رپورتاژ اگهی

فروش کشک خشک بدون نمک

فروش کشک خشک بدون نمک

یکی از محصولات فرآوری شده لبنیات صادراتی پر خاصیت و محبوب کشک خشک می باشد که بیشترین خرید و فروش عمده را با بهترین قیمت در منطقه تهران دارد. برای تهیه کشک به ماست پرچرب و ترش نیاز دارید و مقدار یک لیوان آب همراه با یک لیوان ماست کیسه ای درون ظرفی بریزید و آن را مخلوط کنید تا زمانی که یکدست شود.
با توجه به اینکه اکثر مردم از فواید بی نظیر کشک و لبنیات گوسفندی اطلاع دارند باعث شده است که انواع کشک را در سبد غذایی خود قرار دهند و به عنوان تنقلات و غذا مصرف کنند و این موضوع باعث شده است که مجموعه آراد برندینگ تولید این محصول را چند برابر کرده است تا بتواند پاسخگوی تمامی مشتریان خود باشد.

فروش کشک خشک بدون نمک

بیشتر افرادی که کشک تولید می کنند در مناطق روستایی کشور قرار دارند و هنوز هم با روشهای پیشین خود فروش محصولات را انجام می دهند اکثرا به صورت جزئی و خرده فروشی اما امروزه با پیشرفت صنعت و ورود تجهیزات پیشرفته و متعدد کارخانه های بسیاری نیز به صورت عمده میزان بالایی از این مواد را با بالاترین کیفیت و رعایت نکات استریل و بهداشتی تولید می کنند و روانه ی بازار می نمایند، با وجود نکات گفته شده شاید تصور کنید که برای خریدن کشک باید قیمت زیادی را بپردازید اما بهتر است اصلا نگران این موضوع نباشید چرا که همچنان این ماده با وجود قیمتهای نجومی سایر چیزها بسیار ارزان می باشد و در صورتی که از تولید کننده ی اصلی آن را خریداری کنید قطعا برای شما مقرون به صرفه تر خواهد بود.

کشک خشک تهران

کشک خشک یکی از پرخاصیت ترین محصولات لبنی به شمار می رود که بیشترین مرکز فروش کشک خشک در تهران است.
منبع اصلی کشک خشک، شیر است که دارای کلسیم بسیار بالایی دارد و همان مقادیری غنی که در شیر باشد در کشک هم وجود دارد که در واقع می توان گفت تمامی خاصیتهای شیر در کشک موجود می باشد.

کشک خشک تهران

تنقلات در زندگی ما می توان گفت جایگاه ویژه ای دارند و زمانی که می خواهید فیلمی را تماشا کنید همراه آن خوراکیهای نظیر چیپس، پفک و خوراکیهای ناسالم مصرف می کنید.
برای اینکه بتوانید از خوراکی ناسالم مصرف نکنید و دچار بیماری نشوید می توانید از کشک خشک به عنوان یک تنقلات سالم و پر انرژی استفاده کنید.
کشک دو نوع مایع و خشک تولید می شود که کشک مایع را باید بجوشانید تا به دلیل وجود باکتریها دچار مسمومیت نشوید و اگر بخواهیم در مورد کشک خشک نکاتی را ارائه کنیم باید به این موضوع اشاره کنیم که این نوع کشک آلوده نمی شود و همچنین چربی کمتری در مقایسه با کشک مایع دارد.
کشک خشک را می توانید درون یک کیسه فریزر درون یخچال قرار دهید و هر زمانی که نیاز داشتید می توانید مصرف کنید.

کشک خشک بدون نمک

خوشبختانه افراد مختلف در کشور ما از زمانهای گذشته به تولید انواع مواد لبنی با استفاده از شیر دامهای مختلفی چون گاو، گوسفند، بز و شتر مشغول بوده اند و بهترین محصولات را با روش سنتی تهیه می نموده اند بنابراین افراد مشتاقانه به دنبال تهیه و مصرف این مواد بوده اند در میان محصولاتی چون شیر ماست کره و کشک، کشک خشک بدون نمک از جمله موادی می باشد که مدت زمان بیشتری برای تهیه ی آن نیاز است و همچنین فرایند طولانی تری هم دارد.

کشک خشک بدون نمک

در نظر داشته باشید که ابتدا پس از تبدیل شیر به ماست آن را به دوغ محلی تبدیل می کنند و سپس دوغ را با روشی مخصوص به کشک خیس تبدیل می نمایند تا چندین سال اخیر خشک نمودن کشک را به روش سنتی انجام می دادند و نوع خیس کشک را پس از فرم دهی در معرض آفتاب قرار می دادند و پی از گذشت چندین روز کشک خشک بوجود می آمد، این مدل کشک از لحاظ کیفیت و خاصیت در رتبه ی بالایی قرار دارد و از آنجایی که نور آفتاب سبب خشک شدن ان می شود علاوه بر میزان زیاد کلسیم سرشار از ویتامین دی هم می باشد که ارزش غذایی این ماده را چندین برابر می کند.
مطمئنا تا حدودی با روشهای تولید کشک آشنا می باشید در حال حاضر قیمت گذاری دقیق بر روی این محصول را نمی توان به صورت صد در صدی انجام داد زیرا قیمت تمامی محصولات در داخل کشور به میزان زیادی در طی مدت زمان اندکی دستخوش تغییرات متعدد گشته است و این مسئله بدون استثنا روی قیمت محصولات لبنی هم تاثیر گذار است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا