رپورتاژ اگهی

شومیز مجلسی با پارچه کرپ مازراتی سفید

شومیز مجلسی با پارچه کرپ مازراتی سفید

در دنیای امروزی پارچه های مازاراتی مخصوصا رنگ سفید آن درخواست بسیار زیادی در بازار دارد، به طوریکه خرید و فروش این محصول بسیار زیاد میباشد. اگر بخواهیم برای شما توضیحاتی درباره پارچه کرپ مازراتی را ارائه بدهیم میتوانیم بگوییم پارچه به چیزی گفته میشود که از بافت نخ ها  و الیاف های مصنوعی و طبیعی ساخته شده است. الیاف طبیعی پارچه را میتوان از پشم، پنبه، ابریشم و کتان تشکیل میشود، در صورتی که الیاف مصنوعی از نایلون، ریون، پلی استر به وجود می آید. که ازاین دو نوع الیاف  برای دوخت انواع پرده مبلمان استفاده میشود.در ادامه با آراد برندینگ همراه باشید تا با انواع پارچه مناسب دوخت شومیز آشنا شوید.

شومیز مجلسی با پارچه کرپ مازراتی سفید

برخی از افراد شومیز را همان تونیک می دانند اما بهتر است بدانید که شومیز و تونیک با یکدیگر متفاوت می باشند برای مثال تفاوت در اندازه و بلندی آن هاست که تونیک ها معمولا بلندتر از  پیراهن های معمولی می باشند و تا زیر باسن ادامه دارند و این که شومیز ها معمولا در تن کمی گشاد و آزاد هستند.
اما تونیک ها فیت می باشند؛ از تفاوت های دیگر می توان به جنس شومیز ها و تونیک ها اشاره کرد که شومیز ها معمولا از پارچه‌های مجلسی مانند حریر دوخته می‌شوند.
شومیزها به طور کلی شبیه به پیراهن ها و از دسته ی لباس های آستین بلند می باشند و  معمولا از پارچه‌هایی نازک و سبک دوخته می‌شوند مانند شومیز حریر و هنگامی که شما آن را می پوشید احساس راحتی بسیار زیادی خواهید داشت؛ بهترین نوع پارچه‌ ها برای دوخت شومیز ها معمولا پارچه های حریر، پارچه های پوپلین، پارچه های نخ پنبه، پارچه های جین نازک و پارچه های لینن می باشند.

پارچه کرپ مازراتی سفید

به طور کلی بهتر است در هنگام انتخاب پارچه برای شومیزتان به سراغ پارچه های سفت و سنگین نروید که بسیار ناراحت کننده می توانند برای شما باشند و هنگامی به سراغ این پارچه ها بروید که ان را برای فصل های سرد سال مانند پاییز یا زمستان بخواهید.

پارچه کرپ مازراتی سفید

حال میخواهیم به ویژگی های پارچه کرپ مازراتی سفید و رنگ های مختلف به خصوص رنگ مشکی و همینطور قیمت این نوع محصول نیز بپردازیم. از مزایای استفاده از پارچه کرپ مازراتی چند نمونه میتوان نام برد:
⦁ این محصول دارای ایستادگی بالایی میباشد به طوری که در شستشو جنس پارچه از بین نمی رود.
⦁ جنس لطیف این نوع پارچه باعث میشود که هر بیننده ایی را به خود جذب کند.
⦁ بافت این نوع پارچه ها به صورتی میباشد که میتوانی از آن طی دراز مدت استفاده کنی بدون دیدن هیچ آسیبی.
⦁  در هنگام شستوشو این نوع پارچه اصلا چروک نمیشود 5_ این نوع پارچه رنگ های متنوعی دارد.
⦁ خاصیت کشسانی بسیار بالایی دارد.
⦁ در فصول سرما بسیار استفاده از این محصول تاکید میشود
هرچه پیش میرویم از جنس پارچه های کرپ مازاراتی در رنگ های مختلف توضیح میدهیم. حال میخواهیم اثر گذاری رنگ طوسی این نوع پارچه را در روحیه افراد را توضیح دهیم. کسانی که مستقل عمل میکنند و قدرت روحی بالایی دارند توجه زیادی به این نوع رنگ دارند، چون این رنگ دارای نماد قدرت و اعتماد و باهوش بودن است. رنگ طوسی نشان دهنده  نماد آرامش است و کسانی که از این نوع رنگ استفاده زیادی دارند، که در ارتباط با دیگران خود داری میکنند و از ابراز احساسات خود به دیگران پرهیزمیکنند این نوع افراد کارهای خود را باصبر و حوصله زیاد انجام میدهند

شومیز مجلسی کرپ

یکی از خوبی های شومیز ها این می باشد که ژورنال شومیز یقه کراواتی برای همه ی سنین موجود می باشد؛ این شومیز ها دارای انواع مختلف زنانه، بچگانه و دخترانه می باشند و هر کدام دارای طرح و طرح متنوع و بسیار زیادی می باشند که شما بر طبق سلیقه تان می توانید همه ی آن ها را ببینید و برای خود سفارش دهید.
آنقدر تنوع رنگی و طرحی این شومیز مجلسی کرپ زیاد است که شما می توانید از آن ها همراه با دامن، شلوار های پارچه ای رنگی و یا حتی شلوار جین استفاده نمائید وزیبایی آن ها را دو چندان نمائید.

شومیز مجلسی کرپ

به دلیل تنوع بالای شومیز ها انواع مدل پارچه کرپ حریر نیز وجوددارد که شما بر طبق سلیقه تان می توانید از آن ها استفاده نمائید؛ شومیز های حریر دارای رنگ بندی های بسیار جذاب و متنوعی می باشند.
اما پر طرفدار ترین و پر فروش ترین آن ها شومیز های سفید یا رنگ های نود و روشن و ملیح هستند مانند صورتی، گلبهی، سفید، پنکیکی، لیمویی روشن، آبی وغیره این طرح و رنگ ها بسیار فریبنده وجذاب می باشند و هر دختر یا خانمی را به خود جذب می کنند.
..

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا