رپورتاژ اگهی

با ایده بکر پسرم در زمینه کاشی پولدار شدم

با ایده بکر پسرم در زمینه کاشی پولدار شدم

با ایده ای که پسرم برای راه اندازی کسب و کاردر حوزه کاشی داد کمی برسی کردم و نتیجه آن این شد که درست ترین کسب و کاری که بتواند آینده بچه هایم را تضمین کند را پیدا کردم و آن را استارت زدم و به به درآمد خوبی رسیدیم. در ادامه به معرفی انواع کاشی ها پرداخته شده است.

کاشی گرانیتی

همانطور که در ابتدای این مقاله نیز اشاره کردیم افراد زیادی در طول سال های اخیر اقدام به راه اندازی کارخانه کاشی گرانیتی جدید کرده و در این زمینه مشغول به کار هستند اما همواره انتخاب یک کارخانه خوب که محصولات با کیفیتی تولید می کند یکی از دغدغه های اصلی فعالان حوزه ساخت و ساز بوده است.اگر شما هم به دنبال یک برند و کارخانه معتبر و نام دار در زمینه تولید کاشی گرانیتی جدید هستید ما در این بخش به معرفی قطب های اصلی تولید کاشی گرانیتی جدید خواهیم پرداخت. کارخانه های تولید کاشی سرامیک گرانیتی مات زیادی در سراسر ایران فعالیت می کنند اما بی شک می توان گفت که سه قطب اصلی تولید کاشی و سرامیک در ایران سه استان یزد، آذربایجان شرقی و اصفهان می باشند.

کاشی گرانیتی

کاشی لعابدار

کاشی لعابدار از نوع اپک اصطلاحی می باشد که بیشتر برای لعابهای نیمه شفاف استفاده می شود. لعابهای نوع اپک پوشش دهی کاملتری به نسبت لعابهای نوع شفاف دارد و همچنین دارای ضریب شکست بیشتری به نسبت سایر لعابها دارا می باشند. لعاب اپک را می توان برای پوشش دهی انواع کاشیدر ساخت ساختمانها استفاده کرد.

کاشی لعابدار

کاشی شش ضلعی

کاشی شش ضلعی به عنوان یکی از پر کاربرد ترین انواع کاشی ها در دنیای امروزی شناخته می‌ شود که به علت رنگ خاصی که دارد، در اکثر ترکیب رنگها قابل استفاده می باشد، همچنین این نوع از کاشی ها به عنوان زمینه برای سایر طراحی ها مورد استفاده قرار می گیرند، به این صورت که نه تنها آنها را به طور تنها می‌ توان استفاده کرد، بلکه امکان استفاده از آنها در کنار سایر کاشی ها با رنگ ها و طرح های گوناگون وجود دارد؛ به عنوان مثال برای ایجاد یک طرح خاص مانند فضای طبیعت نیاز است که زمینه مکان مورد نظر سفید باشد.

کاشی شش ضلعی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا