رپورتاژ اگهی

قانونی برای پول در آوردن که باید بدانید

قانونی برای پول در آوردن که باید بدانید

شاید با خودتان اینطور فکر کنید که هیچ قانون خاصی برای پول در آوردن وجود ندارد اما اینطور نیست چراکه شما برای درست پول در آوردن باید کار یا فعالیتی مناسب را انتخاب کنید و از آن طریق کسب درآمد کنید، شما می توانید در حوزه انواع بلوک مشغول شوید که در زیر به چند نوع آن اشاره می کنیم.

بلوک سقفی

همیشه برای خرید و دانستن قیمت آجر نسوز و بلوک سقفی یونولیت، راه های زیادی وجود دارد همچنین نسبت به ساخت و ابعاد آنها قیمتشان متفاوت می باشد و این را شما باید مد نظر داشته باشید. البته کسانی هستند که فکر می کنند محصول با محصول فرقی نداشته ونوع آنها یکی است اما اگر به نحوه تولید و ساخت توجه کنید و همچنین نوع مواد مصرفی می توانید به این نتیجه برسید.

البته آزمایشهایی برای کیفیت تولید باید انجام شود تا کسی هنگام تولید از مواد اولیه کم نگذاشته و مقدار آنها را درست و به اندازه ترکیب کند تا کیفیت فومها بالا رود. به همین دلیل به شما پیشنهاد می شود هنگام خرید کیفیت محصول را مورد توجه قرار داده تا نتیجه بهتری از خرید خود داشته باشید.

بلوک سقفی

بلوک سیمانی

بلوکهای سقفی معمولا در ابعاد مختلف تولید شده و در دسترس عموم قرار می گیرد برای اطلاع از ابعاد بلوک سیمانی و سقفی یونولیت می توانید جدول مربوط به این محصولات را رویت کرده و از آنها آگاه شوید. همچنین نمونه عکسها را برای آشنایی بیشتر در سایت قرار داده ایم تا شما بتوانید بیشتر با این محصولات آشنا شده و آگاهی بیشتری برای خرید بدست بیاورید.

این محصولات با کارایی که دارند و همچنین نصب راحت آنها می تواند کارها را پیش برده واجرای سقف وافل را برای اجرا کننده راحت کند. استفاده از یونولیت سقفی از سال 1960 میلادی رواج دارد و تاکنون برای ساخت انواع منزل مسکونی و آپارتمانهای بزرگ استفاده می شود.

بلوک سیمانی

بلوک پرلیتی

همینطور که گفته شد ابعاد یونولیت سقفی تیرچه بلوک و بلوک پرلیتی نسبت به اجرای آن می تواند متفاوت باشد و اینکه باید به نوع سقف تهیه و نصب شود زیرا اگر این اتفاق نیفتد برای متراژ هایی که متفاوت است شما نمی توانید ابعاد بزرگتر را جای ابعاد کوچکتر قرار دهید و این به کار شما آسیب خواهد رساند.

به همین منظور به شما پیشنهاد دادیم با مشورت و آشنایی بیشتر اقدام به خرید کرده تا از بروز هرگونه هزینه اضافی جلو گیری شده و از سلامت و کیفیت سقف کاذب نصب شده مطمئن باشید.

همینطور اگر فروشنده عمده این محصولات هستید همیشه کیفیت بالاتر باعث ماندن مشتری و تبدیل شدن به مشتری دائم می شود پس سعی کنید همیشه کیفیت را مدنظر برای فروش محصول خود قرار داده تا فروش بیشتر و سود بالاتری نصیبتان شود.

بلوک پرلیتی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا