رپورتاژ اگهی

قیمت پارچه کودری پولکی بیشتر است یا ساده؟

قیمت پارچه کودری پولکی بیشتر است یا ساده؟

امروزه یکی از طرح های محبوب پارچه کودری که مورد خریداری از مشتریان قرار می گیرد، خرید پارچه کودری پولکی است.
یکی از عواملی که این پارچه را درمیان مشتریان و متقاضیان خود محبوب کرده، تنوع و رنگ بندی های بسیار آن است که به همین دلیل، می توان از این پارچه، استفاده های زیاد و گوناگونی کرد.
اکثر کارخانه های تولیدی پارچه های کودری، این پارچه را سعی می کنند در حجم های انبوه و به صورت عمده روانه بازار کنند تا نیاز بازار از این نوع پارچه به طور کامل برطرف شود

قیمت پارچه کودری پولکی بیشتر است یا ساده؟

پارچه کودری از نوع طرح پولکی ، بیشترین مقدار خرید را به دلیل جنس و طرح بندی زیبای خود در بین مشتریان دارد و بازار خرید و فروش این پارچه، بیشتر در بازه زمانی دی تا شهریور ماه هر سال بسیار پر رونق است و می توان از طریق خرید این پارچه ها از سایت آراد برندینگ ، لباس هایی زیبا در رنگ های مختلف و در تنوع محتلف دوخت و همینطور از پارچه کودری پولکی در انواع لباس های زنانه، دخترانه، مانتوهای زنانه و دیگر لباس ها استفاده می کنند.
همان طور که به شما توضیح دادیم، پارچه نخی پولکی از محبوبیت خاصی در کشور برخوردار است و قیمت این پارچه در کشور، بر حسب نوسانات قیمت مواد اولیه تولیدی آن، متغیر است.
بسیاری از طرح بندی های سلیقه ای نیز در پارچه کودری پولکی چاپ می شود و مورد استفاده قرار می گیرد و روش عمده این چاپ، چاپ به روش روتاری است. در حالی که در سال های اخیر نیز از چاپ دیجیتال برای چاپ طرح بندی روی پارچه کودری پولکی نیز استفاده می کنند.

پارچه کودری گلدار

پارچه نخی گلدار از محبوبیت خاصی در کشور برخوردار است و قیمت این پارچه در کشور، بر حسب نوسانات قیمت مواد اولیه تولیدی آن، متغیر است. بسیاری از طرح بندی های سلیقه ای نیز در پارچه کودری گلدارچاپ می شود و مورد استفاده قرار می گیرد و روش عمده این چاپ، چاپ به روش روتاری است.
در حالی که در سال های اخیر نیز از چاپ دیجیتال برای چاپ طرح بندی روی پارچه کودری گلدار نیز استفاده می کنند. با افزایش قیمت مواد اولیه جهت تولید پارچه کودری، این پارچه نیز گران تر می شود.
قیمت پارچه کودری گلدار به عوامل مختلفی نیز بستگی دارد که برخی این عوامل اندازه پارچه، وزن پارچه و جنس پارچه هستند.
اندازه پارچه: ابعاد طولی و عرضی ای که پارچه را به مراکز فروش و فروشندگان این کالا ارائه می کنید در قیمت تاثیر دارد و قیمت پارچه به صورت قواره ای و یا متری محاسبه می شود.
وزن پارچه: سبک و یا سنگین بودن پارچه نیز از عوامل تاثیرگزار در بحث تعیین قیمت پارچه است

پارچه کودری گلدار

در اینجا نیز مهم ترین فاکتور هایی که در مدل بندی پارچه کودری گلدار باید رعایت شود را بررسی خواهیم کرد.
کیفیت بالای رنگ: رنگ به کار برده شده در پارچه، باید به حدی باشد که بعد از چندین بار شستشو، کیفیت رنگ پارچه هیچ تغییری نکند و اصطلاحا مثل روز اولی که از مرکز فروش خریداری کردید باشد.
خنک بودن و راحتی پارچه: پارچه مانتویی مورد استفاده در لباس، بهتر است تا خنک و راحت باشند تا مصرف کننده هنگام پوشیدن لباس، احساس راحتی کند و به اصطلاح با لباسی که پوشیده، راحت باشد.
میزان جذب آب یا همان آب گیر بودن: اینکه یک لباسی که از پارچه کودری دوخته می شود تا چه اندازه می تواند آب را در خودش جذب کند نیز نکته مهمی است که هم در هنگام تولید و هم درهنگام خرید این پارچه، باید به آن توجه کرد.

پارچه کودری پولکی

این روزها اگر در بازار پارچه فروشان قدم بزنید با انواع طرح و رنگ مواجه می شوید که هرکدام برای استفاده خاصی فروخته می شوند پارچه کودری پولکی، مخصوص برای لباس های مجلسی بوده و طرح و رنگ زیبایی دارند هرکدام از این نوع پارچه ها مناسب سلیقه ای خاص هستند و کسانی که می خواهند برای جشن های خود لباس دوخته این نوع پارچه ها را مورد بررسی قرار می دهند و رنگ های مختلفی را خریداری می کنند.
با توجه به بازارهای گسترده این محصولات و توان بالای تولید کنندگان داخلی بازار صادراتی این محصولات نیز از رونق خوبی برخوردار می باشد.

پارچه کودری پولکی

همچنین به دلیل کیفیت بالا وتولید انبوه شرکت هایی هستند که بازار صادراتی را در دست گرفته و پارچه کوردی پولکی ناب و زیبا را به جای جای جهان صادر می کنند که باعث شده کارخانه ها کیفیت تولید را افزایش بدهند و مدام به فکر طرح و رنگ های جدید با قابلیت تثبیت رنگ ها باشند.
بررسی های نشان می دهد که محصولات نساجی ایران برای کشورهایی مانند پاکستان، افغانستان، عراق، حوضه خلیج فارس و حتی ترکیه و اروپای شرقی به راحتی ارسال شده و از جایگاه خوبی در این کشورها قرار دارند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا