رپورتاژ اگهی

فروش دستگاه کباب ترکی خانگی

فروش دستگاه کباب ترکی خانگی

از نکات مهم در پخت مغز پخت شدن کباب است که با حرارت مستقیم و یکدست دستگاه کباب ترکی خانگی این اتفاق می افتد وباید از دستکش نسوز فر استفاده کرد. دستگاه کباب ترکی خانگی در مدل های متنوع و با شرایط مختلف تولید می شود. عده ای که در این خصوص فعالیت داشته اند و تجارت دستگاه های این چنینی را انجام داده اند برای تامین این محصول و خدمات ما می توانند با مشاوران آراد برندینگ ارتباط گرفته و ثبت سفارش خود را انجام دهند.

فروش دستگاه کباب ترکی خانگی

کباب ترکی را به نامهای دونر کباب یا کباب استانبولی نیز می شناسند زیرا اولین بار در شهر استانبول در کشور ترکیه درست شد و به دلیل طعم بی نظیر آن در کل خاورمیانه طرفداران زیادی را جذب کرد که این غذای خوش مزه در کشور ترکیه حکم فلافل در کشور ما را دارد.
دستگاه کباب ترکی الارقم اینکه در سرعت پخت گوشت بسیار موثر است با سیخ گردانی که دارد سبب یکدست پخته شدن کباب می شود که از ویژگیهای مهم آن بشمار می رود از این دستگاه فوق العاده می توان در رستوران و فست فود یا خانه بهره گرفت.

فروش دستگاه کباب ترکی

یکی از تجهیزات ولوازم آشپزخانه صنعتی که برای پخت کباب ترکی مورد استفاده قرار می گیرد دستگاه کباب ترکی زغالی و گازی است که در ایران به دلیل به صرفه بودن گاز، فروش دستگاه کباب ترکی گازی رونق بیشتری دارد.
این دستگاه ها از سیخ، موتور، شعله و بدنه ی استیل ساخته می شوند و حرارت لازم برای پختن کباب ترکی هم می تواند از طریق برق و هم از طریق گاز تامین شود.
دستگاه کباب ترکی در دو نوع دستگاه کباب ترکی ایستاده و دستگاه کباب ترکی رو میزی تولید می شود.

فروش دستگاه کباب ترکی

دستگاه کباب ترکی ایستاده دارای بدنه ی استیل به ضخامت 0.8 و 4 می باشد که در ارتفاعهای 2 متری ساخته می شود و برای اینکه جا به جایی آنها راحت باشد مجهز به چرخهای پلی اورتان هستند در این نوع از دستگاه های کباب ترکی برای تفت دان گوشت قرمز یا گوشت شتر مرغ در جلوی دستگاه یک قسمتی برای این منظور طراحی شده و در بخش پایین دستگاه هم برای آنکه بتوان سیخها و وسایل جانبی را در آن نگهداری کرد نیزکابینی وجود دارد این دستگاه در دو صورت 3 سیخ و 2 سیخ تولید می شود که در هر سیخ می توان 120 کیلوگرم کباب ترکی بخته شود.
دستگاه کباب ترکی رومیزی بیشتر در آشپزخانه هایی که فضای محدودی دارند مورد استفاده قرار می گیرد و این نوع دستگاه ها به صورت رو میزی هستند این دستگاه سینی چربی گیر دارد و بدنه ی آن از جنس استیل خشدار به ضخامت 0.8 می باشد این دستگاه فضایی برای تفت دادن گوشت ندارد زیرا ابعاد آن کوچک است در هنگام خرید این دستگاه می توانید مواردی مثل درب شیشه ای، دودکش کابینت، صفحه گریل و غیره را نیز به سفارش دستگاه کباب ترکی خود اضافه کنید.

دستگاه کباب ترکی خانگی

کباب یکی از غذاهای لذیذ و مورد علاقه ما ایرانی ها محسوب می شود دستگاه کباب ترکی خانگی باعث شده تا براحتی بتوانیم در منزل خود این غذای خوشمزه رابه همراه ادویه کاری درست کرده و میل کنیم برای استفاده در خانه مدل گازی یا برقی آن مناسب می باشد اما اگر شماهم به تراس یا پشت بام دسترسی دارید از نوع ذغالی آن نیز می توانید بهره بگیرید.

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی متخصصان ما قادر به ساخت انواع دستگاه های صنعتی می باشند و این امر تا کنون ثابت شده است به تازگی دستگاه کباب ترکی با برش اتوماتیک عرضه می شود.

دستگاه کباب ترکی خانگی

که برای بسیاری از ساندویچی و رستوران ها جذاب بوده و بشدت کارشان را راحت نموده و به این شکل دیگر نیاز نیست یک نفر صرفا پای دستگاه ایستاده و عمل برشکاری را انجام دهد.
دستگاه برشکاری اتوماتیک سرعت کار را بسیار بالا برده و نظر مشتری را جلب می نماید از این رو که از اتلاف وقت جلوگیری می شود و بخشی از کار که نیازمند دست بود به صورت اتوماتیک انجام می شود اگر می خواهید با بسیاری از رقیبان پر فروش خود رقابت کنید پیشنهاد ما خرید یکی از این دستگاه های برش اتوماتیک است.
از ویژگی های دستگاه کباب ترکی سه سیخه ایستاده ۹عدد شعله سرامیکی با کیفیت و پر قدرت آن است دو عدد موتور ژاپنی اصل و هود استیل دارد کابینتی در پایین آن است که بسیاری از مواد اولیه را می توان در آن نگهداری کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا