رپورتاژ اگهی

کارهای کوچک را به بهترین نحو انجام دهید تا موفق شوید

کارهای کوچک را به بهترین نحو انجام دهید تا موفق شوید

اگر فکر می کند افراد موفق کارهای خاص و منحصر به فردی را انجام داده اند که به جایگاه فعلی شان رسیده اند باید بگوییم که اینطور نیست چراکه افراد موفق همان کارهای معمولی و کوچک را به بهترین نحو انجام می دهند و همین موضوع باعث شده است تا فرد موفقی در زندگی و کارهایشان باشند، شما نیز می توانید فعالیت خود را در زمینه میوه بلوبری شروع کنید و کارهای خود را به نحو احسن انجام دهید تا تبدیل به فردی موفق در این حوزه شوید، با ما همراه باشید تا با این میوه بیشتر آشنا شوید.

بلوبری خشک

به زبانهای مختلفی نظیر هندی بلوبری خشک را تلفظ می کنند که هر یک از این تلفظا با دیگری تفاوت دارد اما همه معنی بلوبری را می دهند.

بلوبری به دلیل داشتن خواص بسیار زیاد برای مادران باردار بسیار توصیه شده است و برای پرورش جنین نیز مفید می باشد و این مواد مغذی تا حد زیادی به پرورش و رشد کودک نیز کمک زیادی می کند و یبوست که بسیاری از مادران باردار به آن مبتلا هستند.

نیز با مصرف بلوبری می توان آن را درمان کرد و کلسیم و مواد معدنی موجود در آن می تواند به رشد استخوانهای کودک کمک زیادی کند.

بلوبری خشک

بلوبری جنگلی

یکی از خوشمزه ترین فراورده های میوه ها که دارای فواید بسیارزیادی دارد بلوبری جنگلی ساندی و انار دانه سیاه است.

بلوبری ساندی خوراکی بسیار مفیدی است، طریقه درست کردن بلوبری ساندی به این صورت است که نصف لیوان اب کمپوت شیرین یا ترش مانند اب کمپوت اناناس بسته سلیقه تان را با 300 گرم بلوبری داخل مخلوط کن می ریزیم و سپس به صورت کامل مخلوط می کنید.

البته از شاه توت هم به جای بلوبری می توانید استفاده کنید ولی طعم بلوبری بهتر است و همچنین از رنگ خاص و آبی این میوه در بلوبری ساندی محروم خواهید شد و مقداری را در لیوان می ریزیم و بعد دو یا سه اسکوپ بستنی با طعم بلوبری، شاتوت یا وانیلی رو داخل لیوان می ریزیم و بعد روی بستنی را با مقدار کمی سس و خلال پسته و تزئین می کنیم و بلوبری ساندی درجه یک مان را مصرف می کنیم استفاده از میوه بر روی این بستنی می تواند باعث شود که بلوبری ساندی طعم بسیار ارگانیک تری به خود بگیرد.

بلوبری جنگلی

بلوبری گرمسیری

جالب است بدانید که بسیاری از کشاورزان بلوبری گرمسیری نرسیده را برداشت می نمایند.

بلوبری همان ولیک نرسیده نیز میزان فروش بالایی دارد و بسیاری از افراد بلوبری نرسیده را تهیه می نمایند. بلوبری نرسیده طعم گسی دارد و شیرینی آن از بلوبری رسیده بسیار کمتر می باشد.

با این وجود بسیاری از افراد به خرید بلوبری نرسیده و فریز کردن آن می پردازند.

اگر بخواهید بلوبری را برای مدت طولانی نگه دارید بهتر است که به تهیه بلوبری نارس بپردازید و در نهایت با فریز کردن آن بتوانید برای مدت زمان طولانی تری رو ببینم نگهداری نمایید.

بلوبری نارس همانند بلوبری رسیده خواص بی شماری دارد و سرشار از انواع ویتامینها می باشد.

بلوبری گرمسیری

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا