رپورتاژ اگهی

رنگ نسوز چکشی مشکی

رنگ نسوز چکشی مشکی

این محصول دارای ظاهری نیمه براق می باشد که می تواند با استفاده در سطوح مختلف زیبایی زیادی را بوجود آورد.
هنگام استفاده کردن از این مدل رنگها دیگر نگران تغییرات و رنگ پریدگی نباشید چرا که این نوع دارای دوام و ماندگاری بالایی می باشد.
بهره گیری از رنگ نسوز می تواند سطوح کار شده را در برابر بسیاری از آسیبها حفظ کند؛ با آراد برندینگ همراه باشید.

رنگ نسوز چکشی مشکی

جالب است بدانید که این رنگها می توانند حرارتهای 600 درجه را نیز تحمل کنند بدون این که دچار آسیبی شودند.
برخی از رنگها هنگام استفاده بعد از مدتی در تماس با گرما ممکن است دچار پریدگی و خوردگی شوند اما این نوع به دلیل مقاومت بالا دچار این معضلات نمی شوند.
قصد دارین در این مطلب شما را با خصوصیتهای مختلف رنگ سفید ترافیکی و رنگ نسوز پودری آشنا کنیم لطفا برای آگاهی بیشتر در این زمینه با ما همراه باشید.
لازم است بدنید که این محصولات از برندهای مختلفی تشکیل شده اند که هر کدام بسته نوعی که دارا می باشند از قیمتهای متفاومتی برخوردار هستند.
نوع مواد و متریالی وه در تولید این محصولات به کار گرفته می شود بسیار در زمینه تایین قیمت می تواند مثمر ثمر باشد چرا که هر چه باکیفیت تر باشد از قیمت بالا تری برخوردار می باشد.

رنگ چکشی نسوز

این محصولا از نظر کیفیتی دارای درجه های مختلفی هستند و شما بسته به خودتان می توانید نوع مورد نظر را تهیه کنید.
حجم و وزنی که در بسته بندیهای رنگ چکشی نسوز موجود است متفاوت می باشد و به همین خاطر دارای نرخ و هزینهای متفاوتی می باشند.

رنگ چکشی نسوز

یکی از انواع پرکاربرد پوشش که در صنعت مورد توجه قرار گرفته رنگ نسوز است، این رنگها در طیفهای متفاوتی از قبیل قرمز، استیل، نقره ای، سفید، مشکی، زرد، سبز، طلایی، یشمی، یاسی و غیره در بازار موجود هستند، جالب است که بدانید برای رنگهایی همچون مشکی و سفی نمونه های براق و مات موجود است و شما می توانید مطابق با سلیقه خودتان هر کدام از آنها را استفاده کنید.
گمان نمی کنم با شنیدن نام این محصولات ایرانی شما دیگر برترین ویژگی این نوع رنگ که نسوز بودن است را متوجه نشوید، مقاومت این نوع رنگ در برابر میزان حرارتهای بسیار بالا باعث شده است در بسیاری از موارد جایگزین رنگهای معمولی و ساده شود.
در بعضی از سطوح زمانی که رنگ نسوز مشکی و رنگ گرم ترافیکی به کار برده می شود مقاومتشان در برابر حرارت انقدری بالا می رود که 75 درجه سانتی گراد را نیز می توانند تحمل کنند، البته این موضوع به این معنا نیست که تنها رنگ نسوز مشکی این ویژگی را دارد بلکه این مقاومت بسته به سطحی است که رنگ بر روی آن به کار رفته است.
اگر می خواهید رنگی که برای سطوح استفاده می کنید به آن قابلیت چسبندگی بدهد به شما پیشنهاد می کنیم از رنگ نسوز قرمز به قرمزی فلفل قرمز استفاده کنید زیرا این رنگ به میزان بالایی سطح مد نظر شما را پوشش می دهد و همچنین ایجاد چسبندگی بر روی آن قسمت از سطح می کند.

رنگ نسوز مشکی

یک سری سطوح در خانه تمامی افراد وجود دراند که به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم در برابر حرارت قرار می یگیرند مانند کمد دیواری و این موضوع باعث می شود رنگ آنها از بین برود، اسپریهای رنگ نسوز نقره ای بهترین گزینه برای تمدید این رنگها هستند زیرا بیشتر سطوحی که در برابر حرارت به رنگ نقره ای هستند و کارکردن با این اسپریها نیز بسیار ساده است.

رنگ نسوز مشکی

به دلیل اینکه در ساخت این نوع از اسپری رنگ نسوز مشکی، سرب به کار نمی رود در برابر ضربات بسیار مقاوم هستند و امکان سایش آنها بسیار کم است.
امروزه بسیاری از تولید کنندگان و فروشنگان توانسته اند علاوه بر مراکز فروش حضوری به صورت مجازی و اینترنتی هم فعالیت داشته باشند از این رو خرید رنگ نسوز سرامیک بسیار آسان تر از گذشته شده است.
افرادی که دارای شغلهایی که احتیاج به استفاده مکرر از این رنگها را دارند بهتر است این نمونه ها را به صورت عمده تهیه کنند تا بتوانند به صورت طولانی مدت از آن استفاده داشته باشند.
اگر جز آن دسته از افرادی هستید که از رنگ روغنی نسوز استفاده می کنید بهتر است قبل از رنگ کاری به نکاتی که در ادامه گفته می شود توجه داشته باشید.
لازم است بدانید برای رنگ آمیزی بهتر است به دمای مورد نظر توجه داشته باشید تا از بوجود آمدن خطرات احتمالی جلوگیری کنید.
حتما هنگام استفاده از عینک و دستکشهای مخصوص استفاده کنید تا دچار آسیبهای جسمانی نشوید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا