رپورتاژ اگهی

قیمت خرید میوه خشک

قیمت خرید میوه خشک

میوه خشک میوه ای است که از طریق آفتاب، یا خشک کننده های تخصصی یا دستگاه های آبگیری بیشتر درصد آب اصلی خود را از دست می دهد.ارزش میوه خشک به دلیل طعم شیرین،ارزش های غذایی،و ماندگاری طولانی مدت آن می باشد.
میوه خشک یک نوع قند طبیعی می باشد که سرشار از ویتامین ها، مواد مغذی و مواد طبیعی نیز می باشد.
همچنین برای حفظ برداشت تابستانی در فصل زمستان بهترین راه میوه خشک است.
از جمله میوه های خشک و لذیذ می توان انگور (سلطان، مویز و کشمش)، زردآلو، گلابی، انجیر، خرما، آناناس، سیب ،(ورقه شده) و.. را خشک و نگهداری کنید.

قیمت خرید میوه خشک

تمامی انواع بسته بندی نیز نرخ یکسانی نداشته و با در نظر گرفتن گزینه هایی چون نوع مواد به کار رفته در بسته بندی، دستی یا دستگاهی بودن، وزن بسته و طراحی آن قیمت های متفاوتی خواهند داشت.
در میان موارد مختلفی که برای این امر مورد استفاده قرار می گیرد، انواع فلزی، شیشه ای و چوبی بیشترین قیمت را داشته و بنابراین مناسب مشتریانی هستند که به لوکس بودن بسته بندی اهمیت بیشتری می دهند.
بسته بندی هایی مانند پاکت کاغذ کرافت و متالایز قیمت های پایین تری داشته و ساده ترین بسته بندی های سلفون های شفاف و یا پشت صدفی هستند که توسط تولید کنندگان مختلف و متناسب با بازارهای هدف گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند . شما با خرید از مجموعه آراد برندینگ میتوانید تجربه ای شیرین از خرید خود داشته باشید.

تولید کننده انواع میوه خشک

میوه خشک همچون زردآلو خشک را می توان یک خوراکی بسیار سالم و سازگار برای سفرها، ماشین سواری های طولانی و همچنین در کنار وعده های غذایی مصرف کرد.
یک خوراکی مطلوب که ماندگاری بسیار بیشتری نسبت به میوه های تازه دارد بسیار مفید برای کودکان و یک قند طبیعی برای افراد بیمار محسوب می شود.
نگهداری از میوه خشک بسیار راحت می باشد و حمل آن نیز بسیارآسان است، به همین دلیل می توان از آن به عنوان یک سوغاتی بسیار لذیذ نام برد.
این محصول در کشورهای اروپایی بسیار ارزش دارد و امروزه ایران نیز در تولید و صادرات انواع میوه خشک فعالیت بسزایی دارد زیرا به دلیل شرایط آب و خاک در ایران رشد و پرورش میوه های مرغوب بسیار بیشتر از کشورهای دیگر می باشد در نتیجه صادرات قوی ایران در زمینه میوه خشک هرساله بیشتر و بیشتر می شود.

تولید کننده انواع میوه خشک

دقت کنید که خرید میوه خشک را می توان به راحتی از سوپرمارکت ها و فروشگاه های سراسر شهر انجام داد.
افرادی که رژیم غذایی دارند می توانند از سیب خشک به دلیل کالری پایین آن نیز استفاده کنند.
همچنین افرادی که درگیر بیماری کم خونی هستند می توانند از آلو خشک که سرشار از آهن است استفاده کنند و افرادی که از بیماری قلبی رنج می برند خرما خشک یک محصول بسیار مناسب برای این افراد نیز می باشد
برگ زردآلو از گذشته بسیار باب میل انسان ها بوده به غیر از طعم لذیذ آن سرشار از پتاسیم می باشد و برای افرادی که کلسترول و قند خون رنج می کشند خوراکی بسیار مناسبی می باشد.
برگ هلو مانند برگ زردآلو و دیگر میوه ها سرشار از فیبر است و همان طور که می دانیم فیبر برای دستگاه گوارش و درمان یبوست نقش بسزایی دارد و با استفاده از ویتامین آ و مس فراوانی که در خود دارد یک خوراکی مفید محسوب می شود.

قیمت میوه خشک

خشک کردن یکی از بهترین و قدیمی ترین گزینه هایی است که برای نگهداری مواد غذایی مورد استفاده قرار می گرفت که در این میان انواع میوه خشک درجه یک جایگاه ویژه ای داشتند.
این امر در گذشته تنها به شکل سنتی و با استفاده از روش های آفتاب خشک میسر بوده ولی امروز با فراهم سازی بسترهای تولید صنعتی، هم شاهد تنوع بالایی از انواع میوه جات خشک همچون زردآلو خشک هستیم و هم این که در بحث کیفیت، رشد فزاینده ای داشته ایم.
میوه خشک ها در ایران اغلب به روش حرارتی تولید می شوند که اتفاقاً اگر به درستی خشک شوند، کیفیت درجه یک و قابل ارائه در داخل و خارج کشور را دارند.
خوشبختانه به دلیل کیفیت بالای میوه های ایرانی امکان تولید بهترین میوه خشک ها در ایران فراهم است که محبوبیت زیادی نیز در میان کشورهای مختلف جهان پیدا کرده اند.

قیمت میوه خشک

کاملاً طبیعی است که در خصوص مقایسه ی قیمت میوه خشک هایی که به شکل فله عرضه می شوند و محصولاتی که بسته بندی شده وارد بازار می گردند؛ شاهد تفاوت باشیم.
چرا که زمانی که محصول را بسته بندی می کنیم، هزینه ی بیشتری صرف شده و بنابراین این هزینه در قیمت گذاری نهایی تعیین کننده و تأثیر گذار خواهد بود.
به صورت کلی باید گفت که بسته بندی باید به گونه ای باشد که علاوه بر بحث نگهداری کیفیت میوه خشک و بهداشتی بودن، جذاب نیز باشد.
به نظر می رسد از میان انواع موارد موجود در این خصوص، بهترین موارد بسته بندی هایی هستند که علاوه بر بهداشتی بودن، امکان رؤیت کامل و یا بخشی از محصول خارجی از بسته بندی فراهم باشد تا مشتری بتواند با خاطری آسوده خرید نماید.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا