رپورتاژ اگهی

ثروت را با کار در حوزه کاشی بدست آوردم

ثروت را با کار در حوزه کاشی بدست آوردم

افراد ثروتمند در کنار لذتی که میبرند پول هم به دست می آورند. ولی افراد عادی کارهای مختلف را بدون اینکه به آن علاقه داشته باشند قبول می‌کنند. این دلیلی است که افراد عادی به ثروت نمی رسند. اگر می خواهید راه خود را تغییر دهید به سمت کسب و کار مورد علاقه خود بروید. تا پایان با من همراه باشید.

کاشی و سرامیک طرح دار

اگر سرامیک یا کاشی طرح دار مقاومت و استحکام بالایی داشته باشد، همچنین دارای رنگ ثابت بوده که در اثر شستشو و نور خورشید کمرنگ نشود، نشان از کیفیت بالای محصول بوده و از این جهت قیمت گرانتری دارد با این حال خریداران زیادی را جذب خود می کند.

همچنین اگر سایز کاشی و سرامیک طرح دار بیش از حد بزرگ باشد، با قیمت گرانتری نسبت به نوع کوچک به فروش می رسد.

دیگر عامل موثر بر نرخ سرامیک و کاشی برند آن است که هم تولید کارخانه های داخلی بوده و هم وارد شده از کشورهای خارجی است و اگر از برندهای شناخته شده جهانی باشد، با نرخ بیشتر در بازار عرضه می شود.

کاشی و سرامیک اصفهان

کارخانجات تولید کننده کاشی و سرامیک اصفهان امروزه مدلها و طرحهای گوناگونی از این محصولات را به بازار عرضه می کنند که از نظر رنگ، شکل ظاهری، ابعاد و طرح بسیار متنوع و جذاب هستند.

به این ترتیب سلایق متفاوت و نظرات مختلف خریداران و مصرف کنندگان مورد توجه قرار گرفته و به بهترین نحو تامین می شود.

همان طور که می دانید از کاشیها اغلب برای پوشاندن دیوارها استفاده می شود و سرامیکها هم عمدتا جهت پوشش کف به کار می روند این محصولات سایزها و ابعاد خیلی زیادی دارند و از کوچکترین اندازه ها تا سرامیکهای بزرگ در بازار فروخته می شوند.

رنگهای سفید، کرم و به طور کلی رنگهای روشن از پر فروش ترین و محبوب ترین رنگ بندیهای این محصول می باشند و البته سایر رنگها هم با توجه به دکوراسیون مورد نظر و سلیقه مشتری به کار گرفته می شوند.

مقاومت سرامیک و کاشی در برابر آب، لکه و قیمت مقرون به صرفه آنها باعث شده است تا به یکی از بهترین گزینه ها برای پوشش دیوار و کف محسوب شوند.

کاشی آشپزخانه یزد

برای مکانی مانند آشپزخانه که دارای رطوبت زیادی است و همچنین دارای آلودگی و حرارت بیشتری است کاشی آشپزخانه یزد بهترین گزینه برای دیوار آن است که زیبایی و تمیزی را برای ما به ارمغان می آورد.

اگر بخواهیم کاشی آشپزخانه یزد را براساس اشکال هندسی دسته بندی کنیم شامل کاشی شش ضلعی، مستطیلی، مربعی، مثلثی و گرد می شود.

 

همچنین کاشی ها را بر اساس فرم و طرح آن ها می توان تقسیم بندی کرد، که بهتر است این کاشی ها بر اساس اندازه استاندارد خریداری شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا