رپورتاژ اگهی

پله پله موفقیت را بپیمایید

پله پله موفقیت را بپیمایید

وقتی به کسانیکه تحسینشان می‌کنیم نگاه می‌کنیم، موفقیتشان را به شانس، سرنوشت یا عواملی که هیچ ارتباطی با سخت‌کوشی ندارد، ربط می‌دهیم. و این بزرگترین بهانه ما برای نرسیدن به موفقیت است.

انگور ترش

خواص آب انگور بسیار است، از جمله: انرژی زا، رفع خستگی و سردرد، تقویت سیستم ایمنی، جوان سازی بدن، افزایش وزن و حجم عضلات، درمان افسردگی و سرفه. آب انگور ترش را می توان برای صبحانه، میان وعده، شربت، شیر برنج، حلوا استفاده کرد و به کلوچه ها و شیرینی ها اضافه کرد.

انگور ترش

کت مجلسی چین دار

در بازار مد و پوشاک زنانه انواع کت مجلسی چین دار شیک قابل یافت است و انتخاب را برای شما هم راحت می کند و هم سخت، البته سخت و راحت شدن آن کاملا به خودتان بستگی دارد که آیا شما فردی سخت پسند هستید یا خیر. همان طور که می دانید استفاده از لباس به اندازه ی تمدن بشر قدمت دارد اما شاید ندانید که زمان روی کار آمدن لباسهای مجلسی به سال 1820 میلادی باز می گردد.

کت مجلسی چین دار

سیب درختی جنگلی

بیشتر مناطق مرطوب، از سیب درختی جنگلی جهت کشت و محصول دهی استفاده می کنند که به علت نوع هوای منطقه به آب بیشتر و رسیدگی بیشتری نیازمند است.
به این نوع سیب، سیب وحشی هم گفته می شود و در زبان عامیانه و مردم محلی به سیب مربایی مشهور است، به دلیل اندازه ی کوچک آن و مناسب بودن آن برای پخت مربا.

سیب درختی جنگلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا