رپورتاژ اگهی

معرفی انواع مدل لامپ هالوژن لوکس یک وات

معرفی انواع مدل لامپ هالوژن لوکس یک وات

امروزه افراد با تغییر دکوراسیون منزل خود و نصب جدید ترین مدل لامپ هالوژن سقفی لوکس، زیبایی منحصر به فردی را به خانه های خود می بخشند. از زمان اختراع برق، افراد همیشه به دنبال راهی برای تولید محصولی بودند که هم کم مصرف، هم نور بیشتری نسبت به لامپ های قبلی داشته باشد. با تولید لامپ هالوژن تمام مشکلات مربوط به نور کم و مصرف انرژی بالا را حل کردند.
پس از اختراع برق بسیاری از محققان به دنبال این بودند که لامپ هایی تولید کنند که نور بیشتری بدهد و برق کمتری را مصرف کند. لامپ هالوژن سقفی 7 9 یک وات جز لامپ هایی بوده که مانند سایر لامپ ها از برق کمتری مصرف می کند. ولی مزیت لامپ های هالوژن نسبت به سایر لامپ ها این است که توان نوردهی بسیار خوبی را نیز دارد. لامپ هالوژن سقفی 7 9 یک وات اغلب برای محیط های کوچک کاربرد دارد و می تواند نیاز مصرف کننده را از بابت نور پردازی راحت کند. همچنین این لامپ تنها به یک سوکت هالوژن نیاز دارد.

معرفی انواع مدل لامپ هالوژن لوکس یک وات

مجموعه آراد برندینگ با تجربه ای که در این زمینه داریم می توانیم شما را در خرید عمده و صادرات لامپ هالوژن یاری کنیم. همچنین شما می توانید لامپ هالوژن را با بهترین کیفیت و با معتبر ترین و بهترین برند ها از ما تهیه کنید و این اطمینان را به شما می دهیم که با بهترین قیمت این لامپ ها را در کنار بسته بندی مناسب در هر نقطه ای که هستید به دستتان برسانیم. اگر قصد خرید عمده لامپ های هالوژنی با هر توان مصرف را دارید دقت داشته باشید به دلیل حساس بودن این لامپ ها باید توجه به حمل و بسته بندی و ارسال و برندی که استفاده می کنند بیشتر باشد.

لامپ هالوژن سقفی گارانتی دار

برای پیدا کردن بهترین برند لامپ هالوژن سقفی باید به نکاتی دقت کرد. نکاتی کلی برای خرید لامپ، باید رعایت شود که یکی از آن ها این است که مصرف برق پایینی داشته باشد و کیفیت نور پردازی بالا باشد تا اگر در ساختمان های اداری یا مسکونی نصب شد نور کافی در فضا ایجاد کند و بتوان نور را تنظیم کرد و دارای طیف رنگی بالا و در ابعاد کوچک و طول عمر بالایی داشته باشد و ضمانت داشتن محصول یکی از عواملی است که خیال شما را برای انتخاب راحت تر می کند و مهم ترین عواملی توجه به تولید و فروش زیاد آن برند است که می تواند بهترین راهنما برای خرید شما باشد.

لامپ هالوژن سقفی گارانتی دار

افراد برای داشتن یک انتخاب خوب علاوه بر در نظر گرفتن اینگونه مدل لامپ هالوژن لوکس حتما گارانتی دار باشد باید انواع آن ها را بشناسند زیرا لامپ هالوژن از نظر ساخت به سه گروه SMD ،COB ،LED تقسیم می شوند.
هر سه مورد هم از لحاظ قیمت مناسب هستند هم نور دهی بالایی دارد اما تفاوت در جزئیات است که مثلا COB پرتاب نور مستقیمی دارد و هر تراشه فقط یک رنگ را ایجاد می کند اما SMD نور را پخش می کند باعث حرارت کمتر می شود و رنگ های مختلفی را ایجاد می کند و لامپ LED زاویه ی نور قابل تنظیم دارد و طیف نور متنوعی را ایجاد می کند اما با توجه به کاربرد و فضایی که نصب می شود باید خریداری شوند.
برای مثال LED برای آویز از دیوار و چراغ خواب SMD برای نورپردازی نمای ساختمان و سقف کشسان و باغ و نور اتومبیل COB برای دیوار استفاده می شود که هر کدام در جایگاه خود مفید خواهند بود.

لامپ هالوژن سقفی 7 وات

لنز تقویت نوری که در لامپ هالوژن سقفی 7 وات قرار گرفته میزان نوردهی این لامپ را افزایش داده است. اجزای داخلی لامپ هالوژن از 6 عدد لامپ اس ام دی تشکیل شده است این لامپ نیز به برق شهری قابل اتصال است و نیازی به درایو و ترانس ندارد.
استفاده از لامپ مناسب برای نور پردازی، باید مطابق به اندازه آن محیط، انتخاب شود. لامپ هالوژن سقفی 9 وات لامپی با توان کمتر بوده و برای محیط های نسبتا کوچک مناسب است. لامپ های هالوژن دارای ال ای دی های بسیار کوچک است که علاوه بر نور زیبا برق کمتری نسبت به سایر لامپ های مشابه مصرف می کند.

لامپ هالوژن سقفی 7 وات

زیبایی آشپزخانه امروزه برای خیلی از افزار قابل اهمیت بوده از این رو لامپ هالوژن یک وات نیز به دلیل داشتن تنوع رنگ و اندازه کوچک می تواند گزینه ی بسیار خوبی برای شما باشد و علت محبوبیت این نوع لامپ ها در کنار تنوع و رنگ قیمت مناسب آن است. لامپ های هالوژن همانطور که گفته شد طرح های بسیار زیادی را دارد و از آن جایی که محبوبیت زیادی دارد طرح های جدیدتر نیز ساخته می شود. از این رو لامپ هالوژن دست شما را برای انتخاب مدل و رنگ باز تر می کند تا تصمیم راحت تری را بگیرید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا