رپورتاژ اگهی

میز اداری تک نفره مدرن

میز اداری تک نفره مدرن

امروزه بسیاری از کارمندان در محیط کاری ترجیح می دهند فضایی سفید و بانشاط داشته باشند که بتوانند تا ساعت آخر روز کاری، بدون خستگی وظیفه خود را به خوبی انجام دهند از این رو ست میز صندلی اداری سفید رنگ را انتخاب می کنند بهتر است بدانید رنگ سفید نسبت به رنگهای دیگر به هیچ وجه قدیمی نمی شود و می توان آن را با تمامی دکوراسیونها مطابقت داد.
شما می توانید با مشاورین فروش با تجربه مجموعه آراد برندینگ ارتباط برقرار کنید و تمامی سوالات خود را در رابطه با خرید این محصول بپرسید و همچنین با مراجعه به سایت آراد برندینگ می توانبد اطلاعات مورد نیازتان را دریافت نمایید و با خیال راحت خرید خود را انجام دهید.

میز اداری تک نفره مدرن

یکی از مزیتهای خوب این نوع میز، منعکس کردن نور و ایجاد فضایی آرام و پر نور است در واقع اگر اتاقی کوچک و کم نور دارید بهتر است میز سفید را انتخاب کنید که نه تنها فضا را بزرگ تر نشان می دهد بلکه سبب می شود شما با آرامش خاطر به فعالیت بپردازید.
یکی از مهم ترین عواملی که بر قیمت میز اداری تاثیرگذار است، کیفیت و نوع چوب آن است در واقع هر چه میز استحکام و جنس بهتری داشته باشد مانند میز اداری نیلپر مسلما قیمت بیشتری نیز خواهد داشت.
از دیگر عوامل موثر می توان؛ نوسانات بازار، حجم خرید، نوع کارخانه تولید کننده، میزان عرضه و تقاضا و نحوه خرید و فروش را نام برد، متاسفانه اخیرا با افزایش نرخ ارز و دلار قیمت چوب و سایر مشتقات آن سیر صعودی گرفته اند و قیمت میز اداری نیز از این قاعده مستثنی نیست.

میز اداری مدرن سفید

حتما برای شما هم پیش آمده که به اداره ای مراجعه کرده اید و در اولین نگاه، میز اداری مدرن سفید نظر شما را جلب نموده است در واقع شما با یک نگاه اول توانسته اید تشخیص دهید که آیا این اداره مدرن است یا خیر؟ امروزه بسیاری از افراد میز اداری مدرن سفید را انتخاب می کنند که بسیار به روز و شیک است و با گذشت زمان به هیچ وجه قدیمی نمی شود.
میز اداری مدرن سفید مناسب مکانهایی است که سبک مدرنی دارند و می خواهند فضایی لوکس و روشن را به وجود آورند این میز مزیتهای دیگری نیز دارد که آن را جزء پر فروش ترین انواع میز کرده است.
امروزه کارمندان و مدیران برای افزایش قدرت دید و رفع خستگی، میز اداری سفید رنگ را برای انجام فعالیتهای خود انتخاب می کنند چرا که فضا را روشن تر و شیک تر جلوه می دهد و سبب می شود اتاق فضایی آرامش بخش داشته باشد.

میز اداری مدرن سفید

از طرفی دیگر باید گفت که میز اداری مدرن از آن جایی که از چوبهای مقاوم و باکیفیت مثل چوب روس ساخته شده، در اثر گذشت زمان دچار رنگ پریدگی، خراشیدگی و سایش نمی شود هم چنین در برابر رطوبت نیز مقاومت بالایی از خود نشان می دهد.
به کیفیت میز توجه زیادی کنید در حقیقت میز اداری باید در برابر وزن وسایل مقاوم باشد و هم چنین از بهترین چوبها مانند چوب گردو آمریکایی با لایه رویی ضد آب برخوردار باشد تا چنان چه نوشیدنی روی آن ریخته شود، دچار بادکردگی نشود.
مورد قابل ذکر دیگر، ابعاد و اندازه میز است همواره میزی را انتخاب کنید که مناسب محیط کار بوده و استانداردهای لازم را داشته باشد تا با قد شما هماهنگ باشد و موجب کمر درد و زانو درد نگردد نکته قابل ذکر دیگر، آپشنهای میز است در واقع اگر قصد دارید میز اداری شما دارای کشو باشد، به ریلها، عمق کشو و راحت باز و بسته شدن آن توجه کنید.

میز اداری تک نفره

برای انجام برخی فعالیتها استفاده از میز اداری حسن آباد تک نفره بهترین انتخاب است، چرا که قابلیت قرار گرفتن در محیطهای کوچک و همچنین برخی سالنهای اداری که تعداد کارکنان در آنها زیاد است را دارند.
از آنجایی که تعویض میز اداری به صورت مداوم و در مدت زمان کوتاه امکان پذیر نیست، باید در انتخاب آنها بیشترین دقت را داشته باشید، به این معنی که حتماً به قطر میز، ارتفاع پایه ها و همچنین مناسب بودن آن با نوع شغل و فعالیتهای روزمره توجه کنید.
در میزهای کوچک تک نفره و دو نفره معمولاً قطر میز کوچک است که سبب می شود فضای زیادی اشغال نکند، البته اگر قصد گذاشتن یک لپ تاپ همراه با سیستمهای نقشه کشی حرفه ای را دارید، خرید این میزها را چندان توصیه نمی کنیم.

میز اداری تک نفره

دلیل این امر طول و عرض کوچک این مدل میز اداری تک نفره است که باعث ایجاد برخی محدودیتها مانند عدم نگهداری یا گذاشتن مدارک و وسایل شخصی، برخی پوشه های بزرگ و حتی استکان چای و بشقاب روی میز می شود.
نکته دیگر اینکه برای انتخاب طرح و جنس میز اداری تقریباً هیچ محدودیتی وجود ندارد، به این معنی که خریدار می تواند متناسب با نیاز خود، میزهای صفحه چوبی یا شیشه ای، میز با پایه های فلزی و حتی مدلهای ترکیبی را انتخاب کند.
کارمندان جهت فعالیتهای رومزه و انجام کارهای اداری معمولاً حدود 6 تا 8 ساعت در طول روز، پشت میزهاو صندلی اداری هستند، به همین علت انتخاب میز دو یا چند نفره استاندارد از نظر ابعاد، کیفیت جنس و حتی وزن اهمیت زیادی در رضایت کارمندان و جلوگیری از وارد آمدن آسیبهای جدی به ستون فقرات و مچ دست آنها دارد.
یکی از مدلهای پرکاربرد میز اداری، نمونه های بسیار کوچک یا همان دو نفره هستند که اغلب برای جلسات کاری روزمره و کوتاه یا قرار دادن لپ تاپ شخصی، سینی چای روی آنها کارآمد هستند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا