رپورتاژ اگهی

در زمینه پوشال های نانو چگونه درآمدزایی کنیم؟

در زمینه پوشال های نانو چگونه درآمدزایی کنیم؟

من بعد از خدمت سربازی با حجم کم شروع به کار در بازار پرتنوع پوشال شدم و بعد از دو سال انبار بزرگی برای پوشال فراهم کردم تا به امروز توانستم با تنوع در اجناس به درآمد میلیونی برسم.

پوشال کولر نانو

برخی از افراد درون جامعه درباره پوشال کولر نانو و پوشال کولر سرمایش هیچ نوع اطلاعات خاصی ندارند به همین دلیل هیچگونه اهمیت خاصی به این دسته از کالا نخواهند داد که همین مسئله باعث می شود این پوشالها تعویض نشده و پس از مدت زمانی نیز باعث ایجاد خرابیهای زیادی خواهد شد. همانطور که برخی از افراد می دانند پوشال به یک رشته بلند و کوتاه می گویند که توسط ماشینها تولید خواهد شد و آنها را با بسته بندیهای مختلف به فروش خواهند رساند که اکثر بسته بندیهای این مدل از محصول به صورت نایلونی خواهد بود. در زمانهای قدیم و نبود تکنولوژی پوشال کولرهایی که تولید می شده به صورت چوبی نیز بوده است که به همین دلیل کمی از کیفیت پایینی برخوردار بوده است و از فروش خوبی نیز برخوردار نبوده، اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و با آمدن اخرین و بروز ترین ماشینهای تولیدی پوشال کولرها نیز به صورت نانو تولید خواهد شد که همین مسئله باعث با گذشت چند وقت باعث پیشرفت کشورمان نیز خواهد شد.

پوشال کولر نانو

پوشال کولر 24000

از انواع پوشال می توان به پوشال کولر 24000بزرگ اشاره کرد که در اندازه های ۷۵۰۰ هزار تولید می شود در تهیه پوشال باید به جنس بافت پوشال و اندازه آن بسیار دقت کرد تا تمام درب کولر را پوشش دهد و باعث می شود خنکی و سرما از بین پوشال کولر سرمایش که همان چوبهای ورقه شده بسیار ریز و در تورهای بافته شده هستند عبور کند تا علاوه بر سرما رطوبت و نم ملایمی را به محیط انتقال دهد پوشالها در اندازه های کوچک متوسط و بزرگ تولید می شود که متناسب با سایز کولر باید آن را خریداری نمود. اگر اندازه پوشال از اندازه درب کولر بزرگتر باشد باعث بیرون زدگی و در نهایت پارگی تورهای بافته شده می شود که علت خراب شدن پوشال و در نهایت نفوذ باد گرم به داخل خواهد بود. درست است که کولرهای گازی جایگزین کولرهای آبی شده است اما هنوز هم افراد زیادی هستند که از این نوع کولر دارند و هر ساله به پوشال نیاز پیدا می کنند.

پوشال کولر 24000

پوشال کولر مهسان

برای ساخت وسایل سرمایشی از قطعی مانند پوشال کولر مهستان یا پد سلولزی کولر مهستان در کنارهای بدنه استفاده کرده و با ایجاد شیار در دو طرف بدنه کولر، هوا را از فیلتر خود رد و طبق کارایی قطعات دیگر، از دورن آنها عبور می دهد.

همان طور که می دانید در ایام قدیم کولرهای آبی به این گونه کار می کردند که در پشت بامها آن را قرار داده و از طریق کانالهایی با ضخامت کم به داخل خانه ها کشیده می شد که با نصب پنجره ای مخصوص و یک محرک جهت بسته و باز شدن دریچه کانال و ورودی هوا به داخل خانه اقدام می کرد.

جنس پوشال ها از چوب بوده که با ریز و دسته بندی به صورت خطی، یک فیلتر مستطیلی از نوع سلولزی و معمولی تولید می کنند، طرز ساخت آن به این گونه صورت می گیرد.

پوشال کولر مهسان

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا