رپورتاژ اگهی

آپارتمان قاسم آباد مشهد

آپارتمان قاسم آباد مشهد

«قاسم آباد» منطقه ای نه چندان قدیمی اما آباد در شهر مشهد است که البته چند سالی است که با نام جدید «شهرک گرب» شناخته می شود. قسمت اصلی این محله در منطقه 10 شهرداری مشهد واقع شده است.
به گزارش مجله دلتا، رونق این منطقه از اواخر دهه 1960 با ساخت خانه های نهادی و مجتمع های آپارتمانی آغاز شد. در دهه 1970، بخش زیادی از شهروندان مشهدی، به ویژه زوج های جوان و آن دسته از کارمندان دولت که از طریق تعاونی های مسکن صاحب خانه بودند، در قاسم آباد ساکن شدند. برای خرید آپارتمان قاسم آباد مشهد با شماره 09339058429 تماس بگیرید.

اپارتمان قاسم اباد

محدوده عمومی قاسم آباد بین بزرگراه میثاق (الهیه) به بزرگراه آزادی (جاده پالیس) و بزرگراه امام علی (ع) به بزرگراه مشهد – قوچان است. جمعیت منطقه 10 شهرداری مشهد که بخش بزرگی از غرب شهر مشهد یا قاسم آباد را در بر می گیرد 297 هزار نفر است که در بین مناطق مشهد رتبه چهارم را به خود اختصاص داده و از نظر فرهنگی و اقتصادی وسیع و خلوت است. دارای ساختار جمعیتی متوسط ​​به بالا است.

محله هایی مانند خیابان های شهید، اندیشه، امامیه، ادیب، رازی شهرک، لشگر شهرک، شریعتی، فلاحی و دکتر حسابی از جاده های اصلی این منطقه هستند. تقریباً همه این بلوارهای اصلی با هم قطع می شوند و در نتیجه ارتباط بین محله های مختلف اینجا بسیار آسان است.

آپارتمان قاسم آباد مشهد

اجاره آپارتمان در قاسم آباد مشهد

امکانات آموزشی در قاسم آباد :ساختمان مرکزی و دانشکده های اصلی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، دانشگاه غیرانتفاعی خیام، حوزه علمیه باقرالعلوم و چندین مدرسه و مجتمع آموزشی بزرگ در مقاطع مختلف تحصیلی در این منطقه قرار دارند تا قاسم آباد را به منطقه ای با امکانات تبدیل کنند. و فضای آموزشی قابل توجه شود.

اماکن فرهنگی قاسم آباد: پردیس سینمایی سیمرغ در میدان مادر واقع شده است. این مجموعه سینمایی در سال 1376 افتتاح شد و پس از بازسازی در تابستان 96، هم اکنون دارای 5 سالن با ظرفیت 1264 صندلی و امکاناتی نظیر سیستم پخش دیجیتال، صدای فراگیر دالبی، رزرو آنلاین بلیط و … می باشد. دوستداران سینما را برای تماشای جدیدترین فیلم ها در محیطی دلپذیر میزبانی می کند.

قیمت آپارتمان در قاسم آباد مشهد

خرید آپارتمان در قاسم آباد: قاسم آباد با دارا بودن چنین ویژگی های جذاب و قابل توجهی سال هاست که به عنوان منطقه ای مرفه در خرید و فروش، رهن و اجاره املاک به ویژه آپارتمان شناخته می شود. اگر به دنبال خرید آپارتمان در بهترین منطقه قاسم آباد هستید، گزینه های مناسب دیگر برای خرید آپارتمان در این منطقه را بررسی کنید.

بر اساس آخرین آمار قیمت خرید و فروش خانه در قاسم آباد مشهد، هر آپارتمان در این منطقه به شرح زیر معامله می شود.

خرید اپارتمان در قاسم اباد مشهد

خرید اپارتمان در قاسم اباد ، هر کجای قاسم آباد خانه لازم دارید می توانید با ما در ارتباط باشید تا بهترین خانه از لحاظ قیمت و مهندسی را به شما معرفی کنیم. اگر به مشاوره نیاز دارید که کدام محله خانه بخرید یا رهن کنید میتوانید با شماره 09339058429 تماس بگیرید ما در هر ساعت از شبانه روز پاسخگوی شما هستیم.

منبع: آپارتمان مشهد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا