رپورتاژ اگهی

توزیع کنگر فرنگی خاردار در تمامی تره بارهای کشور

توزیع کنگر فرنگی خاردار در تمامی تره بارهای کشور

شاید برایتان جالب باشد که بدانید از کنگر فرنگی کوهی و خاردار به دلیل خواص بسیار بالا برای صادرات نیز استفاده می شود بدین ترتیب بهتر است بجای مصرف بسیاری از قرصها و یا داروهای شیمیایی برای درمان انواع مختلفی از بیماریهای مختلف که بسیاری از بیماران اقدام به مصرف این نوع از داروها می نمایید، بهتر است مصرف داروهای شیمیایی را کمتر نموده و به عنوان جایگزین می توانید به راحتی با مصرف گیاهاه کوهی و یا جنگلی استفاده نمود که به هیچ عنوان برای بدن شما عوارضی ایجاد نمی کند و می توانید بسیاری از بیماریهای خود را درمان نموده و سلامتی خود را تضمین نمایید.

توزیع کنگر فرنگی خاردار در تمامی تره بارهای کشور

مجموعه آراد برندینگ با توجه به سابقه بسیار طولانی در امر تجارت این محصول میتواند هدف بسیار مناسبی برای شما باشد. همچنین می توان از این محصول برای درمان بیماریهای گوارشی نیز مورد استفاده قرار داد که سالانه عده بسیار کثیری از افراد به انواع انواع بیماریهای گوارشی مبتلا می شوند که سرانه ابتلا به این نوع از بیماریها به نسبت آمارهای جهانی بسیار بالا می باشد و لارم می باشد به صورت ویژه نسبت به پیشگیری این نوع از بیماری اقدام نمود و از ان پیشگیری نمود.

کنگر فرنگی خاردار

همانطور که می دانید یکی از نوبرانه های بسیار مفید در فصلهای بهار کنگر فرنگی خاردار کوهی و توت فرنگی خوراکی می باشد که دارای خواص بسیاربالای درمانی برای بدن می باشد.
از این رو مصرف برای انسان بسیار توصیه شده است و دارای خواص بسیار بالای برای قلب و کم خونی و همینطور کمک کننده برای افرادی که می خواهند وزن خود را کم کنند مورد استفاده قرار می گیرد و بسیاری از اغفراد از کنگر فرنگی به عنوان نوعی سوپ استفاده می کنند از این رو این گیاه هه ریشه و هم ساقه و هم برگ آن دارای استفاده های درمانی بسیار بالایی می باشد.

کنگر فرنگی خاردار

همینطور برگهای کنگر فرنگی خاردار دارایی دارای انواع مختلفی از ترکیبات شیمیایی نظیر انولاز و ماده سینارین که برای ترشحات صفرا است می باشد و استفاده می شود که در ادامه شمارا با انواع و خواص این گیاه بسیار مفید و کاربردی آشنا می نماییم، با ما همراه باشید.
همانطور که مطلع می باشد درمان بسیاری از بیماریها را می توان با استفاده از طیف بسیار وسیعی از گیاهان دارویی که به صورت طبیعی رشد می کنند را می توان به راحتی درمان نمود که برای مثال کنگر فرنگی خاردار یک نمونه از این نوع گیاهان دارویی می باشد که برای بسیاری از بیماریهای بدن استفاده می شود از این رو می توان اذعان نمود که طبیعت و مزاج این گیاه گرم است و طب سنتی و برای درمان بسیاری از بیماریها گوارشی می توان با بهره گیری از این گیاه انواع بسیار گوناگونی از بیماریها را به راحتی درمان نمود و با استفاده از نعمتهای خدادادی به راحتی می توان درمان نمود و از آن استفاده کرد.

قیمت کنگر فرنگی

میوه کنگر فرنگی یا آرتیشو در بازار کشور خرید و فروش می شود که قیمت آن بسیار کمتر از نمونه خارجی می باشد و در طب ایرانی برای درمان بیماری استفاده می شود و از قدیم مورد استفاده بوده است و خواص زیادی دارا می باشد.
کنگرفرنگی که نام دیگر آن آرتیشو نامیده می شود از قدیم از اروپا وارد کشور ایران شده است و با توجه به اقلیم ایران کشاورزان توانسته اند در داخل کشور تولید نمایند.در طب سنتی ایران گفته شده که کنگر دارای طبع گرم و خشک بوده که کمک به دفع چربی کبد می شود و در درمان نارسایی کبد می تواند عملکرد آن را تنظیم کند.

قیمت کنگر فرنگی

تولید و پخش و قیمت کنگر فرنگی در کشور توسط میادین میوه انجام می شود که از کشاورزان خریداری می کنند و با توزیع در شهرهای مختلف این میوه را به دست مشتری می رسانند که با توجه به دست به دست شدن چندباره می تواند قیمت حبابی داشته باشد که با خرید مستقیم از کشاورز و با حذف واسطه با قیمت کمتری خریداری می کنید .استفاده از کنگر فرنگی در افرادی که کلسترول خون دارند و دچار گرفتگی عروق هستند کمک می کند تا از بروز سکته قلبی و مغزی جلوگیری کند.افرادی که دچار حساسیت هستند با استفاده از عصاره این میوه خارش بدن خود را التیام بخشند.
خرید کنگر فرنگی در ایران می تواند از طریق مجموعه ما انجام شود و با سفارش عمده این محصول می توانید از خود تولید کننده این محصول را خریداری کنید که با توجه به شرایطی که دارند می تواند در سبد خانوار قرار گیرد و بانوان با استفاده از این میوه که سرشار از اسید فولیک بوده براحتی دوره پریودی را سپری می کند و زنان باردار با مشورت پزشک بصورت یک وعده غذای فوق العاده در دوران بارداری کمک به بدنیا آوردن کودکی سالم و شاداب می کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا