی برسید باید در این راستا قدمی بردارید تا به نتیجه برسید، چراکه تمامی افراد موفق قدمی طلایی در زندگی خود داشته اند که باعث تغییر زندگی شان شده است، شما نیز می توانید با شروع فعالیت در زمینه انواع بلوک قدمی برای داشتن استقلال مالی بردارید، در زیر به چند نوع از بلوک های ساختمانی می پردازیم.

بلوک پرلیتی

در فرایند تولید ساختمان بعد از انجام پی و ستونها نوبت به اجرای سقف می رسد که می تواند با استفاده از خط تولید بلوک پرلیتی و سقفی یونولیت اجرای سقف را پیش برد.

امروزه با توجه به سبک سازی و مقاوم سازی برای ساختمانهای تجاری و مسکونی استفاده از بلوک سقفی یونولیت کاربردهای زیادی دارد از جمله فواید این محصول می توان به سبک بودن، جابجایی راحت، نصب آسان و قیمت مناسب آن را نام برد به همین دلیل اکثر پیمانکاران ترجیح می دهند از این مواد در ساخت ساختمان استفاده کرده و کار خود را سریعتر پیش ببرند.

بلوک پرلیتی

بلوک سقفی

این محصولات از نظر مقاومت در درجه بالایی می باشند و همچنین نصب بلوک سقفی نیز بسیار آسان است و همینطور که گفته شد از نظر قیمت و خرابی بسیار بهتر از بلوک سیمانی هستند به همین دلیل بیشتر کسانی که در ساخت وساز قرار دارند سعی می کنند از این محصول استفاده کنند.

برای استفاده از بلوک سقفی یونولیت تولید آنها مهم است که از چه نوع محصولی تولید شده باشد البته ظرفیت فوم و نوع تولید خیلی مهم است چراکه نوع تولید باید از نوع پر فراژ بوده تا هنگام نسب و جابجایی به بلوک زیانی نرسد. به همین دلیل استفاده از نوع درجه یک می تواند کیفیت کار سقف زنی را بالا برده و امنیت سقف نیز تایید می شود.

بلوک سقفی

بلوک سیمانی

همانطور که می دانید بلوکهای سقفی بین تیرچه ها قرار می گیرند و در زیر آنها تیر نسب می شود تا وقتی بتن ریزی انجام می شود به بلوک سیمانی و تیرچه ها فشاری وارد نکند اما اگر بلوکهای یونولیتی از کیفیت پایینی برخوردار باشند هنگام ریزش بتن بر روی سقف باعث فشار و خرابی این بلوکها خواهد شد و در این صورت هزینه های زیادی بابت این خرابی بوجود می آید.

برای آشنایی و خرید بلوک سقفی یونولیت بسته به نیاز شما می توانید به صورت خرید محله ای از فروشندگان و یا اینکه اگر به صورت عمده برای تعداد سقف زیاد بخواهید مسیرهایی وجود دارند که شما می توانید خرید خود را انجام دهید. البته باید از محصول مطمئن بوده و کیفیت آن را مورد بررسی قرار دهید.

بلوک سیمانی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا