رپورتاژ اگهی

پسته زمینه اشتغازایی را برایم فراهم نمود

پسته زمینه اشتغازایی را برایم فراهم نمود

مایل بودم وارد عرصه تجارت شوم و به عنوان یک تاجر خوش آوازه بدرخشم ولی مردد بودم که بر روی چه محصولی تجارت خود را آغاز کنم تا اینکه با محصول پسته آشنا شدم و به ثروت رسیدم.

پسته خندان خام

پسته خندان خام بین خشکبار از اهمیت بسیار برخوردار است و به دلیل انواع ویتامین و مواد مغذی و طعم بسیار عالی که دارد از طرفداران و مصرف کنندگان بسیاری برخوردار است.

پسته خندان خام درجه یک به صورت بسته بندی شده در وزنهای مختلف و حتی به صورت فله ای در بازار موجود می باشد.

اگر شما از مصرف کنندگان دائمی پسته هستید و تمایل دارید از قیمت پایین تر پسته استفاده کنید بهتر است تا پسته را به صورت فله و کیلویی خریداری نمایید.

خوردن پسته به عنوان یک آنتی اکسیدان بسیار قوی که مقداری قابل ملاحظه فیبر گیاهی هم دارد سبب می شود تا تمام رادیکالهای آزاد و مضر در بدن دفع شود و ضمنا از گوارشی سلامت برخوردار شوید.

پسته خندان کرمان

همان طور که می دانید کودکان در سن رشد به انواع املاح مفید نیازمند هستند بنابراین مصرف پسته خندان کرمان می ‌تواند تا حد زیادی نیاز های ضروری بدن آن ها را جبران نموده و سبب افزایش رشد و استحکام استخوان های آنان شود از طرفی نیز جهت درمان فقر آهن آن ها بسیار مفید واقع خواهد شد اما هنگام تهیه آن به تازه بودن پسته ها دقت نمایید.

یکی از آجیل های بسیار مفید جهت درمان بیماری زخم معده پسته است زیرا سبب تقویت باکتری های مفید روده شده و به بهبود عملکرد دستگاه گوارش کمک شایانی می نماید و از طرفی نیز برای افزایش آنزیم های مفید کبد مفید است و می ‌تواند به درمان کبد چرب کمک کند.

پسته رفسنجان ابطحی

از مشخصات پسته رفسنجان ابطحی می انواع آن اشاره کرد مانند ابراهیمی، ممتاز، شستی، سفید پسته، اوحدی، و غیره.

درخت پسته رفسنجان در کرمان، رشد می کند، این درخت پسته هایی با رنگ صورتی و گرد که بیشتر آن ها به شکل خندان هستند را به وجود می آورد.

پسته رفسنجان را به دو شکل می شود تهیه کرد، بسته بندی شده و به صورت فله به هر مقدار که بخواهید

پسته رفسنجان در آب و هوای بسیار خوبی رشد می کند و دارای ویتامین هایی مانند ب، کلسیم، منیزیم و آنتی اکسیدان می باشد که برای بدن بسیار مفید می باشد.

علاوه بر آن پسته رفسنجان دارای آهن و پروتئین زیادی می باشد که این آهن برای افراد که دچار کم خونی هستند و یا می خواهند از آن پیشگیری کنند بسیار مفید می باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا