رپورتاژ اگهی

فروش انجیر خشک آردی

فروش انجیر خشک آردی

برای خرید انجیر خشک آردی باید به چند نکته مهم توجه شود تا بتوان مرغوب ترین محصول را از بازار خریداری کرد.
اولین نکته ای که در کیفیت این محصولات تاثیر مستقیم دارد مواد نگهدارنده است.
مواد نگهدارنده باعث می شوند تا کیفیت این محصول به طور چشمگیری کاهش یابد، از همین روی در هنگام خرید باید به این نکته توجه شود که که انجیر های خشک عاری از هرگونه مواد شیمیایی نگهدارنده باشند.
شما می توانید با مشاورین فروش با تجربه مجموعه آراد برندینگ ارتباط برقرار کنید و تمامی سوالات خود را در رابطه با خرید این محصول بپرسید و همچنین با مراجعه به سایت آراد برندینگ می توانبد اطلاعات مورد نیازتان را دریافت نمایید و با خیال راحت خرید خود را انجام دهید.

فروش انجیر خشک آردی

در پروسه تولید انجیر خشک آردی ابتدا انجیر های رسیده را به طور کامل شست و شو می دهند و پس از مرحله شست و شو بلافاصله آرد را رو آن ها می پاشند.
وجود رطوبت در این منجیر ها پس از مرحله شست و شو باعث می شود تا آرد به خوبی به این میوه لذیذ چسبیده و آن را به طور کامل پوشش دهد.
با قرار دادن این میوه در دستگاه های خشک کن، آب موجود در آن به طور کامل گرفته شده و در نتیجه این روش باعث تا این محصول ا میزان قند کم تری برخوردار باشد.
انجیر خشک با توجه به میزان فیبر زیاد و کربوهیدرات کم، نقش پر رنگی در رژیم غذایی افراد دارد.

انجیر خشک آردی

یکی از میان وعده های سالمی که می توان مصرف کرد انجیر خشک سفید آردی است.
برای تهیه انجیر آردی، ابتدا انجیر را به آرد آغشته کرده و از یک نخ محکم مانند دانه های تسبیح عبور می دهیم سپس آن را در یک محیط گرم یا در معرض نور افتاب از یک جا آویزان می کنیم تا خشک شود.
استفاده از آرد باعث می شود که انجیر ها به هم دیگر نچسبند و انجیر های خشک آردی دارای دو نوع کروی و سکه ای هستند.
انجیر خشک آردی نسبت به انجیر خشک، رطوبت بیشتری دارد و این باعث کاهش قیمت آن می شود که این انجیر به صورت دانه های ریز و درشت به یک نخ وصل می شوند و حالت دانه های تسبیح را می گیرند.
این انجیر ها خواص بیشماری دارد و برای بدن بسیار مفید می باشد که به صورت رسیده و سالم از درخت چیده می شود.

انجیر خشک آردی

انجیر به صورت صنعتی خشک می شود و برای مصارف خانگی و مهمانی و پذیرایی ها انجیر خشک آردی بسیار مناسب اند و همچنین اگر با باقی خوشکبار ها مخلوط شود مزه عالی به خود می گیرد.
انجیر خشک سرشار از فیبر است می تواند انسان را در مدت زیادی سیر نگه دارد همچنین غنی از ویتامین های A، B1 و B2 و دارای مواد معدنی حیاتی مانند منگنز، پتاسیم، منیزیم، فسفر، مس و آهن است و میزان پتاسیم بالا و سدیم پایین در خوردن انجیر خشک برای افرادی که فشار خون بالایی دارند مناسب است.
یکی از دردهایی که با انجیر خشک صدر در صد درمان می شود، یبوست است که باید برای خوردن آن انجیر خشک را در آب یا شیر خیساند و استفاده کرد.
اگر انجیر خشک را در روغن زیتون بخیسانیم و در صبح ناشتا مصرف کنیم تاثیر بیشتری در درمان یبوست دارد.

فروش انجیر خشک پرک

تمام میوه ها بر اساس میزان مرغوبیت به چند دسته تقسیم می گردند و انجیر خشک نیز از این قاعده مستثنی نیست.
فروش عمده انجیر خشک پرک در بازار بسیار پر رونق است و دلیل آن کیفیت سیار بالای این محصول می باشد که این محصول بزرگترین اندازه را در میان سایر نمونه ها داشته و معمولا دارای رنگی زرد است.
از ویژگی های ظاهری بارز انجیر خشک پرک می توان به این اشاره کرد که در اکثر مواقع پوست بیرونی آن باز شده است و به صورت خندان درامده است.

فروش انجیر خشک پرک

از آنجایی که انجیر خشک منبع غنی از کلسیم است به عنوان افزایش دهنده تراکم استخوان توسط پزشکان به بیمارانی که از پوکی استخوان رنج می برند، توصیه می گردد و این خواص فروش انجیر آردی را بالا می برد.
همچنین این ماده مقوی با در بر داشتن ماده ای به نام موسیلاژ خاصیت ضد عفونی کنندگی پیدا کرده و می تواند سیستم ایمنی بدن را به طور قابل توجهی تقویت نماید.
این ماده نیز می تواند در برطرف کردن گلو درد بسیار موثر باشد.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا